Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso valittaa minulta saamista lahjoista

Höpö
19.02.2023 |

Olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Pyrin ostamaan käytännön lahjoja, tuntuu vain että mikään ei kelpaa. Kerran ostin akkuporakoneen; se kelpasi. Mutta...

- toissa jouluna ostin merinovillaisen kerrasto (mies tekee paljon ulkotöitä). Nyt kertoi sen olevan ihan paska.

- ostin shampoo - saippua setin, jäi käyttämättä.

- ostin sähköhammasharjan, kuulemma huono ja ei käytä.

-ostin jouluksi sukkia (lämpö, villa, normaali jotka ei kiristä) niin huonoja sukkia.

- termospullo; oli vääränlainen.

- ostin T-paitoja, väärä materiaali.

Lähinnä että ostanko tulevaisuudessa vaan lahjakortteja, toki nekin varmaan summaltaan liian pieniä...

Vai jätänkö vaan ostamatta yhtään mitään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään.

Vierailija
2/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli taas sepostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole jo saanut riittävästi palautetta. Älä tuhlaa enää rahojasi mieltä pahoittaviin lahjoihin. Ja aikuiselle ei tarvitse rahaa antaa. Mukava seurata sitten tilannetta kun hän oivaltaa, että mitään ei ole tulossa. Ota vaikka videolle se ilme, saat vähän hyvitystä vuosien tyytymättömyydestä.

Vierailija
4/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viettäisit enemmän aikaa miehen kanssa keskustelisit hänen kiinnostuksen kohteistaan ja tutkisitte yhdessä vaatteita ja niitä termospulloja niin ehkä oppisit ymmärtämään mitä hän tuotteissa arvostaa.

Vierailija
5/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte, että ette osta toisillenne lahjoja. Kumpikin ostaa itselle omalla rahalla sitä mikä on mieluista.

Vierailija
6/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole trolli! Tää on ihan totisinta totta.

Ostin myös kerran muuten tens laitteen kun siitä oli puhunut, se oli sit kuitenki huono.

Ostin teeeclub jäsenyyden, huonoja paitoja oli nekin.

Ajattelin ehdottaa että emme osta enää mitään toisillemme vaan ostetaan omat lahjat niin hän sitten saa mieleistä.

Vierailija
7/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa saat nämä palautteet? Jos heti sillä hetkellä, kun mies on avannut lahjan voi tuollainen palaute kertoa ihan siitäkin, ettei mies pidä yllätyksistä (edes mukavista) ja reagoi noin. Olen siis itse samanlainen, joten siksi avaan lahjan sopivassa tilanteessa yksinäni, saattaa mennä parikin päivää, että "uskallan" sen avata. Sitten kun jännitys on purkautunut osaan vasta iloita siitä.

Vierailija
8/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole jo saanut riittävästi palautetta. Älä tuhlaa enää rahojasi mieltä pahoittaviin lahjoihin. Ja aikuiselle ei tarvitse rahaa antaa. Mukava seurata sitten tilannetta kun hän oivaltaa, että mitään ei ole tulossa. Ota vaikka videolle se ilme, saat vähän hyvitystä vuosien tyytymättömyydestä.

Kun en tiedä onko lahjat oikeasti huonoja vai onko vika miehessä. Kaikista näistä hän on puhunut että tarvitsee...

Vierailija
9/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa saat nämä palautteet? Jos heti sillä hetkellä, kun mies on avannut lahjan voi tuollainen palaute kertoa ihan siitäkin, ettei mies pidä yllätyksistä (edes mukavista) ja reagoi noin. Olen siis itse samanlainen, joten siksi avaan lahjan sopivassa tilanteessa yksinäni, saattaa mennä parikin päivää, että "uskallan" sen avata. Sitten kun jännitys on purkautunut osaan vasta iloita siitä.

Palaute tulee esim vuoden tai kuukausien kuluttua.

Vierailija
10/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitte, että ette osta toisillenne lahjoja. Kumpikin ostaa itselle omalla rahalla sitä mikä on mieluista.

Me ollaan sovittu ettei lahjoja osteta, mutta puoliso ostaa juuri tuollaisia aloituksessa mainittuja kaikkihan esim kerraston ja pesuaineita tarvii lahjoja.

Vierailija
11/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset ostavat itse tarvitsemansa tavarat. saa oikean kokoista, merkkistä ja mallista

12/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun puoliso ostaa sulle ap lahjaksi?

Vierailija
13/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Keräilen muumimukeja.

Saan aina joulu ja synttärilahjaksi sesonkimukeja, vaikea siis mennä pieleen. 😅

Vierailija
14/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on maailman huonoin lahjojen ostaja. Ei ymmärrä lahjakulttuuria, kun kotonansa lahjat ovat olleet mallia "kunhan nyt jotain on paketissa".

Muuten on hyvä ihminen jonka kanssa viihdyn, en tee surkeista lahjoista sen suurempaa numeroa.

Vierailija
15/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä todella ostamme omat lahjat tästä eteenpäin. Minun synttärit seuraavana niin ehkä sanon suoraan että ei osteta lahjoja koska koen etten osaa ostaa hänelle lahjoja joten ostamme omat lahjamme.

Vierailija
16/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joko pyydät spesifin lahjatoiveen, eli siis ihan tarkan tuotemerkin ja mallin, jos kyse jostakin vempeleestä. Tuon (epäonnistuneen!) lahjamäärän jälkeen tosin melkeinpä kannatan sitä, ettet osta enää ainuttakaan lahjaa miehellesi.

Miehesi on nimittäin kiittämätön.

Vierailija
17/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tosi tarkka käyttämistään asioista, joten en ole enää vuosiin ostanut mitään käyttötavaraa, tiettyä tarkkaa bokserimerkkiä lukuunottamatta. Muuten ostan vain leffalippuja, ravintolalahjakortteja tmv, jotka voin vaikka itse käyttää, jos hänelle ei kelpaa.

Vierailija
18/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Vuoden aikana vihjailen ja välin sanon aika suoraankin, että uusi pyjama olis kiva. Olen saanut joskus aivan ihanan flanellisen.

Täytän ristikoita. Siitäkin luulis vinkin saavan. Joka joulu uskon tämän menneen perille...

Ehei!

No lahjakortin usein saan, ostan sit ite...

Mut ei se ole ihan sama

Vierailija
19/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö kirjoitti:

Ehkä todella ostamme omat lahjat tästä eteenpäin. Minun synttärit seuraavana niin ehkä sanon suoraan että ei osteta lahjoja koska koen etten osaa ostaa hänelle lahjoja joten ostamme omat lahjamme.

Tää voi olla hyvä ratkaisu. Siinä mies ainakin huomaa valittaneensa, jossei jostain syystä tajua!?

On nimittäin tosi kurjaa saada moitetta antamastaan lahjasta.

Ostin muuten kerran silloin uudelle puolisolleni pitkät kalsarit lahjaksi. Oli joku kiva kuosi. En tutkinut vaatekokoaan ja arvelin, et kun oma koko on m, hänen varmaan l. Ehei. Oikea kokonsa on s-m. Tästä saimme hyvät naurut.

Vierailija
20/31 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Keräilen muumimukeja.

Saan aina joulu ja synttärilahjaksi sesonkimukeja, vaikea siis mennä pieleen. 😅

Onko lahja silloin lahja jos se on jotain noin ennalta arvattavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän