Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

katsoitteko läskit eilen illalla ykköseltä voimala-ohjelman?

Vierailija
05.12.2006 |

siinä suoraa asiaa suomalaisten lihavuudesta. suomi on neljänneksi lihavin maa. ennen diapetes iski tossa 30-40v ikäisenä ja nyt 10v on ihan normaali ikä tolle sairaudelle. toi mieskin oli laihtunut puolet painostaan ja saanut jättää insuliinit ja lääkkeet pois. sanottiiin että ihmiset syö vaan syömisen halusta. voi helkkari. miten ois kaikki punkerot.... terveellisen elämän puolesta 159/56

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 167/53

Vierailija
2/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on varmaan kyllä jotain muuta ongelmaa. Mutta siitähän hän ei kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ylipainoinen, 4 kertaa viikossa jumpassakäyvä ja vihanneksia rakastava

Vierailija
4/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kannattaa hankkia oma elämä, ilman, että elää toisten elämän kautta. T:2

Vierailija
5/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulusta emme ota koskaan stressiä. nyt meinataan viettää kylpyläjoulu ukon kanssa kahdestaan, tosin lapset tulevat joulupäivänä sinne syömään.

Vierailija
6/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee joulufiilis pilalle jos pari ylipainoista pulahtaa samaan altaaseen :)) Olet pikkusieluinen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistetaan kahden viikon kuluttua niitten ruoka ja suklaakekojen takana että jossainpäin maailmaa pienet nälkäiset suut eivät saa mitään suuhunsa. oksettaa ajatuskin syödä itsensä ähkyksi ja jatkaa kaikenmaalman konvehdeilla ja marmeladeilla. rauhoittukaa vastaajat ja menkää itseenne, katsokaa peiliin kuinka paljon mätätte sitä joulua itteenne...

Vierailija
8/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt ohjelmaa ihan alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole yhtään huono omatunto. Jos tulee pari kiloa lisää, laihdutan ne parissa viikossa pois. Tällaista on minun painonhallintani.

Vierailija
10/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos me jätämme herkuttelematta, miten se auttaa nälkää näkeviä?

13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen vain on vaikeaa. Syömme niin monien eri syiden takia. Jos ihmiset söisivät vain nälkäänsä, niin lihavuusongelmaa tuskin olisi. Totta ovat myös haitalliset vaikutukset terveyteen. AP:N TYYLI VAAN OLI NIIN TUTUN ALISTUVA, ETTEI SIIHEN HUVITA KOVIN ASIALLISESTI VASTATA!

Vierailija
12/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan saman kun sä mutta pituutta on 170cm. Että katso peiliin ennen kuin alat mesota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen kriteerien mukaan auttamatta läski

Vierailija
14/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan kysymys läskien esteettisestä puolesta, vaan siitä että se maksaa sairauksien hoitona, joita ylipainoisilla on selkeästi enemmän kuin normaalipainoisilla. Se on kuulkaas teidän kaikkien verorahoista pois! Nekin rahat voisi käyttää hyödyllisemmin tässä yhteiskunnassa.

Ymmärrän, että joillain ylipaino johtuu ei-itseaiheutetuista syistä, mutta tosiasia vain on, että tämä kansa syö itse itsensä ihan vapaaehtoisesti kauheaan kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet itse pätkä ja kunnon tantta. Noilla sun mitoillas kyllä kannattaakin reippailla siellä ulkona ja paljon! T: 179/59

Vierailija
16/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se laihtuminen on ihan omasta viitsimisestä kiinni. Jos istuu mieluummin sohvalla mussuttamassa sipsiä kuin liikkuu niin ihan varmasti on läski. Ja jos on läski niin siitä ihan varmasti on terveydellisiä seurauksia ennemmin tai myöhemmin.



terv. 20 kiloa laihduttanut normaalipainoinen

Vierailija
17/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun painoindeksisi on muuten anoreksian puolella eli 19. Normaali painoindeksi on 20-25 ja ap:lla on 22.2



Äläpä ilku siellä vaan rupea syömään.

Vierailija
18/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 18.4 eli laitappa enemmän pöperöä lautaselle

Vierailija
19/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole veroeurojani laskenut, että paljon menee läskien hoitoon.

Kai sitä pitää skarpata ja alkaa huomautella lihaville, että kuinka kalliiksi he tulevat. Minullakin heti veroprosentti laskisi jos läskit kaasutettaisiin elleivät he pysty laihtumaan.

Vierailija
20/40 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei ole ihan sama asia....