Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP:llä on siivoustalkoot käynnissä. Kaikki vanhat Nato-kielteiset blogit on poistettu puolueen nettisivuilta

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Luutavasti kannatat puoluetta, joka on ollut Nato-myönteinen jo pitkään. Oletetettavasti kokoomuslainen. Miksi teidän hallituskausilla ei haettu Natoon? Olette kuitenkin olleet useimmin hallituksissa viime vuosikymmeninä.

Tähän asti on ollut selvää että USA käyttää Natoa omiin tarkoitusperiinsä eikä siihen tunkioon ole haluttu koskea. Nyt kuitenkin on selvää että kulisseissa halutaan WW3:a, joten on pakko liittoutua.

Vierailija
22/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Luutavasti kannatat puoluetta, joka on ollut Nato-myönteinen jo pitkään. Oletetettavasti kokoomuslainen. Miksi teidän hallituskausilla ei haettu Natoon? Olette kuitenkin olleet useimmin hallituksissa viime vuosikymmeninä.

Ymmärräthän, että nimenomaan SDP on hidastanut kaikilla mahdollisilla tavoilla irtautumista Venäjästä, ja yrittänyt suojella ennenkaikkea Venäjän intressejä. Lipposen hallitus teki tästä itäönpäin katsomisesta suorastaan kunnia-asian, ja nyt jostain syystä entisellä pääministerillämme on Venäjän ylin kunniaristi joka voidaan ulkomaiselle myöntää ja saa ruusulähetyksiä Putinilta syntymäpäivinään.

Tällainen on SDP puolueena, eikä kyse ole vain Lipposesta. Sanna on verenpunainen demari eikä aitä mikään muuta, hän vie Suomea NATO:n siksi koska on pakko, muuten liian moni tajuaisi mitä SDP edustaa ja demarien vallanmenetys alkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan suomalainen ei halua sotaa. Kukaan suomalainen ei halua Venäjän hyökkäävän tänne. Suurin osa uskoi, ettei Venäjä hyökkää naapurimaihinsa. 2008 ja 2014 vielä suljettiin optimistisesti silmämme Venäjän imperialistiselta aggressiolta. Viime keväänä ei enää voitu. Valinnan paikka, jäädäänkö odottelemaan ja toivomaan, ettei se koske meitä. Vai hankitaanko vakuutus. Venäjä ei ole koskaan hyökännyt Nato-maahan. Minä ainakin toivon, että jäsenyys toteutuu mahdollisimman pian.

Onko meillä suomessa ihmisiä, jotka kannattavat Russki Miriä? Toivovat meille samaa, mitä Donbasiin 2014 ja Ukrainaan 2022?

Vierailija
24/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan sitä, että ei piilotella vanhoja kirjoituksia. Mielipiteitä saa muuttaa mutta ilman piilotteluja.

Olen vasemmistokonservatiivi, en kokoomuslainen.

Ap

Vierailija
25/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Koska kokoomus ei ole koko Suomi.

Ei ole kauhean älykästä syyttää oikeassa olijaa siitä, ettei mitään tapahtunut, kun muut hidastivat ja Marin vielä 2020-luvulla sanoi, että Suomi ei mene Natoon.

Sama kuin syyttäisi jo vuosia sitten jengiytymisestä varoittanutta Halla-ahoa siitä, että se tapahtui, kun muut pilkkasivat ja löivät r-sistin leimakirveitä.

Vierailija
26/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikkien suomalaisten poistattaa muistinsa, koska vastustivat natoa, siinä missä sdp:kin?

Ap ei ihan hahmota, että melkein kaikki vastustivat natoa ennen Venäjän hyökkäystä. Minä ja Marin ja miljoonat muut.

Tässä ei ole kyse mielipiteiden muuttamisesta, vaan vanhojen kirjoitusten poistamisesta. Koen että on hyvä tietää mitä vielä politiikassa olevat ovat ajatelleet ennen ja mitä nyt. Se mitä SDP tekee nyt, on nykyvalossa ikävien mielipiteiden siivoamisesta pois näkyviltä.

Ap

Vierailija
27/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin KEHTAA puhua Naton palkitsemistilaisuudessa siitä, miten emme saa olla liian naiiveja.

On itse vastustanut Natoa kaikissa eduskuntavaalikyselyissä ja vielä hetki sitten sanoi, ettei Suomi todennäköisesti liity Natoon hänen hallituskaudellaan.

Vierailija
28/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he eivät vaihda nimeään? Sosialistidemokratian aatteesta ei ole käytännössä mitään jäljellä. Sosialismin koko ajatus oli porvariaatteen ongelmien näkyväksi teko. Nyt SDP päivittää itsensä täysporvaripuolueeksi ja kirjaimellisesti lakkauttaa vastakkainasettelun.

Vierailija
29/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin KEHTAA puhua Naton palkitsemistilaisuudessa siitä, miten emme saa olla liian naiiveja.

On itse vastustanut Natoa kaikissa eduskuntavaalikyselyissä ja vielä hetki sitten sanoi, ettei Suomi todennäköisesti liity Natoon hänen hallituskaudellaan.

Ja kuinka demarihallituksissa on kirjattu hallitusohjelmiin, että "Venäjän vakautta suojellaksemme Suomi pysyy sotilaallisesti liittoutumattomana". Tämä on se asia josta A-studioissa pitäisi keskustella, ei persujen rasismi. Mutta yllättäen YLE on demarijohtoinen... Hmmm 🤔

Vierailija
30/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikkien suomalaisten poistattaa muistinsa, koska vastustivat natoa, siinä missä sdp:kin?

Ap ei ihan hahmota, että melkein kaikki vastustivat natoa ennen Venäjän hyökkäystä. Minä ja Marin ja miljoonat muut.

Minä ja lähipiiri vastustimme myös Natoa, mutta yhdessä päivässä noin vuosi sitten mieli muuttui täysin. Äkkiä Natoon.

Minä äänestin jo 2006 Henrik Laxia, ainoaa Nato-myönteistä ehdokasta. Tuolloin minulle vinoiltiin siitä. En tajua, ettei Venäjän hyökkäys Georgiaan 2008 tai viimeistään Krimille 2014 kääntänyt suomalaisten päitä. Eihän tämä nykyinen hyökkäys ole loogisesti mitenkään muuttanut tilannetta.

Sitten ykskaks suurin osa kannattaakin Natoa.

Hidas kansa ja todella laumasieluinen.

Vierailija
31/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairas ja dystooppinen maailma tulossa jos Natoa ei saa enää kritisoida. Itse en kannata sitä, enkä tule kannattamaan. Olin Suomen ja Ruotsin sotilasliiton kannalla, johon olisi hommattu täydennyksiä suoralla sopimuksella USA:n kanssa. Tätä en halunnut. Ja kuten nyt nähdään, alkaa tämä helvetin itsesensuuri ja sananvapauden kaventaminen. Olet trolli tai putinisti jos et laula samassa kuorossa. Ei kovin terve suuntaus.

Vierailija
32/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja lähipiiri vastustimme myös Natoa, mutta yhdessä päivässä noin vuosi sitten mieli muuttui täysin. Äkkiä Natoon.

Minä äänestin jo 2006 Henrik Laxia, ainoaa Nato-myönteistä ehdokasta. Tuolloin minulle vinoiltiin siitä. En tajua, ettei Venäjän hyökkäys Georgiaan 2008 tai viimeistään Krimille 2014 kääntänyt suomalaisten päitä. Eihän tämä nykyinen hyökkäys ole loogisesti mitenkään muuttanut tilannetta.

Ketä kiinnostaa ketä sinä äänestit. Olet pelkkä yksi mölisevä ääni kuoron kakofoniassa. Sinne se sinun äänesi myös hukkuu. 

Vierailija
33/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin demarit haluaisivat nyt olla kaikkien kavereita. Joka tasolla. Huolestuttava kehityskulku tällainen historian hylkääminen.

Vierailija
34/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensä muuttaminen on hyvä asia. Puolueenkin pitää osata tehdä niin. Huono asia on menneisyyden piilottelu.

Vierailija
35/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne yksi puolue voi mennä ilman muiden tukea.

Vierailija
36/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minäkin olen ollut vähemmistössä kannattamassa Natoa jo Jeltsinin ajoista lähtien. On muuten todella raskasta, kun tietää olevansa olevansa oikeassa ja on miettinyt asiaa, ja silti enemmistö ympärillä väittää kestämättömillä argumenteilla vastaan.

Vierailija
37/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti on ollut selvää että USA käyttää Natoa omiin tarkoitusperiinsä eikä siihen tunkioon ole haluttu koskea. Nyt kuitenkin on selvää että kulisseissa halutaan WW3:a, joten on pakko liittoutua.

Ai ei muka ole trolliketju.

Ja moni on väittänyt, että Marin vastusti Natoa äskettäin, vaikka kaikki tietävät, että vastusti ennen sotaa.

Paskatrolleja. Ja ei kaikki trollit ole rycciä. Persut ja ryccät on samassa juonessa.

Vierailija
38/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minäkin olen ollut vähemmistössä kannattamassa Natoa jo Jeltsinin ajoista lähtien. On muuten todella raskasta, kun tietää olevansa olevansa oikeassa ja on miettinyt asiaa, ja silti enemmistö ympärillä väittää kestämättömillä argumenteilla vastaan.

Mistä sinä tiedät onko tämä oikea ratkaisu? Historia sen näyttää ja se on yleensä armoton viisastelijoille. Tässä on nyt sinun loukattua egoasi tärkeämpää saada Suomen kannalta paras mahdollinen päätös. Ja onko se Nato, sen näyttää tulevaisuus. Jos se homma osoittautuu virhearvioksi, niin tuskinpa olet täällä samalla tavalla mölisemässä. 

Vierailija
39/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se on Twitterissä niin se on totta.

Tämä on kaikkien aikojen huonoin puolustus! Kun SDP laittaa oman kantansa twitteriin niin sinun mielestäsi siis se alusta tekee siitä jotain muuta kuin SDP:n virallisen kannan :D

Vierailija
40/178 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se on Twitterissä niin se on totta.

Tämä on kaikkien aikojen huonoin puolustus! Kun SDP laittaa oman kantansa twitteriin niin sinun mielestäsi siis se alusta tekee siitä jotain muuta kuin SDP:n virallisen kannan :D

Jäikö ironia huomaamatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi