Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittää, kun kukaan ei käy oikeissa kukkakaupoissa enää. Minä vuonna Sinä kävit viimeksi?

Vierailija
15.02.2023 |

Ne harvat jotka ostavat kukkia, ostavat kukkansa hypermarketeista minihinnalla.

Kommentit (716)

Vierailija
581/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä kävin kukkakaupassa. Ei tule tosiaan usein käytyä.

Vierailija
582/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuoksu yliherkkyys, joten en voi käydä kukkakaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hain hautajaisvihkon. Harvemmin tulee käytyä, mutta juurikin tällaisiin specialtapauksiin, hautajaiset, syntymäpäivät jne.

Vierailija
584/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin alue missä asun.Lähiömme ostoskeskus ei kukka kaupaa ole ollut vuosia.Joten ostan vaasi neilikat KKK-kaupasta. Asuntoni on tähän aikaan vuodesta jo tosi lämmin.Ainoat kukat jotka kestävät sisällä ovat vaasi neilikat.

Vierailija
585/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut, kuka noissa käy. Siis itse kävin viimeksi 2019 kun isä kuoli. Muuten ei mitään asiaa kukkakauppaan. Onhan se surullista, mutta. . .

Vierailija
586/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2018 hain hautajaiskukat. Sitä ennen 1900-luvulla.

Vierailija
587/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin kukkakaupassa, valitsin muutaman kukan pieneen kimppuun. Kimppu kesti kolme päivää, ennen kuin osa kukista oli jo täysin nuupahtanut. Ei ole tehnyt sen jälkeen mieli mennä, vaan ostan suosiolla arkikukat marketista puolet halvemmalla. Jos haluan jotain erikoisempaa tai esim. onnittelukukkia, menen mieluummin kukkakauppaan, mutta tuolta lähimmästä ei kyllä tee mieli enää hakea. Myyjäkin oli jotenkin töykeä. Minusta kukkakaupassa on tärkeää, että myyjät ovat avuliaita ja suhtautuvat hyvin, jos asiakas ei tiedä mitä haluaa tai tunne kukkien nimiä.

Vierailija
588/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kertaa vuodessa, ostan sieltä äitienpäiväkukat ja synttärikukkakimput.

Vierailija
589/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten, tilannut jo kuusi kimppua tänä vuonna, ja ostanut kotiini viherkasveja.

Vierailija
590/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäiväkukat tänä vuonna pariin talouteen on viimeisin ostos lähikukkakaupasta.

Vierailija
591/716 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen kävin ja ostan kerran pari vuodessa ihan kannatuksen vuoksi.

Vierailija
592/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäkö lienee syynä siihen, että olen alkanut asioida kukkakaupoissa. Useita kertoja vuodessa käyn. Ongelmana on kuitenkin epäekologisuus, kun kukat raahataan Afrikasta, Hollannista tms ja ties mitä aineita käytetään. Toivottavasti kukka-alalla pohditaan aktiivisesti, miten kukkakauppaa voitaisiin tehdä kestävämmällä tavalla.

Vierailija
593/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä melkein joka kuukausi tulee käytyä. Eli noin 12krtaa /vuosi.

Vierailija
594/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna.

Aion kyllä tänä vuonnakin mennä kunhan lämpenee. Sitten ostan parvekkeelle vähän kukkia.

Vierailija
595/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin käymisen sen jälkeen, kun hypermarket alkoivat myydä kukkasia normaaliin hintaan. mieluummin toki olisin tukenut yksityisyrittävää kukkakkauppiasta, mutta niin paljon kuin kukkia meille ostetaan, niin olisi kalliiksi tullut

Vierailija
596/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan oo rahaa käydä! Kerran olen netistä tilannut Äidille ja kummitädille, kerran ostin naapurille kun sen Isä kuoli ja kerran muistin Äitiäni merkkipäivän kunniaksi. Näistäkin aikaa kun ei vaan ole sitä rahaa.

Vierailija
597/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kukkakaupan ruusuissa oli aina kirvoja. Vaikka oli yksi kukka. Samoin aikoinaan kukkamulta yhdessä liikkeessä kun kasvit osti, sen jälkeen olikin tuholaistorjunta kotona, jotain vilisi. Kannattaa katsoa tarkasti mitä ostaa ja mistä, vai jättääkö kauppaan vaan. Suomessa osaaminen ja kukkien tilaaminen pitäisi olla paremmalla tolalla. En tiedä miten kaupan kimput ja pionit.

Vierailija
598/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jysärillä, ei paljo rehut kiinnosta. Ei saada, ei antaa muille! Zorge!

Vierailija
599/716 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toissapäivänä tilaamassa ylioppilaalleni ruusun. Huomenna haen sen joten kaksi kertaa olen sitten käynyt tällä viikolla

Vierailija
600/716 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kävin toissapäivänä tilaamassa ylioppilaalleni ruusun. Huomenna haen sen joten kaksi kertaa olen sitten käynyt tällä viikolla

Mutta kerran vaan ostanut. No, on sekin jotain.