Lue keskustelun säännöt.
Voiko sikiön liikkeet tuntua alussa vain toisella puolella.. Hmm...
20.11.2006 |
ehkä tyhmästi ilmaistu, mutta tarkoitan siis, että nämä ensimmäiset liikkeet tuntuvat vain vasemmalla kyljellä maatessa, vasemmalle puolelle kohtua... Ultrassa kaikki ok ainakin pari viikkoa sitten.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja juuri tuolloin liikkeet tuntuvat parhaiten vasemmalla kyljellä maatessa