Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sikiön liikkeet tuntua alussa vain toisella puolella.. Hmm...

Vierailija
20.11.2006 |

ehkä tyhmästi ilmaistu, mutta tarkoitan siis, että nämä ensimmäiset liikkeet tuntuvat vain vasemmalla kyljellä maatessa, vasemmalle puolelle kohtua... Ultrassa kaikki ok ainakin pari viikkoa sitten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri tuolloin liikkeet tuntuvat parhaiten vasemmalla kyljellä maatessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän