Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei mitään käsitystä parisuhteesta

Vierailija
16.02.2023 |

Hänelle parisuhde on sitä että istutaan molemmat samassa huoneessa, toinen lukee kirjaa ja toinen katsoo läppäriltä sarjaa. Joku romanttinen parisuhdeaika on täysin vierasta. Ravintolaillalliset, yhdessä sylikkäin makoilu, se että olis läsnä toista varten ei vaan onnistuSeksiä pitäisi kyllä sitten saada aina kun herran mieli vaan tekee. Hänelle seksi = läheisyys. Hermostuu, eikä tunnu ollenkaan ymmärtävän mistä puhun, kun yritän selittää että asia ei ihan näin ole.

Ajatuksia?

Kommentit (347)

Vierailija
221/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä asiat voisi selvittää jo seurustelun alkuajoilla? Maailman katsomus, uskonto, lastenkasvatus ja yleinen moraali onko samanlainen sekä seksuaalinen suuntaus. Nykyään nuoret kun ei tiedä mitä he ovat tai haluavat olla mutta eivät voi olla, se ei ole kumppanin syy.

Vierailija
222/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä parisuhde sisältää yhteistä unelmointia, yhteistä tekemistä, fyysistä läheisyyttä ja seksiä.

Jos yksi tai useampi näistä puuttuu, se usein vaikuttaa myös niihin muihin. Tässä on tavallinen selitys sille "miksi vaimo ei halua seksiä".

T. Päivystävä parisuhdepskologi

Sellaisen kanssa joka ei halua seksiä, ei kannata unolmoida. Jos aina kaikki johtaa seksin puutteeseen, niin ei ihme jos suhteet ei toimi. Jos se unelmointi loppuu, niin silloin sen naisen pitää sanoa että haluaa unelmoida eikä lopettaa sitä seksiä yksipuolisella ilmoituksella. Mikä ihme siinä on että kaikki asiat joista ei edes puhuta, johtaa seksin loppumiseen. Miehet valitkaa sellainen nainen joka harrastaa seksiä seksin vuoksi, eikä kaikkien muiden asioiden vuoksi. T: Onnellisessa suhteessa 20v seksiä lähes päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti olette sitä mieltä, että pitkään jatkuneessa parisuhteessa ollaan koko ajan romanttisesti lähekkäin? Eikö ole lupa lukea kirjaa tai katsoa jotain sarjaa, mitä haluaa katsoa?

Ei tietenkään koko ajan. Mutta säännöllisesti. Kyllä me mieheni kanssa aloitamme viikonloppuaamut sylikkäin makaamalla ja ihan hellyydellä. Joka päivä sanomme rakastavamme toisiamme. Ja 28 v naimisissa. Seksiäkin on, mutta vaikea kuvitella, että olisi, jos ei olisi tuota muuta läheisyyttä. Kyllä minulle on tärkeää, että mieheni osoittaa minulle rakkautta, eikä vain käytä tarpeiden tyydyttämiseen.

Rakkautta voi osoittaa monella tapaa. Ei ole yhtä ainoaa tapaa, vaikka teillä onkin noin. Aina valitetaan, miten hyväksikäytetyksi tunnetaan, kun seksiä harrastetaan vastentahtoisesti, mutta mikään ongelma ei ole pakottaa toinen läheisyyden muotoon, joka ei ole tälle luonnollista. Mitä joku saa siitä, että toinen halaa tai ottaa syliin vastentahtoisesti?

Suhdekin voi muuttua ja osapuolten tarpeet.

Olkaa reiluja. Tasa-arvoinen suhde tarkoittaa sitä, että molempia kuunnellaan, eikä sanella yksipuolisesti ehtoja.

Viisain kommentti mitä olen täältä koskaan lukenut. Tämän kun sisäistää on mahdollista saada toimiva suhde. Suhde toimii molempien ehdoilla, eikä mikään tapa ole väärä jos molemmat sitä haluaa. En lukenut koko ketjua, mutta ensimmäisillä sivuilla moni sanoo ettei mies muuttunut tai muuttanut käytöstään. Kuinka itsekäs ihminen voi saada hyvän parisuhteen? Se että toinen sanelee enenevissä määrin parisuhteen ehtoja ja vaatimuksia tuohoaa suhteenne. Jonain päivänä olette valmiita laittamaan egonne syrjään ja sitten kaikki on helppoa.

Vierailija
224/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisen miehen kanssa seurustelin. Yhteisestä ajasta suurimman osan olin hänelle kuin ilmaa, katsoi vain ohjelmiaan tai tuijotti kännykkäänsä. Ei tykännyt mistään läheisyydestä, joka ei johtanut seksiin. Kun tervehdin halaamalla, saattoi vetäytyä pois. Ei oikein halunnut keskustellakaan mistään. Sanoin asiasta, että en voi tuossa suhteessa hyvin ja kuinka pahalta tuo ilmana kohtelu tuntuu. Osasi sitten kyllä vääntää pitkiä selityksiä sanomatta oikeastaan mitään kunnollista asiaa aiheeseen. Käytös ei muuttunut. On eksä nykyään.

Jos seksiä ei ole tarpeeksi, kaikki läheisyys saa haluamaan seksiä yhä enemmän, siksi on helpompo kieltäytyä läheisyydestä. Pistähän muistiin seuraavaa kertaa varten, ettei tarvitse hakata päätä seinään.

Vierailija
225/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti olette sitä mieltä, että pitkään jatkuneessa parisuhteessa ollaan koko ajan romanttisesti lähekkäin? Eikö ole lupa lukea kirjaa tai katsoa jotain sarjaa, mitä haluaa katsoa?

Ei tietenkään koko ajan. Mutta säännöllisesti. Kyllä me mieheni kanssa aloitamme viikonloppuaamut sylikkäin makaamalla ja ihan hellyydellä. Joka päivä sanomme rakastavamme toisiamme. Ja 28 v naimisissa. Seksiäkin on, mutta vaikea kuvitella, että olisi, jos ei olisi tuota muuta läheisyyttä. Kyllä minulle on tärkeää, että mieheni osoittaa minulle rakkautta, eikä vain käytä tarpeiden tyydyttämiseen.

Rakkautta voi osoittaa monella tapaa. Ei ole yhtä ainoaa tapaa, vaikka teillä onkin noin. Aina valitetaan, miten hyväksikäytetyksi tunnetaan, kun seksiä harrastetaan vastentahtoisesti, mutta mikään ongelma ei ole pakottaa toinen läheisyyden muotoon, joka ei ole tälle luonnollista. Mitä joku saa siitä, että toinen halaa tai ottaa syliin vastentahtoisesti?

Olkaa reiluja. Tasa-arvoinen suhde tarkoittaa sitä, että molempia kuunnellaan, eikä sanella yksipuolisesti ehtoja.

Viisain kommentti mitä olen täältä koskaan lukenut. Tämän kun sisäistää on mahdollista saada toimiva suhde. Suhde toimii molempien ehdoilla, eikä mikään tapa ole väärä jos molemmat sitä haluaa. En lukenut koko ketjua, mutta ensimmäisillä sivuilla moni sanoo ettei mies muuttunut tai muuttanut käytöstään. Kuinka itsekäs ihminen voi saada hyvän parisuhteen? Se että toinen sanelee enenevissä määrin parisuhteen ehtoja ja vaatimuksia tuohoaa suhteenne. Jonain päivänä olette valmiita laittamaan egonne syrjään ja sitten kaikki on helppoa.

Jokaisella saa olla ehdot ja vaatimukset parisuhteelle ja jos ne eivät täyty, suhde loppuu tai se ei edes ala. Nämä ovat usein selvillä ennen suhteen alkamista.

Tyhmää kyllä kuvitella, että joku muuttuisi suhteessa ihan erilaiseksi ihmiseksi ja juuri sellaiseksi kun se toinen haluaa, vain siksi että se toinen vaatii sitä. Kumppanin tulisi olla jo valmiiksi tärkeiden asioiden osalta sopiva eikä remonttiprojekti.

Moni kommentoija varmaan tarkoittanut sitä, että mies on ollut suhteen alussa huomaavainen ja se piirre on kadonnut. Käytöksen muuttamisella tarkoitetaan siis oikeastaan paluuta siihen alkuperäiseen käytökseen.

Vierailija
226/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hänellä on käsitys parisuhteesta, se on vain erilainen kuin sinulla.

Kummallista, miten monet naiset tuntuvat olevan absoluuttisen varmoja siitä, että heidän käsityksensä asioista on ainoa oikea.

Vierailija
227/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisen miehen kanssa seurustelin. Yhteisestä ajasta suurimman osan olin hänelle kuin ilmaa, katsoi vain ohjelmiaan tai tuijotti kännykkäänsä. Ei tykännyt mistään läheisyydestä, joka ei johtanut seksiin. Kun tervehdin halaamalla, saattoi vetäytyä pois. Ei oikein halunnut keskustellakaan mistään. Sanoin asiasta, että en voi tuossa suhteessa hyvin ja kuinka pahalta tuo ilmana kohtelu tuntuu. Osasi sitten kyllä vääntää pitkiä selityksiä sanomatta oikeastaan mitään kunnollista asiaa aiheeseen. Käytös ei muuttunut. On eksä nykyään.

Jos seksiä ei ole tarpeeksi, kaikki läheisyys saa haluamaan seksiä yhä enemmän, siksi on helpompo kieltäytyä läheisyydestä. Pistähän muistiin seuraavaa kertaa varten, ettei tarvitse hakata päätä seinään.

Jos ei ole läheisyyttä eikä huomioimista arjessa, se johtaa siihen ettei ole seksiäkään. Kuka haluaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei edes nosta katsettaan telkkarista tai puhelimesta, kun toinen yrittää vaikka kysyä päivän kuulumisia? Ei puhu juuri mitään, ei kysy toisen kuulumisia, ei kosketa, ei reagoi toisen läsnäoloon. Sellainen käytös huutaa sitä, ettei toinen ole millään tavalla tärkeä tai rakas, ei noin kohtelevan kanssa halua seksiä.

Vierailija
228/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-miehellä selvisi lopulta olevan ihan jostakin elokuvista opiskeltu kuvitelma siitä, mitä romantiikka on. Suhde tuntui minusta kaverilliselta kämppissuhteelta, jossa sitten kuitenkin piti olla seksiä.

Kun viimeisen kerran otin asian voimakkaasti puheeksi, mies sai melkein raivarin, että hän ei osaa jatkuvasti järjestää yllätyksiä, ostaa romanttisia lahjoja tai järjestää jotain romanttisia shamppanjaillallisia kuun loisteessa ja kalliissa ravintolassa. 

Vaikka minä olin koko ajan vain toivonut ja koettanut sanoittaa, että minusta olisi kivaa vaikka vain katsoa sylikkäin telkkaria, jutella, pussata ohimennessä, viettää yhteistä aikaa kotona. En todellakaan ollut kaivannut mitään yllätyksiä tai lahjoja.

No, suhde jatkui kaverillisena loppuunsa asti. Kai hän ei kaivannut sen kummempaa. Kaveri ja seksiä.

Tällaiseen olen muuten ennenkin törmännyt. Että miehen oma käsitys naisten kaipaamasta romantiikasta tulee jostain jenkkileffoista. Sitten valitetaan, miten epärealistisia vaatimuksia naisilla on, kun romanttiset elokuvat on luoneet niille niin vääristyneen kuvan.

Ha haa! Sama kokemus täällä! Mies pyyteli anteeksi että ei ole kovin romanttinen eikä osaa romanttisia juttuja, tuijotin ihan hoomoilasena että miten niin ei. Sama mies kuitenkin hipsuttaa, halaa takaapäin, suukottaa niskaan, tuo yllätysherkkuja kaupasta, välillä ottaa niskan takaa kiinni ja antaa niin intohimoisen suudelman että jalat alta viuuh! Ottaa kainaloon, silittelee ja rapsuttelee, katsoo silmiin ja sanoo rakastavansa, eikä mua ole kukaan ikinä katsonut niin lämpimästi...

Siis jos tämä ei ole romantiikkaa niin mikä hitto sitten on?!

En tiedä, mutta mäkin haluan! Kerro, jos teille tulee ero.

Vierailija
229/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ihan samanlainen, ei kiinnosta tehdä mitään yhdessä. Viikonloppuja odottaa kieli vyön alla

Että

Pääsee viettämään laatuaikaa itsensä kanssa. Ottaa viiniä ja katsoo urheilua tai toimintaa telkkarista.

Olen yrittänyt keskustella jo vuosia tästä, että voitaisko joskus tehdä jotain yhdessä, muuta kuin käydä kaupassa (max 1/kk) tai lenkillä (max 2/kk).

Niin ei, ei kuulemma voida. Koska?

Mitään perusteluita ei heru.

Olen jo henkisesti pakannut laukkuni.

Sama täällä! Veetuttaa valmiiksi nämä viikonloppuillat, mies vetää olutta, lonkeroa, viiniä ja juo salaa niin, että lopulta makaa turrana sohvalla toljottaen kaiken, siis kaiken urheilun mitä töllöstä tulee. Jos pitäis viettää yhteistä aikaa vaimonsa tai lastensa kanssa, niin ei, kun äijä kuorsaa sohvalla pöhnässä illat. Siis häipyy omiin svääreihinsä, ei reagoi, ei ole läsnä. Tämä kaava joka saaxxnan viikonloppu! Viinaaddiktio vie, ja ajaa näin perheensä eroon. Ja henkisesti mun laukut jo menossa kohteeseen parempi elämä!! Tulee äijä yllättymään, mutta tuskin häntä heivauttaa mihinkään, kylmä ja itsekäs kun on.

Juomisen salailu on vahva merkki henkilön alkoholismista.

Vierailija
230/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä mieheltä.

Itse olet outo.

Perustele.

Todellakin! Millä ihmeen vuosituhannella oiiein elät, Nainen: " Joku romanttinen parisuhdeaika on täysin vierasta. Ravintolaillalliset, yhdessä sylikkäin makoilu, se että olis läsnä toista varten.. " ? Oikeesti. Voijesus.. sano.

Etsi! Itsellesi joku non-butch-bi**tch silloin. HalooHei: kyllä nyky-miehillä on Paljon! parempaan käyttää sitä kallista ja arvokasta aikaa.. Kaikilla ja aina!

Vierailija
231/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä miehet vain ovat niin yksinkertaisia. Ilman ylimielisyyden häivääkään? Ja sujuvasti sivuuttaen koko maailmanhistorian tieteen, taiteen ja viihteen. Kun ei ne miesparat osaa.

ei mulla muuta

Vierailija
232/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä rakastuit sellaiseen mieheen?

Vierailija
233/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta että ajattelin joskus samoin, eikä suhteet ottaneet onnistuakseen. Moni mies mieltää seksin läheisyydeksi. Sen sijaan että haluat muuttaa miestä, niin muuttakaa sitä yhteistä seksiä sellaiseksi että sinä tunnet läheisyyttä ja nautintoa. Kerro miehellesi mitä sinä haluat ja kun saat sen, silloin seksi paranee ja monipuolistuu.

Seksi on siitä vaikea laji, että mies voi olla tyytyväinen todella yksinkertaiseen seksiin, mitä nainen ei välttämättä voi. Myös ne halut ajoittuu usein eri aikoihin. Vasta nyt olen oppinut ymmärtämään miesten seksuaalisuutta, sillä nykyinen mieheni haluaa vähän joka ainoa päivä, kun taas minä haluan kerran viikossa. Minä saan kerran viikossa kaiken mitä toivon seksiltä, eli lukuisia erilaisia orgasmeja, läheisyyttä, hellää ja rajumpaakin kosketusta. Mies saa joka päivä oman orgasminsa ja on ihan eri mies.

Päädyimme tähän koska olimme lähellä eroa ja minä tunsin tekeväni kodissa ihan kaiken, se normaali tarina. Kerran mies tokaisi riidan päätteeksi, että olisi hemmetisti mukavampaa jos ei tarvitsisi elää puutteessa valtaosaa ajasta ja haluaisinko minä elää niin. En halua. Tämä hetki oli käänteentekevä koko suhteen kannalta ja sen jälkeen kaikki muuttui, kommunikaatio, seksi, keskinäinen arvostus, kaikki.

Ennen en tiennyt mitä hyvä parisuhde tarkoittaa, luulin tietäväni.

Siis muuttuiko se kotityöjako sitten niin, että mies oikeasti alkoi hoitaa osuutensa niistä, nyt kun saa sen orgasminsa? Aika uskomattomalta kuulostaa.

Kyllä se muuttui! Tekee ihan oikeasti niitä juttuja joita minä olen toivonut. Ei voi sanoa että taikaiskusta, mutta puolessa vuodessa meno muuttui ja asenne. Nyt haluaa suunnitella tulevaisuutta ja ollaan molemmat hyväntuulisia, voihan se siitäkin johtua että minä olen paremmalla tuulella. Tämä on ollut itseään vahvistava kierre ja voin muuten vannoa että läheisyyttä on ilman seksiä.

Miettikäähän kuinka useasti täältä saa lukea, että mies ällöttää kun vonkaa ja olen minäkin ajatellut niin. Kun se mies vonkaa, niin olisi jo vuosia sitten pitänyt ymmärtää käyttää silloin mieheen muutama minuutti aikaa, siksihän se vonkaa. Ei kai kukaan mieti että vonkaaminen on kivaa, ei sitä sen vuoksi kai tehdä.

Keskustelkaa asioista, eikä kaikki ihmiset sovi kaikille vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija
234/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia.

Jätä se luuseri miehesi. Minun kainalooni sohvalle voi tulla, järkkään myös illallisia ja mökkiviikonloppuna meille kahdelle. Vien sinut myös veneilemään saareenja grillaamaan makkaraa tai jotain muuta mitä haluat. Voimme myös urheilla yhdessä ja käydä tapahtumissa ja konserteissa.

Vierailija
235/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se on ainoa neuvo, jonka voi antaa.

Vierailija
236/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hulluksi, jos mieheni vaatisi minulta tuollaista "olla vain toista varten" -aikaa. Ja kyllä, meillä on tuollaistakin, mutta ei todellakaan siksi, että mies sitä vaatii eikä edes välttämättä kerran viikossa, jos töissä on kiirettä, mutta ei läheisyys tai yhdessäolo saisi mikään vankila olla. Eh halua, että mieheni käyttäisi minua oman läheisyydentarpeensa tyydyttäjänä ja estäisi minua vaikka silittämästä vedoten siihen, että hän haluaa minut kokonaan käyttöönsä.

Vierailija
237/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella saa olla ehdot ja vaatimukset parisuhteelle ja jos ne eivät täyty, suhde loppuu tai se ei edes ala. Nämä ovat usein selvillä ennen suhteen alkamista.

Tyhmää kyllä kuvitella, että joku muuttuisi suhteessa ihan erilaiseksi ihmiseksi ja juuri sellaiseksi kun se toinen haluaa, vain siksi että se toinen vaatii sitä. Kumppanin tulisi olla jo valmiiksi tärkeiden asioiden osalta sopiva eikä remonttiprojekti.

Moni kommentoija varmaan tarkoittanut sitä, että mies on ollut suhteen alussa huomaavainen ja se piirre on kadonnut. Käytöksen muuttamisella tarkoitetaan siis oikeastaan paluuta siihen alkuperäiseen käytökseen.

Niin ja moni on harrastanut suhteen alussa enemmän myös seksiä. Se on hauskaa kun nainen voi määritellä mikä on ok ja mikä ei. Harrastakaa suhteen alussa vain sen verran seksiä kuin pystytte suhteessa harrastamaan, samoin kotityöt.

Vierailija
238/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehnäämiset on teinien juttu. Aikuiset ei tarvitse 24/7 toiseen liimautumista. 

Mä olin ollut vuosia yksin. Kerran bussissa viereen istui nainen joka torkahti matkan aikana. Hän valui penkissä ja reitensä painui omaani vasten. Tunsin farkkujen läpikin siitä tulevan lämmön. Ei kyse ollut mistään seksuaalisesta. Huvituin kun tajusin kaipaavani toisen läheisyyttä niin paljon. Että tunsin mielihyvää ventovieraan ruumiin lämmöstä. Se oli kuin muisto jostain kaukaa kun olin nukkunut naisen kanssa. Kun joskus teininä pyörin sängyssä tuntien kaipuuta. En nyt enää miten asian oivalsin. Mutta oivallus oli että enemmän kuin jopa seksiä. Kaipaan toisen kosketusta.

Vierailija
239/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole läheisyyttä eikä huomioimista arjessa, se johtaa siihen ettei ole seksiäkään. Kuka haluaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei edes nosta katsettaan telkkarista tai puhelimesta, kun toinen yrittää vaikka kysyä päivän kuulumisia? Ei puhu juuri mitään, ei kysy toisen kuulumisia, ei kosketa, ei reagoi toisen läsnäoloon. Sellainen käytös huutaa sitä, ettei toinen ole millään tavalla tärkeä tai rakas, ei noin kohtelevan kanssa halua seksiä.

Voit hakata päätäsi seinään. Kun katsos mies haluaa sitä seksiä, eikä muut asiat kiinnosta ennen kuin seksiä harrastetaan tarpeeksi. Tämä sun kommentti toimii molempiin suuntiin. Mikä ihminen pakottaa rakkaansa elämään puuttessa ja samalla vaatii itselleen tarpeiden täyttämistä? Tarpeita ne ovat molemmat, mutta sinä määrittelet asiat sinun kannalta ja mies omaltaan. Jomman kumman egon olisi tuossa taivuttava, tai sitten erotaan. Hyvin yksinkertaista. Joskus kannattaa ottaa se lusikka kauniiseen käteen ja tehdä itse töitä suhteen eteen jos siitä itse valitsemasta kumppanista siihen ei jostain syystä ole. Mutta se ottaa ehkä liian koville. Noh ehkä vanhempana sitten.

Vierailija
240/347 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ehkä perusmies. Monet niistä on kykenemättömiä tunnistamaan tai käsittelemään omia tai toisten tunteita. Jotkut on vaan itsekkäitä.

Jotkut on vaan yksinkertaisia.

Joskus minä-puhe voi auttaa ( minä toivoisin että...., minulle tulisi hyvä mieli siitä että....).

Joskus pariterapia voi olla hyväksi.

Joskus on parempi lähteä, vaikka onkin yhteiset lapset.

Harmi että ehdin seurustella sitten varmaan muutaman ei-perusmiehen kanssa ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Heidän kanssaan läheisyys oli mielestäni luontevampaa, he oikeasti antoivat aikaa minulle, olivat läsnä, keksivät erilaista tekemistä, laittoivat ihan varta vasten minulle joskus ruokaa, nauttivat siitä kun saivat esim katsoa jotain sarjaa kanssani, lisäksi sain joskus lahjoja ihan ilman syytäkin, käytiin yhdessä ravintoloissa syömässä, kylpylöissä, matkoilla.. ja paljon muita romanttisiakin juttuja. Juteltiin myös paljon henkeviä juttuja, nykyisen mieheni kanssa lähinnä riitatilanteissa saattaa jotain syvällisempää keskustelua syntyä. T. Ap

.Joten valitsit niiden toisenlaisten miesten jälkeen sitten kuitenkin tämän nykyisen? Voi hyvää päivää.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan