Kuinka monta serkkua lapsellasi/lapsillasi on?
Kommentit (54)
Neljä, joista kaksi on aikuisia ja kaksi taaperoita. Oma ainoa lapsi on kouluikäinen. Miehen kanssa meillä molemmilla on kolme sisarusta. Siihen nähden serkkuja on todella vähän. Miehen yksi sisarus saattaa tehdä vielä yhden, mutta siihen varmaan jää sitten serkut.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Serkkupuolia on seitsemän, mutta eivät tahdo olla tekemisissä tai tarkemmin, heidän vanhempansa eivät tahdo ja ehkä jopa salaavat lapsiltaan meidän ja meidän lasten olemassaolon.
On muuten jännää, että en edelleenkään muista kuinka monta serkkua minulla itselläni tai miehelläni on. Täytyisi laskea taas uudestaan. Ei olla kaikkien kanssa tekemisissä, nähty viimeksi joskus lapsena. Vanhempiemme sukupolvi oli laaja, joten meidän sukupolvessa oli vielä aika monta serkkuakin.
Milleniaaleilla on vielä paljon serkkuja ihan tavallisestakin perheessä. Esim. meillä miehellä on yli 50 serkkua, koska molemmat vanhemmat sattuu olemaan isoista perheistä. Minullakin on lähemmäs 20, koska molemmilla vanhemmillani on useampi sisarus ja heillä kaikilla useampi lapsi.
Lapsellani taas on kaksi serkkua. Yksi molemmilla puolilla, vaikka sekä minulla että miehelläni on useampi sisarus.
Neljä ja kaikki miehen puolelta. Omat sisarukseni ovat vielä teinejä.
Lapsellani on yksi serkku eikä enempää tule. Serkun äiti lähemmäs viisikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos kun kerroitte. Hyvä tietää. Tosi tarpeellista tietoa. Toivottavasti muistan nämä lukemat huomenna.. 🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂
Minä kirjoitin jokaisen lukemat ruutuvihkoon.
Ei yhtään. Ainoastaan pikkuserkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos kun kerroitte. Hyvä tietää. Tosi tarpeellista tietoa. Toivottavasti muistan nämä lukemat huomenna.. 🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂
Kiitos kommentoinnistasi! Se oli suorastaan tajunnanräjäyttävä älykkyydessään. Onneksi teitä neropatteja on seurassamme.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä määriä näitä serkkuja! Minkä ikäisistä lapsista nyt on kyse? Keskimääräinen lapsiluku on ollut n. 2 jo silloin, kun nykyvanhemmat on syntyneet, ja nyt on jo lähemmän 1, joten ei kuulosta kovin loogiselta, että nykylapsilla olisi jotain 9 serkkua.
Onhan sitä perheitä, joissa on 3,4 tai 5 lasta, vaikka keskimäärä olisi mitä.
Mun lapsilla on 11 serkkua isän puolelta ja kaksi serkkua äidin puolelta.
(Itsellä on neljä sisarusta ja kaikki perheytyivät, niin siitä se "logiikka")
8 tällä hetkellä. Itselläni on 4 sisarusta, joilla 0-4 lasta. Itselläni lapsia on vain 1 eikä todennäköisesti enempää tulekaan.
Isän puolelta kolme serkkua, äidin puolelta ei yhtään eikä tule.
Ompa joillakin paljon serkkuja ja toisilla vähemmän.. Kirjoittakaa lisää. Hyvä tietää.
Ei yhtään. Serkkupuolia on seitsemän, mutta eivät tahdo olla tekemisissä tai tarkemmin, heidän vanhempansa eivät tahdo ja ehkä jopa salaavat lapsiltaan meidän ja meidän lasten olemassaolon.
On muuten jännää, että en edelleenkään muista kuinka monta serkkua minulla itselläni tai miehelläni on. Täytyisi laskea taas uudestaan. Ei olla kaikkien kanssa tekemisissä, nähty viimeksi joskus lapsena. Vanhempiemme sukupolvi oli laaja, joten meidän sukupolvessa oli vielä aika monta serkkuakin.