Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin hississä tänään jotain todella outoa

Vierailija
17.02.2023 |

Hissin näytössä luki, Genesis, 8 henkilöä.
Mikä on Genesis? No Raamatun ensimmäinen kirja. 8 henkilöä Nooa mukaan lukien pelastui vedenpaisumuksesta. Hissin näytössä on nuoli ylös, eli Taivaaseen, ja nuoli alas, eli Haadekseen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EUn hissidirektiivin mukaan asuintalon hissin kantavuus on vähintään 8 henkilöä.

Vierailija
62/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EUn hissidirektiivin mukaan asuintalon hissin kantavuus on vähintään 8 henkilöä.

Henkilöiden painot myös?

Useimmissa kait mainittu, että 8 henkilöä tai ? kiloa.

Eikä sinne mikään kovin suuri/ pitkä tahi painava mahdukaan.

Sairaaloissa erilaiset hissit, kun potilaita kuskataan ( pyörätuolit, sängyt...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän jutun pointti on?

Hissi.

Tämä on SUURI hissikeskustelu.

Ohessa Raamatun sanaa ja ihmeitä.

Vierailija
64/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan 10 000 euroa heti käpälään, käteisellä, jos haluatte tulla katsomaan taloyhtiöni hissiä ja sen tekstiä, jotka väitätte minun valehtelevan. Te maksatte saman summan minulle, jos häviätte. Asun Tampereella, saatte tulla katsomaan. Osoitteen annan en täällä, vaan suojattuna viestinä.

-ap

Kymppitonni. Sikarikkaille ei iso raha, mutta tavan kansalaisille se on. Minä pidän lupaukseni tästä. Te ette uskalla tulla katsomaan, koska tiedätte minun olevan oikeassa. Sopii Aamulehden ja Tamperelaisen toimittajatkin tulla katsomaan. Keitän teille kahvit. Nostan sen 10 tuhatta käteisenä, vatkaa tekin sama summa, jos tulette.

-ap

-ap

Kyllä, varmasti olet oikeassa koska on olemassa Otiksen hissi nimeltä Genesis. Mitä sitten? Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai katsomisen arvoista.

Mutta miksi sen nimi on Genesis? Ja miksi sen kantavuus on 8 henkilöä? Juuri se määrä, mikä pelastui vedenpaisumuksesta ja silloisesta mualimanlopusta. Onko sen hissiyhtiön omistajat edes ihmisiä? Mistä on kyse?

Googlesta tuli tietoa, että on Genesis-hissejä jollain firmalla. Ei siinä sen ihmeempää.

Jakoiko Google sinulle tietoa pefletin välityksellä?

Vierailija
65/65 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakoiko Google sinulle tietoa pefletin välityksellä?[/quote]

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mutta juu, eihän sitä tiedä.

Saahan nyt jo hammasharjoja ja ties mitä yhdistettyä nettiin.

Että mistä sen tietää, milloin pefletit alkavat höpisemään ja jakamaan kuvia, puhumaan tms.

Kun kaikki on vaan kertakaikkiaan "pakko" kertoa ja näyttää muille...

Ja mitata, että tietää varmasti tekevänsä "oikein"🥴