Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapselle jotenkin välttämätöntä syödä puuroa?

Vierailija
15.02.2023 |

Sain vähän ohjeistusta että ehdottomasti lapselle pitäisi syöttää puuroa aamuin illoin. 1,5v lapseni ei ole koskaan oikein välittänyt puurosta. En olekaan sitä nyt moneen kuukauteen tarjonnut etenkään aamulla, joskus harvoin iltaisin. Lapsi syö aamulla leivän, hedelmiä ja kasviksia. Onko lasten muka "pakko" syödä puuroa?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko minussa jotain vikana, olen ehkä poikkeuksellinen kun puuro ei ole minulle täyttävää ruokaa. Parin tunnin päästä puuron syömisestä tulee ihan hirveä nälkä. Jos taas syön vaikka leipää ja munakasta aamulla, vatsa ei ala kurnia ennen lounasta. Siksi en ole meidän kotona suosinut puuroa.

Ei pelkkä puuro täytäkään. Mukana on hyvä olla vaikka rasvatonta luonnonjogurttia ja marjoja tai sekoittaa puuron sekaan kananmunan valkuaista. Näin saa täyttävämmän ja ravitsevamman aamiaisen. Minulle se on riittävä aamiainen, minkä avulla jaksaa useamman tunnin. Aiemmin söin aamupalaksi leipää, mutta aloitettuani painonpudotuksen ja kolesterolin alentamisen vaihdoin tuhtiin puuroon. Se on tähän mennessä toiminut.

Joo, rasvattomalla jugurtillahan ja munanvalkuaisella saa ravitsevamman :D:D:D

Kananmunasta jätät sen ravintopitoisen pois ja jugurtista rasvan, sen hyvän energian. Voi yhden kerran!

Vierailija
62/63 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lapselle puuroa antaa, jos hän oikeasti haluaa. Ravinnollisesti parempaakin ruokaa on kuitenkin olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt kiinalaisiakin, millaisia niistä on tullut, kun eivät aamulla ole saaneet puuroa, vaan jotain riisiä vain! Tai espanjalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi