Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävän käytös häiritsee

Vierailija
22.02.2023 |

Poikani uudehko tyttöystävä (23 vuotias) tuli kanssamme lomalle. Hän asui loma-asunnossamme täysihoidossa. Ostimme hänelle erikoisruokavaliota varten ruuat, kuskailimme jne. Aivan kaiken ylimääräisen ajan tyttö makasi huoneessa, ei tullut juttelemaan sanaakaan. Ei kertaakaan kysynyt, että voisiko jotenkin osallistua tms. Tänään heräsimme aamulla klo 5 jälkeen ja veimme nuoret takaisin jatkamaan matkaa eteenpäin. Odottelin jos nyt olisi tullut sana kiitos. Mutta ei tullut. Tyttö on kyllä todella varautuneen oloinen. Olisi helpompi ymmärtää, jos tietäisi mitä tuollaisen käytöksen takana on.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika kuumottavaa asua poikaystävänsä vanhempien loma-asunnossa ja viettää yhteistä lomaa heidän kanssaan. Kovin moni ei edes lähtisi moiseen.

Niin tyhmä ja ahne lähtee. Tuon ikäisenä jo tietää ja pitää osata sanoa ei jos poikkis pyytää.

Meillä ovat pyytäneet mukaan, kun ei opiskelijoitten rahat lomiin riitä. Mökillemme Lappiin saa tulla jos osaa käyttäytyä.

Nizzan loma-asunnolle voi tulla vaikkei osaisikaan. Siellä ei tarvi hävetä huonosti käyttäytyviä. Lapissa kuitenkin enemmän suomalaisia tuttuja.

Vierailija
102/105 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... Minä olen ollut joskus tuollainen. Toki kiittänyt olen aina. Mutta enpä muista, että se minun silloinen poikkiskaan olisi mitenkään erityisemmin osallistunut muuhun kuin istumaan valmiiseen pöytään ja halusi sitten tehdä minun kanssani asioita, jos vaikka jossain lomareissulla olimme... Ja sama oli toisinpäin eli ei poikaystäväni autellut esimerkiksi äitiäni missään pöydän kattamisissa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan lähtenyt puoliväkisin matkaan, kun poika halusi? Yleensä ei parikymppisenä ollut intressiä viettää aikaa kenenkään vanhempien villoissa, elleivät olleet huipuiksi todettuja tyyppejä.

Oli varmaan puolivälissä semmoista itsenäistymisprosessia; kantti ei vielä riittänyt sanoa, ettei halua viettää vähiä lomapäiviään toisten katon alla heidän tahtiinsa. Mutta oli jo senverran omaa päätä, ettei pakottanut itseään pakkososiaalisuuteen, kun ei ollut fiilistä. Ehkä myös näytti pojalle mieltään.

Vierailija
104/105 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä annoin tuollaisen kuvan aikanaan. Olin super ujo ja myös hiljainen muutenkin. Oma tausta ja asiat elämässä olivat kovin erilaisia verrattuna miehen perheeseen. En yksinkertaisesti keksinyt mitään sanottavaa ja tunsin koko ajan olevani vaivaksi ja tiellä joten vetäydyin "piiloon". Anoppi ja miehen sisko olivat vielä kovia huomauttelemaan jos tein jotain erilailla kuin heillä oli tapana niin pelkäsin mokaavani koko ajan. Oma äitini on ollut aina aikas hiljainen niin en ollut tottunut jatkuvaan kälätykseen ja räksytykseen.

Vierailija
105/105 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä muhkea peppu? Entä isot rinnat?

M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi