Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskot/et usko horoskooppeihin?

Vierailija
20.02.2023 |

Perusteluja kehiin!

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat on härkiä. Ikäeroa vain kaksi vuotta. Ovat aivan hemmetin erilaisia. Jo yksistään tää vie horoskoopeilta kaiken uskottavuuden.

Vierailija
2/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina pitäneet aika hyvin paikkansa mun mielestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä humpuukia

Vierailija
4/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana tosi kiinnostunut niistä ja selvitinkin tyyliin jokaisen planeettani sijainnin ja luin miten ne vaikuttavat toisiinsa. Lopputulos : en ole yhtään sellainen kuin pitäisi.

Vierailija
5/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin uskoin horoskooppeihin ja astrologiaan. Kerran luin vahingossa väärän horoskooppimerkin ennustuksen ja se kävi omaan elämään - aivan kuin kaikki muutkin horoskoopit, siihen loppui sen uskonnon kannattaminen.

Vierailija
6/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana tosi kiinnostunut niistä ja selvitinkin tyyliin jokaisen planeettani sijainnin ja luin miten ne vaikuttavat toisiinsa. Lopputulos : en ole yhtään sellainen kuin pitäisi.

Yksi mimmi jonka kanssa nuorena olin pari kuukautta, oli kauhean innostunut horoskoopeista. Se teki mullekin sitten tarkan horoskoopin. Ei täsmännyt. Sen reatkio? Mun syntymäaika oli pakko olla väärin. Okei...

t. ap

Vierailija
7/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun horoskooppi tiesi musta kaikenlaista, kuten sen että uskoin Jumalaan, ja kuvaili vielä millä tavalla uskoin. Mä myöskin annoin astrologille väärän syntymäkellonajan (kun kysyin mutsilta), joka pisti Pluton mun tokaan huoneeseen. Se sanoi sitten että höpö höpö sulla on ihan selvästi Pluto ensimmäisessä. Selvitin syntymäajan sitten sairaalasta, ja oikeassa se oli.

Vierailija
8/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun horoskooppi tiesi musta kaikenlaista, kuten sen että uskoin Jumalaan, ja kuvaili vielä millä tavalla uskoin. Mä myöskin annoin astrologille väärän syntymäkellonajan (kun kysyin mutsilta), joka pisti Pluton mun tokaan huoneeseen. Se sanoi sitten että höpö höpö sulla on ihan selvästi Pluto ensimmäisessä. Selvitin syntymäajan sitten sairaalasta, ja oikeassa se oli.

Miten sairaalasta saa selvitettyä kymmeniä vuosia sitten tapahtuneen synnytyksen ajankohdan? Ei niin etten uskoisi sua, mutta, juunou...

Vierailija
9/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina pitäneet aika hyvin paikkansa mun mielestä. 

Esimerkkejä?

t. ap

Vierailija
10/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koska se on humpuukia.

Vierailija
11/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sairaalasta saa selvitettyä kymmeniä vuosia sitten tapahtuneen synnytyksen ajankohdan? Ei niin etten uskoisi sua, mutta, juunou...

Soittaa arkistoon ja kysyy.

Vierailija
12/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viihdettä.

Vierailija
13/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tähtien asemahan on subjektiivista ja muuttuu koko ajan. 

Ja okei, miten joku kaasupallo (tai eri kaasupallot) vaikuttaisi tsiljoonan valovuoden päästä yhteen ihmiseen?

Ja.. merkittävin asia: eihän ne tähtikuvioiden tähdet liity toisiinsa mitenkään (muuten kuin Maassa olevien ihmisten katseissa). Nehän voi sijaita vaikka miten eri suunnissa toisistaan..

Vierailija
14/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt eniten arveluttaa noissa se, että maailmassa on niiiiiiin paljon ihmisiä, ja niin vähän horoskooppimerkkejä, ettei nyt miljoonille ihmisille samaan aikaan tapahdu samoja asioita, ei pysty, eikä kykene.

Tai se, ettei tietyt horoskooppimerkit mitenkään voi sopia toisilleen 🤨. Itse oon leijona, ja aina jossain höpöhöpöjutussa lukee, ettei neitsyt ja leijona ainakaan sovi yhteen.. kappas kummaa, mun 2 nuoruuden poikaystävää oli neitsyt-merkkejä, ja viimiset 34 vuotta oon ollut naimisissa neitsyt-miehen kanssa 🥸. Että siinä mun perustelut..

Vierailija
15/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptikkotrolli(t) vauhdissa. En usko montaakaan viestiä tästä ketjusta.

Vierailija
16/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vain pysty kuvittelemaan, että syntymähetkellä ja taivaankappaleilla olisi mitään merkitystä esimerkiksi sen kannalta, millaisia luonteenpiirteitä ihmisillä on.

Hain viikkohoroskoopin eräältä sivustolta. Se lupaa yhdelle tähtimerkille seuraavaa:

"Hyvä viikko panostaa ihmissuhteisiin ja sosiaalisuuteen. Herkkyyttä mutta myös syveneviä tunteita on liikkeellä. Jokin ristiriitaisuus voi myös saada nyt ihmissuhteissa kevyempää sävyä."

Kellään muulla ei tietenkään ole viikolla 8 hyvä hetki panostaa ihmissuhteisiin kuin 21.6.-22.7. syntyneillä.

Vierailija
17/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaankappaleet , niiden radat, kallistumiset ja kulkusuunnat eivät määritä yksittäisten ihmisten elämänkulkua. Kuinka moni meistä onkaan syntynyt vaikka jäniksen vuonna 1975 tietyn neljän viikon sisään. Siihen mahtuu rikasta, köyhää, lukutaidotonta ja koulutettua, herraa ja renkiä eri kulttuureista ja uskonnoista, miehiä ja naisia. Luonne ja elämä muovautuvat muista syistä kuin taivaankappaleiden takia.

Jos taivaankappaleet johonkin vaikuttavat niin käytännöllisin esimerkki arjesta on täysikuu, joka saa kaikenlaista kahelia liikkeelle. Silloin tapahtuu enemmän ylilyöntejä ja pientä "hulluutta" ja rähinöintiä. Ja tämäkin on vain tällainen "pertuntumaotos", johon vaikka poliisit ja sosiaalialan työntekijät varmasti nyökyttävät päätään.

Vierailija
18/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jännästi kaikki härät on mielettömän härkäpäisiä ja ruoka on tavalla tai toisella elämän keskiössä. Kaikki tuntemani härät (itseni mukaan lukien) myös tekee töitä hiki päässä ja meillä on taito tehdä rahaa - osittain kai juuri siksi kun teemme töitä niin paljon.

Kaikki tuntemani neitsyet ovat pikkutarkkoja kitisijöitä, ja monet heistä tosi neuroottisia, mikä sitten erilaisin kehollisin tavoin heistä purkautuu (unettomuus, tai ärtynyt suoli mille ei löydy kuitenkaan kunnon syytä, saavat burnouteja, jopa psykooseja). Parhaimmat keskustelut mulla on silti juuri neitsyiden kanssa, he ovat ns. "samalla sivulla".

Kaikki leijonat vaatii itselleen yleisöä ja huomiota, oleminen on usein sellaista esittämistä muiden kanssa, ja tekevät suuren numeron siitä jos heitä joku millään tavalla esim. kritisoi. Leijonan läheisenä voi silti olla varma että he puolustaa sua viimeiseen asti tavalla, johon monilla ei ole pokkaa, mitä arvostan.

Tuntemani oinaat on sellaisia että harrastavat urheilua lähes verenmaku suussa, tulistuvat hyvin äkkiä, heillä on 10 projektia meneillään ja niistä valmiiksi tulee ehkä 1. Arvostan oinaissa heidän draiviaan.

Kaikki kaksoset joita tunnen on hyviä tarinankertojia, mutta niistä tietenkin puolet on värikynää. Ja yhtenä päivänä kaksonen on sun paras ystävä, toisena päivänä hän on ihan erilainen; jännitys syntyy siitä ettet ikinä tiedät kumman puolen kanssa olet tekemisissä!

Sellaista vaakaa ette löydä, joka ei olis järjetön moottoriturpa - tunnen vaakoja äkkilaskemalta 7, luultavasti enemmänkin, ja ne ei tunne toisiaan, mutta KAIKKI ovat sellaisia että suu käy vaahdossa, rakastavat höpöttää ihan mistä tahansa ja ovat hyvin seurallisia ihmisiä, monet naiset tunnistaa myös siitä että naurahtelevat vähän väliä. Pidän vaaka-ihmisistä, koska he ovat diplomaattisia mutta heillä on 3 x nopeammat hoksottimet kuin muilla (en tarkoita että ovat sen älykkäämpiä kuin muutkaan, mutta ajatuksenjuoksu on huikeaa, heistä on ollut mulle työelämässä paljon apua).

Ravut on mököttäjiä, kotihiiriä. Mukavia kunnes suuttuvat jostain yhdentekevästä asiasta ja sit alkaa itku ja mökötys.

Aika monet kauriit on urakeskeisiä. Jostain syystä aina kun olen ihastunut korviani myöten mieheen, hän on paljastunut aurinko kauriiksi tai hänen kartallaan on vähintään kauris Mars tai Venus. Heillä on usein hyvin symmetriset kasvot ja upea luusto.

Skorpionit? Löytäkääpä mulle skorpioni, joka ei olisi kostonhimoinen - I'll wait. Usein myös nenästä ja pistävästä katseesta tunnistaa.

Kalat... tavalla tai toisella nämä uskovat johonkin omaan versioonsa todellisuudesta. Kestää aikansa huomata heistä tämä piirre.

Sellaista jouskaria ei ole, joka ei rakastaisi matkustamista, tai jolla ei olisi ulkomaalaisia ystäviä. Nää on aina ihmisiä jotka ovat muuttaneet toiseen maahan asumaan, tai rakastuneet ulkomaalaiseen, joilla on kertomuksia tyyliin "kävin Amazonissa/Afrikassa/Mongoliassa _yksin_ tai tuntemattomien ihmisten kanssa, kerran mua puri sellanen eksoottinen hämähäkki ja jouduin sairaalaan mut ihan paras reissu oli!"

Olikohan siinä kaikki?

Vierailija
19/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jännästi kaikki härät on mielettömän härkäpäisiä ja ruoka on tavalla tai toisella elämän keskiössä. Kaikki tuntemani härät (itseni mukaan lukien) myös tekee töitä hiki päässä ja meillä on taito tehdä rahaa - osittain kai juuri siksi kun teemme töitä niin paljon.

Kaikki tuntemani neitsyet ovat pikkutarkkoja kitisijöitä, ja monet heistä tosi neuroottisia, mikä sitten erilaisin kehollisin tavoin heistä purkautuu (unettomuus, tai ärtynyt suoli mille ei löydy kuitenkaan kunnon syytä, saavat burnouteja, jopa psykooseja). Parhaimmat keskustelut mulla on silti juuri neitsyiden kanssa, he ovat ns. "samalla sivulla".

Kaikki leijonat vaatii itselleen yleisöä ja huomiota, oleminen on usein sellaista esittämistä muiden kanssa, ja tekevät suuren numeron siitä jos heitä joku millään tavalla esim. kritisoi. Leijonan läheisenä voi silti olla varma että he puolustaa sua viimeiseen asti tavalla, johon monilla ei ole pokkaa, mitä arvostan.

Tuntemani oinaat on sellaisia että harrastavat urheilua lähes verenmaku suussa, tulistuvat hyvin äkkiä, heillä on 10 projektia meneillään ja niistä valmiiksi tulee ehkä 1. Arvostan oinaissa heidän draiviaan.

Kaikki kaksoset joita tunnen on hyviä tarinankertojia, mutta niistä tietenkin puolet on värikynää. Ja yhtenä päivänä kaksonen on sun paras ystävä, toisena päivänä hän on ihan erilainen; jännitys syntyy siitä ettet ikinä tiedät kumman puolen kanssa olet tekemisissä!

Sellaista vaakaa ette löydä, joka ei olis järjetön moottoriturpa - tunnen vaakoja äkkilaskemalta 7, luultavasti enemmänkin, ja ne ei tunne toisiaan, mutta KAIKKI ovat sellaisia että suu käy vaahdossa, rakastavat höpöttää ihan mistä tahansa ja ovat hyvin seurallisia ihmisiä, monet naiset tunnistaa myös siitä että naurahtelevat vähän väliä. Pidän vaaka-ihmisistä, koska he ovat diplomaattisia mutta heillä on 3 x nopeammat hoksottimet kuin muilla (en tarkoita että ovat sen älykkäämpiä kuin muutkaan, mutta ajatuksenjuoksu on huikeaa, heistä on ollut mulle työelämässä paljon apua).

Ravut on mököttäjiä, kotihiiriä. Mukavia kunnes suuttuvat jostain yhdentekevästä asiasta ja sit alkaa itku ja mökötys.

Aika monet kauriit on urakeskeisiä. Jostain syystä aina kun olen ihastunut korviani myöten mieheen, hän on paljastunut aurinko kauriiksi tai hänen kartallaan on vähintään kauris Mars tai Venus. Heillä on usein hyvin symmetriset kasvot ja upea luusto.

Skorpionit? Löytäkääpä mulle skorpioni, joka ei olisi kostonhimoinen - I'll wait. Usein myös nenästä ja pistävästä katseesta tunnistaa.

Kalat... tavalla tai toisella nämä uskovat johonkin omaan versioonsa todellisuudesta. Kestää aikansa huomata heistä tämä piirre.

Sellaista jouskaria ei ole, joka ei rakastaisi matkustamista, tai jolla ei olisi ulkomaalaisia ystäviä. Nää on aina ihmisiä jotka ovat muuttaneet toiseen maahan asumaan, tai rakastuneet ulkomaalaiseen, joilla on kertomuksia tyyliin "kävin Amazonissa/Afrikassa/Mongoliassa _yksin_ tai tuntemattomien ihmisten kanssa, kerran mua puri sellanen eksoottinen hämähäkki ja jouduin sairaalaan mut ihan paras reissu oli!"

Olikohan siinä kaikki?

Mun tuntemani härkä on kiltti tossukka, joka sitten kuitenkin lunttasi lääkelaskuissa kun ei muuten saanut niitä läpi.

Vierailija
20/126 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetään että Edmund Halley, jonka mukaan komeetta on nimetty, naureskeli, tai jotain, Isaac Newtonin astrologiahörhöilylle. Newton väitetysti vastasi joteskin tälleen: Sir, I have studied it, you have not!

(Jos et tiedä kuka Isaac Newton oli, ei voi mitään...)

Toisaalta Newton myös povasi Raamatun perusteella että mualiman loppu tulloopi vuonna 2060, LoL!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän