Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Pikku Kakkosen Neposta en voinut koskaan sietää"
Karvakuonojen Riku. Se tuntui jotenkin rasittavan typerältä. Eno Elmeri oli vähän tylsä, mutta Ransusta pidän tänä päivänäkin.
Herra Huu! En edes muista mikä siinä ärsytti, pelkkä ärsytys muistuu.
Herra huu oli peloittava mystinen hahmo...
Itse en pitänyt muumeista enkä nukkumatin hahmosta, tarina va vempeleet olivat jees.
Vierailija kirjoitti:
Nasse-setä.
Ei ollut lapsille suunnattu hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasse-setä.
No niin, tuntui kuin se olisi vihannut meitä lapsia! Aina tuntui olevan jotenkin sekaisin, ihan kuin humalassa?!
Vierailija kirjoitti:
Pokemonin Misty koetteli hermojani aina, kun Misty kimitti tai raivosi.
Enkä myöskään pigänyt lapsena hänen psyduckistakaan.Nykyään Mistyn psyduck huvittaa.
Sama täälläkin, mutta Misty-inhoni johtui pääosin Kiti Kokkosen äänestä. En sen vuoksi myöskään tykännyt Tehotyttöjen Poppanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasse-setä.
No niin, tuntui kuin se olisi vihannut meitä lapsia! Aina tuntui olevan jotenkin sekaisin, ihan kuin humalassa?!
Joskus aikuisella iällä tulee muisteltua lapsuutta, ja aina silloin tällöin mieleen pulpsahti myös Nasse-Setä. En aluksi kuolemaksenikaan muistanut, mistä yhteydestä muistin niinkin brutaalin pelle-hahmon, ja ihmettelin itsekseni olinko kenties itse sekoittanut asioita. Ei kai olisi ensimmäinen kerta kun aikuisena muistaa jonkin lapsuusaikaisen ilmiön tai tapahtuman vähän väärin? Googletin hahmon, ja asia selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää ei ehkä olleet lapsille suunnattuja, mutta lapsena nämä olivat myotia: Rakkautta On... -tyypit. Oksetti ne alastomat tyttö ja poika. Olivat usein niin lähekkäinkin. Iyyyh!😃
Noh noh, minulla oli Love Is -kaulakorukin, metallinen pyöreä laatta, jossa oli valkoisella pohjalla teksti Love Is ja kyseinen alaston pariskunta käsi kädessä metallisessa, 50 cm:n ketjussa. Muistan kirkkaansinisen ohuen neulepuseron, jonka kanssa korua pidin kuudennella luokalla talvella -77-78. 😄 Se oli hieno koru, ei tullut kenellekään mieleen mitään seksuaalista hahmojen alastomuudesta. Herrijee, yhteiskunta oli vielä viaton, ei ollut tätä nykyistä läpitunkevaa yliseksualisointia.
Eikö 70-luku just ollut sitä seksuaalisen vapautumisen ja ympäriinsä naimisen aikaa?
Titi-Nalle. En pysty vieläkään kuuntelenaan/katselemaan. Tulee myötähäpeä. Lapsena en ehkä osannut tuntea myötähäpeää, mutta hahmo oli vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Peppi Pitkätossu. En ole koskaan tykännyt tuosta hahmosta.
Hahmo on oksettava.
Jos annoit lapsellesi piikkilät niin mitä völiä mittee kattoo. Henki kyseessä
Hilarius Hiiri
Ti-Ti Nalle
Vaikka olin pieni lapsi, mietin nuo hahmot nähdessäni, että kuinka tyhminä aikuiset oikein lapsia pitävät???
Seikkailija-Dora ärsytti kaikkein eniten, en koskaan ymmärtänyt kyseistä sarjaa. Myös Pipsa Possu, Mikki Hiiri, Touho Ankka ja Ti-Ti Nalle.
Mikki Hiiri
Nalle Puh
Muumipeikko
Katto-Kassinen
Karhu Kopla piti aina ohittaa, samoin Pelle Peloton. Kaikkia pellejä inhoan vieläkin. Kolme iloista rosvoa myös ärsyttävät. Niksulan väki.
Mua ärsytti silloin pentuna enemmän se taikuri Max. Se oli jotenkin semmonen... etten välittänyt. Sit siinä Pelle Hermannissa oli pientä kolmiodraaman tynkää, kun se Hermanni halusi kosia Sylvia, josta myös tää taikuri oli kiinnostunut. Ainakin kerran se jotain vittuilikin Hermannille.😀