Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MILLAISTA ON KENKÄMYYJÄN TYÖ?

Vierailija
27.11.2006 |

Vähän kiinnostaisi vaihtaa alaa toimistotöistä myyjän töihin, mutta kertoisko joku vähän plussa- ja miinuspuolial kenkämyyjän työstä? Kysymys olisi kokopäivätyöstä ja kauppakeskuksessa olevasta kenkäkaupasta, joten aukioloajat ovat varmaan aamusta iltaan ja viikonloput myös.

Millainen palkka suunnilleen? Tuleeko illoista/viikonloppuvuoroista lisää ja mahd. kuinka paljon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mahtaako olla linjoilla?

Vierailija
2/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain edullisesta kenkäketjusta vai laadukkaasta putiikista. Itse menisin etenkin putiikkiin vaikka ilmaiseksi töihin :).

t. Kenkäfriikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat usein opiskelijoita ja hoitavat suurilta osin illat ja viikonloput. Kuinka isosta liikkeestä on kyse, paljonko työntekijöitä?

Vierailija
4/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi asiallisestikin. Kiitos Teille muutamille! Täällä tuntuu noita ilkkujia riittävän...



Kysymys on sellaisesta ns. muotikenkiä myyvästä liikkeestä, hintataso kohtuullinen mielestäni. Myynnissä lasten ja naisten kenkiä erityisesti. En tiedä onko liikkeessä osa-aikamyyjiä, nyt haetaan ihan kokopäivämyyjää.

Vierailija
5/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole pelkkää maksun vastaanottamista niin kuin Prisman kassalla. Jos olet hyvä myyjä se on todella palkitsevaa jo itsessään.