Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanooko miehenne rakastavansa teitä?

Vierailija
20.02.2023 |

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa yli 20 vuotta, eikä hän ole kertaakaan sanonut minulle "minä rakastan sinua". Itse sanoin joskus suhteen alussa, hän vastasi silloin "niin minäkin sinua". Se siitä. Nyt laitoin hänelle viestiä (meillä on ollut hieman vaikeita aikoja) että kaipa tiedät että rakastan sinua, hän vastasi "tiedän".

Ei mitään vastavuoroista minulle. Olen epäillytkin, että tässä suhteessa se olen minä joka rakastaa enemmän, mutta kyllähän tuo nyt löi naamalle kun märkä rätti. Ei meillä ole ollut tapana sitä sanoa, mutta olisi se kiva kuulla kerran 20 vuodessa!

Miten muilla, tuleeko nuo sanat teillä luonnostaan ja onko miehenne sanoneet niitä teille?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sano. Kertoi jo suhteemme alussa, että hän ei koe luontevaksi tuollaisia eikä muutenkaan "harlekiiniromantiikkaa". Teoillaan osoittaa rakkautensa joka päivä. Viimeksi tänään.

Outo ajatus, että omista tunteista kertominen on jonkun mielestä niin kamala asia, ettei sitä voi tehdä. 

Vierailija
42/47 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä joo, jokapäivä

Mekin sanomme päivittäin jotain kivaa toisesta. "Rakastan sinua" tai "kylläpä kävi tuuri kun sinut vamppasin" yms. imelää.

Sopii meille, ei tietysti kaikille, mutta näin on menty kohta 3 vuosikymmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen väliä, kun isoa paksua pitkää munaa on aina tarjolla!

Vierailija
44/47 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä joo, jokapäivä

Mekin sanomme päivittäin jotain kivaa toisesta. "Rakastan sinua" tai "kylläpä kävi tuuri kun sinut vamppasin" yms. imelää.

Vierailija
45/47 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä joo, jokapäivä

Tuo on kyllä kaukana imelästä, saati kivasta. Kuulostaa siltä, että on pokattu joku random tyyppi baarista umpituiterissa matkaan. 

Vierailija
46/47 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä joo, jokapäivä

Lisäys omaan ettei tuo lirkuttelu poista sitä, että tunteet myös näytetään. 

Vierailija
47/47 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä joo, jokapäivä

Tuo on kyllä kaukana imelästä, saati kivasta. Kuulostaa siltä, että on pokattu joku random tyyppi baarista umpituiterissa matkaan. 

No, ihan keskenämme tuota pidämme eli ei haittaa vaikka jonkun muun mielestä ei olisi kivaa.

Ei löydetty toisiamme baarista ja olimme aivan selvinpäinkin. Tällainenkin vaihtoehto on.

Kuten tuossa kirjoitinkin ettei sovi kaikille, mutta meille sopii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän