Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 4-vuotiaalle pojalle joululahjaksi? ev

Vierailija
20.11.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postipate autoa ja paloauto palapaliä

Vierailija
2/3 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso- ja pikkusiskoille on ideoita vaikka kuinka...



Meidän poika on nyt iskenyt silmänsä niihin HotWheels -autojuttuihin. Tykkää myös kaikista merirosvo ja laivajutuista, Legoista, rakentelusta ja koneista. Hmm, Legollahan taitaa olla jonkinlainen merirosvolaiva, täytyykin katsella.



Ja olikohan se Anttila, mistä kaverini kertoi ostaneensa omalle pojalleen ritarinmiekan ja kilven ihan muutamalla eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot-dvd:n. takuuvarma jouluhitti. Ja sitten lisukkeeksi jotai autot-krääsää.

Suunnitelmissa on myös Roboreptile tai joku vastaava, se pieni.