Kivoin halpa asuinpaikka?
Välillä katselen asuntoja muualta Suomesta ja aika halvallakin löytyisi omistusasuntoja. Mutta mitkä ovat kivoja paikkoja asua? Liian pieni kaupunki/kylä saattaisi olla ahdistavakin, mutta ei varmaan kaikki?
Kommentit (53)
Minä olen ajatellut että Tervo voisi olla kiva. Ei pitkä matka Kuopioon ja järvenrantataloja kohtuuhintaan, vettä joka puolella. 218
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä
Ei ole todellakaan halpa.
Mihin vertaat tätä ?
Vierailija kirjoitti:
Kemijärvi
Näyttää kivalta, mutta ehkä turhan pohjoisessa.
Halpuus on suhteellista. Vaikka syrjässä on asunnot halvempia, niin monesti eläminen kalliimpaa, kun ilman autoa ei pärjää, lämmitys on usein sähköllä ja kunnallistekniikka ei välttämättä pelaa, niin joutuu hoitamaan monet asiat itse. Palkatkin tietysti vastaavasti pienempiä ja työmarkkinat huonompia muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Halpuus on suhteellista. Vaikka syrjässä on asunnot halvempia, niin monesti eläminen kalliimpaa, kun ilman autoa ei pärjää, lämmitys on usein sähköllä ja kunnallistekniikka ei välttämättä pelaa, niin joutuu hoitamaan monet asiat itse. Palkatkin tietysti vastaavasti pienempiä ja työmarkkinat huonompia muutenkin.
Keskisuuret kaupungit onkin tässä mielessä kokonaisedullisimpia.
Kyllä sain ikimuistettavan kokemuksen kun vuodenpäivät asuinilomantsin pokostan katuja mittaillen, lähes ummikkona, ei itäsuomen murteella oikein pärjännyt, täytyy sanoa kokemus on vuosikymmentenkin jälkeen muistissa.
ei pahalla.
Teltta on kiva ja halpa! Jos on vielä nuotiopaikka vieressä niin mikäs sen mukavampaa!
Vierailija kirjoitti:
Teltta on kiva ja halpa! Jos on vielä nuotiopaikka vieressä niin mikäs sen mukavampaa!
Maan pinnalla on niin tylsää. Puumaja tai riipputeltta on paljon kivempia!
Äänekoski