Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä käräyttäisi pettäjää!

Vierailija
20.02.2023 |

Parempaa draamaa saa hakea.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattaisin käräyttääkin, varsinkin jos petetty olisi läheinen tai parisuhteissa on lapsia.

Vierailija
2/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin, jos kohtelis mua väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäisin todellakin, petetty puoliso ansaitsee paremman elämän.

Vierailija
4/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi ottaa sen viihteen kannalta, ettei mene liian vakavaksi, pettäjä eroaa jos ei kiinnosta tai sitten selittelee. Siis silloin jos ollaan turvallisilla vesillä, eikä ole riskiä että ihmiset tappavat toisiaan suutuksissa.

Vierailija
5/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa saat katsoa draamaksi ikuisesti. Kai siihenkin joskus väsyy.

Vierailija
6/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Kaisan ystävä?

Vierailija
7/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saattaisin käräyttääkin, varsinkin jos petetty olisi läheinen tai parisuhteissa on lapsia.

Siis käräyttäisit jos on lapsia, mutta et siinä tapauksessa, että lapsia ei vielä ole? Nyt on jo sairasta.

Vierailija
8/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako ap että totuus sinusta paljastuu puolisollesi? :)

Vierailija
9/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käräytän.

Vierailija
10/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käräyttänyt, vtutti niin paljon kun naimisissahan se yks sika oli. Eronnut juu. Sain selville enkä käräyttänyt heti, vaan vasta kun oli mojovat todisteet viesteissä. Ja pahalta tuntu sen vaimon puolesta mutta olisin ainakin itse halunnut tietää mikä liero mies on hänen asemassaan

Vierailija
11/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis käräyttäisit jos on lapsia, mutta et siinä tapauksessa, että lapsia ei vielä ole? Nyt on jo sairasta.

Miksi muka? Aina on hyvä, jos lapset saavat tietää, millainen mätämuna heidän isänsä/ äitinsä on.

Vierailija
12/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käräyttänyt, vtutti niin paljon kun naimisissahan se yks sika oli. Eronnut juu. Sain selville enkä käräyttänyt heti, vaan vasta kun oli mojovat todisteet viesteissä. Ja pahalta tuntu sen vaimon puolesta mutta olisin ainakin itse halunnut tietää mikä liero mies on hänen asemassaan

Hienoa! 👍

Vierailija
13/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse neljä vuotta suhteessa, jossa miehellä oli jälkikäteen kuultuna "3-5" naista (siis eikö se edes itse tiedä? Todellinen luku lienee suurempi).

Kyllä mä käräyttäisin. Se on nöyryyttävää ja oksettavaa jälkikäteen kuulla, että on elänyt valheessa. Siinä olisi voinut itsekin etsiä seuraa, jota oikeasti kiinnostaa.

Itsekin olen pettänyt nuorempana ja kerroin heti, pitää toisella olla oikeus päättää omasta elämästään ja haluaako olla mun kanssa totuudesta huolimatta.

Vierailija
14/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on alinta kastia koska pakottavat toisen elämään valheessa

Vierailija
15/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä ottaisi moista vastuuta muiden elämästä, että menisin kertomaan. Ehkä syrjähyppy jää menneisyyteen ja perhe pysyy kasassa. Ehkäpä puoliso jo tietääkin tai kenties kyseessä on vapaa suhde. Mahdollisesta virheestä huolimatta suhteessa voi olla paljon hyvää, enkä minä lopulta tiedä siitä mitään. Olisi aivan karmeaa nähdä varsinkin lapsiperheen hajoavan minun myötävaikutuksellani. Ei todellakaan kiinnosta sekaantua muiden elämään.

Vierailija
16/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pari vuotta suhde 20v nuoremman naisen kanssa. Hän tiesi alusta lähtien tilanteen. Suhde loppui kun häntä rupesi kiinnostamaan perheen perustaminen ja minua kolmen lapsen isänä se ei kiinnostanut. Kerroin myöhemmin vaimolleni ja hän oli vihainen lähinnä siitä, että kerroin. Olemme yhä naimisissa. 

Vierailija
17/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli pettäjä sen jälkeen kun mieheni petti.

Se tuntui oikealta ja hyvältä.

Olemme edelleen naimisissa.

Vierailija
18/18 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Porvoosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi