Onko sinulle ok jos kumppanisi kertoo puolitutulle teidän seksielämästänne?!
Täytyy sanoa että nyt ketuttaa. Sain tietää että mieheni on mennyt kertomaan sellaisia asioita meistä, minusta joihin en todellakaan ole antanut suostumusta! Nämä miehet joiden kanssa on puhunut ovat suht uusia tuttavuuksia, ei mitään tietoa minkälaisia juorukelloja esim. ovat jne. Mies puolusteli mokaansa sillä että kun toisetkin kertoivat sitä ja tätä puolisoistaan. Mulle tuli aivan älyttömän paska fiilis, siis ihan kuin mun kehooni olisi koskettu lupaa kysymättä. Niin hullulta kuin kuulostaakin. En ole edes tämmöistä voinut kuvitella että joku tyyppi saisi tietää minusta arkoja asioita ja voisi ne vielä eteenpäinkin kertoa. Ihan kiva juttu joo.
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Tuota kuule tekee kaikki miehet, näin miehenä voin todeta. Ei sitä toki hameväelle paljasteta. Ihmettelenkin, että miten ukkosi on niin pölvästi että jäi kiinni.
Ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Minä olen saavuttanut jo melkein keski-iän, laaja kaveri/tuttava porukka enkä ikinä ole kuullut kenenkään juttelevat tollasia, en nykyisistä tai existä, en kertaakaan. Muita kun ei nyt vaan voisi vähempää kiinnostaa missä toisen muna on käynyt jne.
Taitaa olla aikamoinen runkkaripiiri teillä.
On todella epäkunnioittavaa käytöstä. Tuo on luottamuksen loppu. Itse en tuollaisen jälkeen pystyisi enää olemaan fyysisessä kontaktissa toisen kanssa.
Itselläni on pari tuttua, jotka hyvin avoimesti juoruavat omista ja muiden touhuista. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ja miten kukakin jotain tekee tai ei suostu tekemään. He myös pokalla utelevat toisten s*ksielämästä, ja ihmettelevät ja vähän ärsyyntyvätkin, kun jäävät ilman vastausta. Kun erosin exäni kanssa, niin tämä toinen uteli oliko tämä exäni hyvä sängyssä. Siis mitä ihmettä! Ja kyse on keski-ikäisistä naisista, jotka ovat ilmeisesti jämähtäneet jollekin teiniasteelle.
Jos saisin tietää puolisoni puhuneen minusta tuollaisia asioita kavereilleen, se olisi suhteen loppu 100% varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla pari kuukautta sitten että mieheni on puhunut kavereilleen (ainakin kahdelle) esimerkiksi synnytyksessä tulleista repeämisistäni hyvin yksityiskohtaisesti miltä se itse repeämistilanne näytti, ja siitä mitä suostun ja mitä en suostu tekemään sängyssä. Mies on ihmetellyt miksi en ole enää halunnut seksiä. Ihmettelee varmaan niille kavereilleenkin.
Ällöttävää. Kamala mies.
Todellakin kuvottava mies. Ei yhtään kunnioita puolisoaan.
Mun yksi entinen työkaveri juorusi työpaikan kahvipöydässä muille äijille, että kuinka vaimolla tuli synnytyksessä p*skat pöydälle ja haju oli sen mukaista. Siinä äijät sitten keskenään nauroi mahat kippurassa.
Silloin mietin, että kyllä vaimoa käy sääliksi, kun tuollaisen kakaramaisen pellen kanssa joutuu elämään. Ja tämä vaimo vielä usein haki tätä miestänsä autolla töistä. On varmaan ihmetellyt miksi äijänsä miespuoliset työkaverit ovat virnuilleet ja naureskelleet nähdessään hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla pari kuukautta sitten että mieheni on puhunut kavereilleen (ainakin kahdelle) esimerkiksi synnytyksessä tulleista repeämisistäni hyvin yksityiskohtaisesti miltä se itse repeämistilanne näytti, ja siitä mitä suostun ja mitä en suostu tekemään sängyssä. Mies on ihmetellyt miksi en ole enää halunnut seksiä. Ihmettelee varmaan niille kavereilleenkin.
Ällöttävää. Kamala mies.
Todellakin kuvottava mies. Ei yhtään kunnioita puolisoaan.
Mun yksi entinen työkaveri juorusi työpaikan kahvipöydässä muille äijille, että kuinka vaimolla tuli synnytyksessä p*skat pöydälle ja haju oli sen mukaista. Siinä äijät sitten keskenään nauroi mahat kippurassa.
Silloin mietin, että kyllä vaimoa käy sääliksi, kun tuollaisen kakaramaisen pellen kanssa joutuu elämään. Ja tämä vaimo vielä usein haki tätä miestänsä autolla töistä. On varmaan ihmetellyt miksi äijänsä miespuoliset työkaverit ovat virnuilleet ja naureskelleet nähdessään hänet.
Toivottavasti tuo mies on seuraavassa elämässään nainen joka synnyttää oikein monta lasta ja repeää pahasti ja paskoo synnytyspöydälle joka kerta. Sitten hänen puolisonsa ja hänen kaverinsa saavat nauraa hänelle. Kaikenlaisia kiittämättömiä, epäempaattisia mulkeroita sitä onkin....
Veela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaisi jos kertoisi samalla tasolla kuin minä että meillä on todella hyvä kemia ja hyvä seksielämä.
Tiedän kertoneen kaverilleen ainakin sen kun yhtenä viikonloppuna aikanaan tehtiin seksin suhteen määrällinen ennätys. Mua sen kertominen lähinnä huvitti. Se oli aika iso luku.Musta olisi outoa jos alkaisi selittää musta niinkun jotenkin yksityiskohtaisesti millainen olen sängyssä ja vaikea kuvitella et ketään normaalia ihmistä kiinnostais edes kuulla!
Nyt yhdessä jo 15 vuotta niin ei sentään kaikkea aikaa vietetä kutemassa mutta paljon ja edelleen loistava meno.
Ihan uteliaisuudesta, miten seksin määrä lasketaan? Käytetyn ajan mukaan? Vai laskitteko orgasmit? Miehen vai naisen?
Varmaan ihan haluamallaan tavalla voi laskea. Ajallisesti sitä emme laskeneet mutta oikeastaan sellaisen ajan kun harrastimme seksiä laskimme seksiksi. Sitten kun se loppui niin rasti ruutuun 🤣🤣🤣
En hyväksyisi jos oma kumppani olisi nauranut jollekin siksi ettei seksi onnistunut. Karkeus vähentää miehen puoleensavetävyyttä.
No ei puolitutuille, mutta epäilen, että exäni kertoi kavereilleen. Nimittäin yksi niistä kavereista ehdotteli mulle sopimattomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kun mies kertoi, ettei seksiä ole tarpeeksi?
Mulla on kaikissa suhteissani ollut liian vähän seksiä.
T. Nainen
Voisiko syy olla sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ole oikein levitellä toisen intiimiasioita muille.
Meillä yksi tuttu, joka hyvinkin avoimesti kertoillut, että ei saa seksiä tarpeeksi vaimoltaan ja milloin on viimeksi paneskeltu. Ei asiaa kerro mitenkään ilkeämielisesti vaan toteaa tilanteen ja että harmittaa, mutta itse aina nolostun vaimon puolesta, kun satun hänetkin hyvin tuntemaan.
Kertoo siis asiasta minunkin kuulteni, ei vain puolisolleni.Toinen ei saa parisuhteessaan riittävästi seksiä ja sua käy sääliksi hänen kumppaninsa?
En ole se jota vastaat, mutta muiden ihmisten seksin määrä heidän suhteessaan ei kuulu minulle. Se ei myöskään herätä minussa minkäänlaisia tunteita. Jos ei saa omasta mielestään tarpeeksi, voi vaihtaa suhdetta.
Mutta intiimiasioiden levittely selän takana saa niskakarvat pystyyn heti. Eli kyllä, tässä tapauksessa minun kävisi sääliksi sitä kumppania josta puhutaan, ei se pässi joka levittelee tietoa ympäriinsä eikä tajua ettei asia sillä miksikään muutu. Kumppanin kanssa asiasta pitää puhua, ei muiden.
Kyllä se pässi nyt olet sinä kun toinen ei saa kertoa pahaa mieltään kuultesi. Sä voit erota syystä kuin syystä, hänen ei sitä tarvitse tehdä. Jokainen ihminen saa sanoa jos haluavat ettei saa riittävästi seksiä ja sillä selvä.
Seksiin kuuluu ehdoton luottamus. On vaikea kuvitella naisen kykenevän saamaan orgasmia ihmisen kanssa, jonka hienotunteisuuteen ei voi täysin luottaa. Ja jos nainen ei kykene saamaan orgasmia, onhan seksi silloin naisen näkökulmasta turhaa. Joten jos tuollaisia puhuu, on minusta ainakin sen jälkeen itse täysin aiheuttanut sen, ettei suhteessa ole seksiä. Parisuhteen ongelmia ei saa rääpiä muiden kuullen. Parisuhteen kivijalkoja on kunnioitus ja luottamus.
Muuten olisin samaa mieltä, ainakin mitä parisuhteen kivijalkoihin tulee. Mutta et todellakaan voi syyttää miehen valitusta tuossa tapauksessa, koska seksittömyys tapahtui ennen valitusta. Muuten mies ei olisi koskaan valittanutkaan. Että ei nyt teeskennellä ihan noin paljon.
Osa ystävistäni on kertonut minulle henkilökohtaisia seksijuttuja.
Ihmettelen heitä, koska kyse on kahden ihmisen välisistä yksityisasioista.
Joo ottaa se poskeen hepeneissä.. köh köh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta voin myöntää keskustelevani seksielämästäni ystävien kanssa, ja he myös kertovat omasta.
Kenelle sitä sitten pitäisi puhua, jos ei ystävälle?
Jos joku asia harmittaa eikä kumppani sitä ota todesta, on hyvä hakea ulkopuolista näkökulmaa asiaan. Samoin onnistumia on kiva jakaa.
Enpä ole itse ikinä ajatellut, ettei seksistä saa puhua.Ymmärtääköhän teidänlaiset naiset ja miehet, mitä sana intiimi tarkoittaa?
Samoin voisin kysyä ymmärtääkö sinunlaisesi ihmiset mitä ystävyys tarkoittaa?
Kyllä jollekin ihmiselle pitää voida avautua hyvistä ja huonoista asioista elämässä, jos ei esimerkiksi oma kumppani ole tarpeeksi avoin keskusteluun tai suhde ei vielä ole sillä tasolla että kaikesta voitaisi puhua.
Toki minä ymmärrän ystävyyden, mutta parisuhde on tietenkin tärkeämpi kuin ystävät, kumppanihan on tärkein ihminen maailmassa itselle, ainakin siihen saakka kunnes tehdään lapsia. Vai millaisia "suhteita" teillä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta voin myöntää keskustelevani seksielämästäni ystävien kanssa, ja he myös kertovat omasta.
Jos joku asia harmittaa eikä kumppani sitä ota todesta, on hyvä hakea ulkopuolista näkökulmaa asiaan. Samoin onnistumia on kiva jakaa.
Enpä ole itse ikinä ajatellut, ettei seksistä saa puhua.Ymmärtääköhän teidänlaiset naiset ja miehet, mitä sana intiimi tarkoittaa?
Kyllä jollekin ihmiselle pitää voida avautua hyvistä ja huonoista asioista elämässä, jos ei esimerkiksi oma kumppani ole tarpeeksi avoin keskusteluun tai suhde ei vielä ole sillä tasolla että kaikesta voitaisi puhua.Toki minä ymmärrän ystävyyden, mutta parisuhde on tietenkin tärkeämpi kuin ystävät, kumppanihan on tärkein ihminen maailmassa itselle, ainakin siihen saakka kunnes tehdään lapsia. Vai millaisia "suhteita" teillä oikein on?
Mulle ystävät ovat vähintään yhtä tärkeitä kuin puoliso. Ellei jopa tärkeämpiä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jollekin ihmiselle pitää voida avautua hyvistä ja huonoista asioista elämässä, jos ei esimerkiksi oma kumppani ole tarpeeksi avoin keskusteluun tai suhde ei vielä ole sillä tasolla että kaikesta voitaisi puhua.Toki minä ymmärrän ystävyyden, mutta parisuhde on tietenkin tärkeämpi kuin ystävät, kumppanihan on tärkein ihminen maailmassa itselle, ainakin siihen saakka kunnes tehdään lapsia. Vai millaisia "suhteita" teillä oikein on?
Ohis
Tämä. Tärkeille ihmisille on kerrottava runkkauksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei olisi ok että puhuis edes ystävälleen.
Toi "niin ne muutkin tekee" kertois itselle jo aivan tarpeeksi.Pettäminenkään ei olisi niin justiinsa. "No kun Laurikin ja minäkin aina koulussa.." enkä ihmettelis yhtään kuullessani että"naisetkin pettää".. Se olisi siinä sitten sen suhteen osalta.
Tämä. Muijille ei ikinä saa kertoa mitä kavereiden kanssa jutellaan.
Minä olen nainen mutta tästä kyllä samaa mieltä. Ei ystävän kanssa puhuttuja asioita kuulu levitellä kumppaneille tai muutenkaan.
Samaa mieltä. Ei ystäville kerrota kumppanin intiimiasioita, eikä ystävien yksityisasioita (tai ystävän kanssa käytyjä keskusteluja) kerrota kumppanille. Mun puolesta sais kertoa että on hyvä ja vilkas seksielämä, mut ei sen tarkemmin.
No mitä kukakin laskee arkaluonteiseksi intiimiasiaksi. Minulle seksi ei vaan ole niitä kaikkein arimpia asioita joista ei voisi puhua kenellekään. Luottamukselliset keskustelut taas on. Siis toki sekä puolison että ystävien kanssa ihan yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Ilmankos erotilastot ovat mitä ovat, aivan nurinkurinen asetelma. Eikä pelkästään erotilastot, vaan myös naimisiinmenot. Silkkaa tyhmyyttähän se olisi, avioitua ihmisen kanssa jolla teidän arvojärjestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Ilmankos erotilastot ovat mitä ovat, aivan nurinkurinen asetelma. Eikä pelkästään erotilastot, vaan myös naimisiinmenot. Silkkaa tyhmyyttähän se olisi, avioitua ihmisen kanssa jolla teidän arvojärjestys.
Olen eri, mutta minä en arvosta ihmisiä jotka ei arvosta ystävyyttä - en myöskään kumppanina. Samoin ajattelee ne jotka on minulle potentiaalisia kumppaneita. Tärkeintä on se että maailmankuva on samanlainen. Kyllä maailmaan mahtuu muutakin tärkeää kuin se puoliso, jos suhde ja oma pää on tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minä olen viimeksi peruskoulun ekalla kokenut tarvetta laittaa ihmisiä jonkinlaiseen tärkeysjärjestysjonoon. Sä oot mun ykkösbestis, toi on mun kakkosbestis, toi on kolmonen. Ei aikuiset ajattele noin.
En ole koskaan kuullut naisten kertovan miestensä vehkeistä. Koskaan. Ja olen aika kauan elänyt, ja aika monenlaisissa naisten porukoissa ollut.