Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Pelle Hermanni Vastenmielinen hahmo
Muumeja. Inhoan niitä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt Muumeista ja koko sarjassa olevista omituisista hahmoista. Lapsena pidin niitä rumina ja pidän edelleen. Olen visuaalinen ihminen ja pidän kauniista asioista en rumista.
Täysin samaa mieltä!
Iines Ankka. On yhdessä milloin Hannun ja milloin Akun kanssa. Jakaa peräpäätään pitkin ties kenelle miehelle lajista riippumatta, mutta jos Aku vaikka avaa herrasmiehenä oven naiselle jolla on itsellä kädet täynnä kantamuksia, niin Iines alkaa raivoamaan ja hakkaamaan Akua käsilaukulla luullen Akun pettävän. Vaikka tosiasia on, että Iines itse on jakanut varmasti Ankkalinnan kaikille miehille peräpäätään paitsi ehkä sukulaisille.
Pellet, minä en ole ikinä ymmärtänyt, mitä hauskaa niissä on? Ainoa poikkeus on Hermanni Pelle, josta tykkäsin todella paljon lapsena. Mitään pellekammoa minulla ei ole.
Peppi Pitkätossu. Ärsyttävä tekopirteä päsmäri. Ja ruotsalainen. Itse olin herkkä ja ujo. Enemmän Liisa Ihmemaassa-fani.
Ylihilpeät, lässyttävät lastenohjelmien juontajat kivoissa, värikkäissä vaatteissa heilumassa. Jotenkin lasten aliarvioimista.
Kaikki muumit sekä erityisesti pikkumyy vai mikä sen nutturapään nimi nyt oli? Sitä inhosin yli kaiken.
Inhoan teletappeja, koska ne ovat mielestäni pelottavia. - Ja kyllä: tämä on aikuisen ihmisen näkökulma lastenohjelmaan, mutta tuli vaan tästä ketjusta mieleen.
N57
Justiina. Aina niin häijy Pekalle.
Kaikki rassukat, esimerkiksi Nalle Puhista Ihaa ja Nasu. Ihmeellisiä selkärangattomia vätyksiä.
Jammu-setä, tosin se tais olla niinpäin, että lapsihahmot oli tarkoitettu jammulle.
Hinku ja Vinku ja Suursyömäri.
Peppi Pitkätossu, Katto-Kassinen, Kasper,Jesper ja Joonatan.
Tohtori Sykerö.
En tiedä miksi.
Hilarius-hiiri oli samaa tasoa.
Pelle Hermanni ei myöskään innostanut. Muutenkin vanhempi ja ei-piirretty sisältö joutui herkästi tylsää-laariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt Muumeista ja koko sarjassa olevista omituisista hahmoista. Lapsena pidin niitä rumina ja pidän edelleen. Olen visuaalinen ihminen ja pidän kauniista asioista en rumista.
Täysin samaa mieltä!
Lapsena en tykännyt, hahmot kirjassa oli mustavalkoiset. Pelottavatkin. Sittemmin aikuisena oon alkanu tykätä. Pikku Myy ja Elina Salon ääni on mun lempparihahmo, samaistun jotenkin luolteeltani häneen
N63
Kaukametsän pakolaisista melkeinpä kaikki hahmot. Nyt kun aikuisena olen katsonut jaksoja Youtubesta, niin kaikki ne eläimet ovat ihan hämmästyttävän ilkeitä ja empatiakyvyttömiä toisiaan kohtaan.
Hapsiainen. Kenelle on tullut edes mieleen mitään noin ala-arvoista
Lapsia pidetään täysin tyhminä