Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankka. Ilkeä, kiukkuinen rääväsuu. Iines raukka, saisipa kiltimmän miehen, vaikka Hessun. Aku on verbaalinen hyväksikäyttäjä ja lisäksi munaton. Ehkä juuri siksi hänellä on tuo pienen miehen syndrooma.
Iines? Täysin rahan perässä oleva draamakuningatar. Hessu on heikkolahjainen tyhjätasku, jota päin tuskin sylkäisikään.
Eikä näillä mitään varsinaista persoonaa ole. Akukin on milloin mitäkin. Naiset sarjassa ovat tasan yhdenmukaisia. Vain raha ja hetken onni.
Maailman vahvin nalle "Bamse". Ransussa ne muut sukulaiset. Timo Taikuri. Mikki Hiiri ja Milla Magia. Tohtori Sykerön kaikki hahmot. Samoiten Peukaloisen Retkien kaikki hahmot, eniten Peukaloinen itse.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsytti lapsena, ja itse-asiassa vieläkin, ihaa-aasi nalle puhissa. Ei jeesus mikä ankeuttaja. Välittömästi nousi verenpaine, kun tuo löntysteli paikalle pilaamaan kaikkien fiiliksen.
Ihaa aasi on kliinisesti masentunut. Ihanaa Nalle Puhissa on se, että Ihaa otetaan mukaan jengiin vaikka häntä masentaa. Kaveria ei jätetä. Tässä olisi oppia kaikille nyky persuillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katti Matikainen. Ärsytti mua suunnattomasti.
Sama. Myös alkoi kutittamaan, pistelemään, kuristamaan ja ahdistamaan se piukka villalangasta kudottu kissapuku. Miten se tyttö pystyi siinä valojen kuumuudessa sitä pitämään ollenkaan päällä ? Tais olla hiki ?
Tyttö? Lähes nelikymppinen oli aloittaessaan.
Se tyhmä labrarotta Pinky Pinky and the brainistä. Brain oli taas suuruudenhullu maailmanvalloittaja ja oli tosi hauska kun se oli niin överi hahmo.
Pelle Hermanni ja Pöystin iltasadut. Taisivat molemmat olla kännissä niin kuin isänikin.
Nalle Luppakorva oli niin tylsä, samaten Maija Mehiläinen ja Tao tao panda.
Babarin Arthur ja varsinkin Zephir (se apina) olivat jotenkin veemäisiä hahmoja jo alle kouluikäisen mielestä.
Aku Ankka. Eniten ärsytti kun Taikaviittana sai Roopen pakotettua maksamaan Akulle enemmän palkkaa tms ja sitten oli omahyväinen ilme. Mikki Hiirestä taas ei ole mitään pahaa sanottavaa vaikka onkin muiden mielestä ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Morso. Hahmo oli niin ruma etten edes halunnut katsoa sitä ohjelmaa.
Naapurin 9 vee pikkupoika ei uskaltanut mennä yksin talon pyörävajaan hakemaan fillariaan käytävän kautta, kun pelkäsi että Morso tulee nurkan takaa vastaan. Siksi meni pihan ja pyörävajan ulko-oven kautta. Yksin ei mennyt saunaan eikä saunasta pois, kun olisi pitänyt kävellä se käytävä läpi. Pelkäsi Morson siellä väijyvän. Vanhempien kanssa meni saunaan ja saunalta kotiin.
Oli se karmiva hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Se tyhmä labrarotta Pinky Pinky and the brainistä. Brain oli taas suuruudenhullu maailmanvalloittaja ja oli tosi hauska kun se oli niin överi hahmo.
Pelle Hermanni ja Pöystin iltasadut. Taisivat molemmat olla kännissä niin kuin isänikin.
Nalle Luppakorva oli niin tylsä, samaten Maija Mehiläinen ja Tao tao panda.
Eikös siinä Tao Taossa ainakin ollut vielä semmoset hemmetin tympeät haileat väritkin? Näytti siltä kuin värit olisivat melkein kuluneet pois. Jotenkin muistaisin, että Maija mehiläisessäkin olisi ollut samaa tympeää värimaisemaa.
Nämä olivat ärsyttäviä, samoin kuin Peukaloisen retket.
Vierailija kirjoitti:
Kasper nukke, oli kauhea
Se oli melkein kuin se Saw-leffan nukke, joka liikkui sillä kolmipyörällä. Yhtä pirullisen näköinen.
Maija Poppanen oli minusta jotenkin kaamea ja sadistinen (vaikka en tuntenut tuota sanaa silloin). Elokuvan vinkit takakireydestä riittivät mulle, enkä nähnyt ollenkaan niitä kilttejä ja mielikuvituksellisia puolia hänessä.
Morso. Lapsena pelotti sekä nykyään. Olen yli 20v.
Rölli-peikko ja heikko-peikko. Uppo-nalle. Masentavia ja ahdistavia hahmoja kaikki.
Histamiini ja Titinallen Riitta-täti!
Pertsa ja Kilu oli jännittävä. Tykkäsin. Olen 60-luvun lapsi.