Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?
Kommentit (1230)
Katto-kassinen, en tykännyt enkä tykkää vieläkään (olen 60 v)
Vierailija kirjoitti:
Digimonissa se kakka digimon ja sen seurana oleva hiiri. Heitteli Mimiä vielä kakoilla.
Valituista lapsista Mimi oli se rasittavin.
Se oli ihastunut mimiin olis ollut ihan oikein sille ärsyttävälle mimille jos sen digimonkumppani ois ollut toi pskapökäle.
Lyhkäsempi lista tulisi, jos kerrottaisiin mieleiset hahmot. Tämä ketju on jo aika hyvin kertonut inhokkejani.
Myös inhokkeihini kuuluu Aladdin tv-animaatio sarjan Jago papukaija, kun pälpättää älyttömästi.
Timon ja Pumba sarjassa itse Timon oli raivostuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Digimonissa se kakka digimon ja sen seurana oleva hiiri. Heitteli Mimiä vielä kakoilla.
Valituista lapsista Mimi oli se rasittavin.Se oli ihastunut mimiin olis ollut ihan oikein sille ärsyttävälle mimille jos sen digimonkumppani ois ollut toi pskapökäle.
Itse inhosin eniten Hikaria, mukatäydellinen rasittava piipittäjä. Huh.
Pupu Tupuna. Ihan kuin sillä ei olis kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää ei ehkä olleet lapsille suunnattuja, mutta lapsena nämä olivat myotia: Rakkautta On... -tyypit. Oksetti ne alastomat tyttö ja poika. Olivat usein niin lähekkäinkin. Iyyyh!😃
Noh noh, minulla oli Love Is -kaulakorukin, metallinen pyöreä laatta, jossa oli valkoisella pohjalla teksti Love Is ja kyseinen alaston pariskunta käsi kädessä metallisessa, 50 cm:n ketjussa. Muistan kirkkaansinisen ohuen neulepuseron, jonka kanssa korua pidin kuudennella luokalla talvella -77-78. 😄 Se oli hieno koru, ei tullut kenellekään mieleen mitään seksuaalista hahmojen alastomuudesta. Herrijee, yhteiskunta oli vielä viaton, ei ollut tätä nykyistä läpitunkevaa yliseksualisointia.
Eikö 70-luku just ollut sitä seksuaalisen vapautumisen ja ympäriinsä naimisen aikaa?
Häh? Eivät lapset silloin naineet. Ei näytetty naimista TV:ssä eikä siitä koko ajan julkisesti puhuttu niin kuin nykyään. Tytöillä ei ollut napapaitoja ja naisurheilijoilla oli kunnonkokoiset paidat ja peittävät shortsit jalassa. Avopareja nälvittiin vieläkin, vaikka niitä alkoikin jo olla enemmän. Ihailtiin missien kauneutta, ei seksikkyyttä. Kukaan ei ollut koko ajan pöyristymässä eli tullut julkkikseksi riisumalla vaatteensa ja tekemällä itsestään ihmishirviö kauneusleikkauksissa. Nykyisinhän ei saa sanoa yhtikäs mitään, muuten enemmän kuin puolialasti oleva tönkköripsitekotissiankkahuuli wokisti pöyristyy ja julistaa olevansa vapaa tekemään just niin kuin huvittaa ja muulla tavalla ajattelevat ovat vain kateellisia... Kaikessa oli silloin paljon enemmän *järkeä* kuin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valituista lapsista Mimi oli se rasittavin.Se oli ihastunut mimiin olis ollut ihan oikein sille ärsyttävälle mimille jos sen digimonkumppani ois ollut toi pskapökäle.
Itse inhosin eniten Hikaria, mukatäydellinen rasittava piipittäjä. Huh.
Mäpäs en tykännyt Digimonkeisarista Kenistä.
Muumeista inhokki on kanamainen Niiskuneiti. Pikku Myy on ihanan sanavalmis pippurinen tyttö.Ja Haisuli on suosikkejani muumeissa myös.
Luin kommentteja alusta ja tajusin itse inhonneeni lapsena nalle luppakorvaa, uppo-nallea, nalle-Puhia ja titi-nalleja. Kaikki nalleja!?! Halinallejakin oli mutta niitä en muista niin katsoneeni tai inhonneeni.
Katti Matikainen. Ne jaksot oli muuten hyviä, kun Katti Matikainen käy eri paikoissa tutustumassa ja oppimassa, mutta aina jakson lopussa se alkaa sooloilemaan ja pilaa kaiken ja jää kiinni. Raivostutti!
Nallefobia? kirjoitti:
Luin kommentteja alusta ja tajusin itse inhonneeni lapsena nalle luppakorvaa, uppo-nallea, nalle-Puhia ja titi-nalleja. Kaikki nalleja!?! Halinallejakin oli mutta niitä en muista niin katsoneeni tai inhonneeni.
Mäpäs tykkäsin kaikista pehmo aiheisista sarjoista ja elokuvista, mutta Urpo ja Turpo oli poikkeus. Niiden tunnari oli kiva, mutta muuten inhosin koko ohjelmaa.
Tulipa mieleen, muistaako joku hahmoa Nikke nakkerton, knatterton tai jotain sinne päin? Oli jokin salapoliisi. Siitä pidin.
Nukke Nieminen.
Erään kerran pikku kakkosen jälkeen näytettiin pätkä, jossa ilmeisesti oli epäonnen päivät, kun pää irtosi vähän väliä ja aina sanoi perään "hahahaa naurattaa". No minua ei naurattanut!
Tarvitseeko Aasia, Morsoa tai Mourua mainita erikseen? Kaikki sen näköisiä kuin olisivat yleiskoneessa käytetty. Aasi lisänä vetänyt ilosieniä ja Morso suonensisäisiä.
Iines Ankka, koska pahoinpitelee henkisesti Akua ja jakaa pyörstöään pitkin kyliä.
Varmaan kaikkien ykkönen eli Mikki Hiiri.
Karhukopla ja Mustapekka suosikkina
Ti-Ti Nalle ja Katti-Matikainen!
Angry Birds. Ällötti kavereiden Änkkäripaidat, -kynät, -kumit, -pussilakanat ja varsinkin se peli. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Katti Matikainen. Ne jaksot oli muuten hyviä, kun Katti Matikainen käy eri paikoissa tutustumassa ja oppimassa, mutta aina jakson lopussa se alkaa sooloilemaan ja pilaa kaiken ja jää kiinni. Raivostutti!
Mua taas vitutti, ettei lähettämääni piirustusta näytetty ikinä telkkarissa.
Eikä :) se oli just mahtava. Ja siinä se "suur-syömäri", joka näytti Molok-roskikselta....
Ettekö tiedä, että yksinkertainen viihde antaa sijaa lapsen mielikuvitukselle, ja edesauttaa sen kehittymistä. Ei sitten aikuisena ole yksi niitä, jotka vapaa ajastaan 99% onanoi älypuhelimen kanssa, koska koko ajan pitää olla jotain viihdettä (muuten menee hermo). Laajemmat henkiset ominaisuudet omaava yksilö pystyy oleen ja viihtymään hyvän aikaa, ihan vain yksin omien ajatustensa kanssa, netti yhteyden katkeaminen ei aiheuta justsillään uhkaa pinnan katkeamisesta.