Heteronaiset jotka eivät enään halua löytää miestä
Mikä sai teidät tajuamaan että parempi olla ilman miestä.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdipa hetki, miten täällä naisten rinnoista miehet kirjoittelevat. Nyt kuitenkin hermostut, kun miesten kiveksistä kirjoitetaan samaan sävyyn.
Eli sinusta huonoon käytökseen kannattaa vastata huonolla käytöksellä? Silmä silmästä-malli johtaa silmäpuolien ja sokeiden valtakuntaan. Koita ennemmin olla se muutos, mitä toivot muilta.
Usein vastapuolelle on silmiäavaavaa, jos loukkaukseen vastaa samalla mitalla takaisin. On todella itsekästä odottaa muilta hyvää ja huomioivaa käytöstä, vaikka itse loukkaa muita mennen tullen. Sinulla on melkoiset kaksoistandardit.
Fyysistä väkivaltaa en suosittele kellekään. Netissä loukkausten esittäjien toiminnan hymistely johtaa vain siihen, että huonoiten käyttäytyvät saavat äänensä kuuluviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas miesviha valloillaan tässäkin ketjussa.
Muista ny pistää pökköä pesään vain. Älä ainakaan sano mitään mukavaa naisille josta voisi tulla siihen tulokseen että miehen otto vois kannattaakin.
Olisi helpompaa sanoa naisille jotain mukavaa, jos naisetkin joskus sanoisivat jotain mukavaa miehistä.
Koko ajan täällä sanotaan. Yritetään neuvoa ja kannustaa ASIALLISESTI kirjoittavia. Kokeile. Saatat yllättyä. Yksi mies ryhtyi täällä kerran kirjoittelemaan niin kuin olisi oikeasti kiva, luultavasti näyttääkseen kaikille minkälaisia kusipäitä naiset on kilteille miehelle, ja palstan naisethan ihan ihastui häneen. Minäkin näin useamman tarjouksen treffeistä vaikka en edes asu täällä. Muta eihän tuo mies pystynyt teeskentelemään muutamaa viikkoa kauempaa, vaan valui hitaasti takaisin omaksi naisvihaa suoltavaksi itseksekseen. Ei kukaan jaksa kovin kauan teeskennellä kivaa jos ei oikeasti ole sitä.
"Kyllä sellaiset veltosti alhaalla roikkuvat on turn off, mutta toisaalta niin on sellainen ylitiivis yläpussikin, joka näyttää vanhalta ryppyiseltä nahkakukkarolta." Asiallinen kannustus oikein huokuu 😁
Oletko ihan varma että kannattaa ruveta kisaamaan kumpi sukupuoli kirjoittaa enemmän asiattomia kommentteja?
Erona, että ne miehet ovat yleensä trolleja. Naiset kirjoittavat niitä tosissaan.
Ymmärsinkö oikein, että kun miehet ensin kirjoittavat palstan täyteen naisvihamielistä paskaa ja naiset siihen tuskastuneena antavat takaisin, niin vika on silloin naisissa? Niin aina.
En ole naisvihaaja mutta en jaksa katsella naista saman katon alla. Naisia saa aina kun niitä tarvitsee seksiin mutta mihinkään muuhun en heitä tarvitse jos ihan raakoja ollaan. Mukava olla kun saa ihan itse päättää menemisistään eikä kukaan ole rasittamassa oikuillaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole naisvihaaja mutta en jaksa katsella naista saman katon alla. Naisia saa aina kun niitä tarvitsee seksiin mutta mihinkään muuhun en heitä tarvitse jos ihan raakoja ollaan. Mukava olla kun saa ihan itse päättää menemisistään eikä kukaan ole rasittamassa oikuillaan.
Miehet ovat myös äärimmäisen helposti seksiin houkuteltavissa olevia. Liittynee siihen, että saavat heteroseksissä paljon todennäköisemmin orgasmin kuin naiset. Itse harrastan mieluummin sooloseksiä, koska se on palkitsevampaa. En vihaa miehiä, elämä on vain vapaampaa ilman turhaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
"Jatkuva valehtelu, juominen, narsistinen halu alistaa ja halveksua, jatkuva mielistely ja flirtti muille naisille, tyhmät jutut, pakonomainen urheilun töllötys, ylensyöty löskimaha, roikkupallit, kykenemätön parisuhteen yhteisiin sopimuksiin eli omat säännöt kun päissään lääppii muijia , siinä noinniinku aluksi syitä"
Tälläinen vihaviesti kerännyt 75 yläpeukkua. Kertoo kaiken teistä arvon naiset.
Niin minkä kaiken? Sen, että naiset joutuvat kohtaamaan tuollaisia miehiä. Ei muuta.
miesvihaisia yleistyksiä, kaikki moitesanat koottu jostain lespojen saunaillasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva valehtelu, juominen, narsistinen halu alistaa ja halveksua, jatkuva mielistely ja flirtti muille naisille, tyhmät jutut, pakonomainen urheilun töllötys, ylensyöty löskimaha, roikkupallit, kykenemätön parisuhteen yhteisiin sopimuksiin eli omat säännöt kun päissään lääppii muijia , siinä noinniinku aluksi syitä
Kiinnitin huomioni sanaan "roikkupallit". Onko se ehdoton turn-off? Mieshän ei voi asialle mitään päinvastoin kuin esimerkiksi möhömahalle. Sitä paitsi miehen päästessä lähelle orgasmia kivespussit vetäytyvät yleensä. Näkyy vain kaksi pingottunutta palloa peniksen tyvessä.
Kokonaan toinen asia on se, että miesten kivekset ovat kutistuneet. Mahtuvat usein saunan lauteiden rakoon. Ennen miehillä oli paljon isommat mollukat.
Kyllä sellaiset veltosti alhaalla roikkuvat on turn off, mutta toisaalta niin on sellainen ylitiivis yläpussikin, joka näyttää vanhalta ryppyiseltä nahkakukkarolta.
Uskomatonta miten huonosti ihmisen anatomiaa ja hermoston toimintaa tunnetaan. Ei ihme että ongelmia riittää.
Mä osaan sekä sanoittaa, sovittaa että myös säveltää tunteeni ja tunneskaalassakin löytyy diversiteettiä. Olenko siis parisuhdemarkkinoiden A-ryhmän materiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat myös äärimmäisen helposti seksiin houkuteltavissa olevia. Liittynee siihen, että saavat heteroseksissä paljon todennäköisemmin orgasmin kuin naiset. Itse harrastan mieluummin sooloseksiä, koska se on palkitsevampaa. En vihaa miehiä, elämä on vain vapaampaa ilman turhaa parisuhdetta.
Eli olet runkkari. Turha tässä on nyt mitään sievisteleviä eufemismeja käyttää.
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa yli 20 vuotta.
Rakastan miestäni, mutta yhteisiin vuosiin on mahtunut myös kovia ylämäkiä, kuten varmasti kaikille pitkissä parisuhteissa oleville.
Pitkä parisuhde vaatii aina kompromissejä, neuvotteluja, täytyy ymmärtää, että toista ei voi muuttaa ja sitten täytyy miettiä, mitä voi katsoa läpi sormien ja mitä ei.
Jos syystä tai toisesta en enää olisi yhdessä mieheni kanssa, toista kertaa en parisuhteeseen lähde.
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa nuoresta saakka ja vähän kerrallaan on tullut selväksi, kuinka paljon parempi järjestely parisuhde miehelle onkaan kuin naiselle.
Huomautan tässä kohtaa, että vaikka mieheni on oikein ihana mies, omistautunut minulle ja perheellemme, silti on enemmän tässä saamapuolella kuin minä.
Toista kertaa elämässäni en tähän lähde, vaikka toivon tietysti, että yhteisiä vuosikymmeniä olisi edessä vielä useita.
Luulen, että aika moni nainen on tässä samassa tilanteessa ja siksi 40-50-vuotiaat eronneet naiset viihtyvätkin hyvin itseksekseen.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyinen mieheni on ainoa, joka kanssa voin kuvitella olevani. En jaksa valtaosaa ihmisistä ollenkaan, mieheni taas on hyvin omalaatuinen persoona, enkä ole tähän mennessä tavannut toista vastaavaa. Hyvin älykäs mutta lapsenmielinen luonnonlapsi, pyyteetön rakkaudessaan. Antaa paljon tilaa ja rauhaa jos pyydän (se on itselleni elinehto), tätä ei valtaosa miehistä tajua ollenkaan. On avoin lähes kaikelle, sanoittaa ja näyttää tunteensa välittämättä reaktioista.
Ei muilla miehillä ole mitään annettavaa minulle tuollaisen persoonan jälkeen.
Mulla on vähän sama. Olen nyt elämäni viimeisessä parisuhteessa (ollaan nelikymppisiä). Ei tämmöstä aarretta mistään enää löydy, ja kun siitä aika jättää niin loppuelämä vapaaherrattarena. Etenkin mitä on lukenut nykyajan seuranhausta internetistä niin joo ei tulis mitään yrittää hypätä siihen kelkkaan äksynä vanhana ämmänä :D kun on jo yhden miehen kanssa saanut kaiken, mitä voi saada!
Isäni kuoleman jälkeen äidille tyrkytettiin uuden miehen hankintaa, vastasi "ei kiitos, käytin yhden jo loppuun". Heillä oli onnellinen avioliitto ja kun se oli ohi, ei hän lähtenyt enää mitään vanhaa ukkoa mistään raapimaan peräänsä. Aion tehdä samoin.
En halua miestä joka ei ymmärrä että se on "enää", ei "enään".
Minä olen kai menettänyt toivoni. En vihaa miehiä. Pidän monista tutuista miehistä ihmisinä.
Mutta kun käyn lähinnä töissä, kaupassa ja kirjastossa sekä luontopoluilla, en tapaa miehiä livenä. Ja samanikäisten (40++) miehien kohtaaminen nettitreffeillä on masentavaa. Luonnevikoja, varattuja miehiä, seksisuhdetta hakevia, on paljon myös alkoholismia.
En ole lainkaan kiinnostunut heistä vaikka antaisin mahdollisuuden ja tapailisin jotakin. Paremmin minulle sopivat miehet ovat jo viety. Joten en enää edes yritä.
Olen ollut pitkissä suhteissa joten tiedän mitä se on. Miehistä kuoriutuu ihan erilaisia kuin aluksi ovat. Sitä sitten siedin kunnes viimeinenkin raja ylitettyi. Nyt elämäni tässä kohtaa en enää haaveile mistään miehiin liittyvästä. Yksin on ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas miesviha valloillaan tässäkin ketjussa.
Muista ny pistää pökköä pesään vain. Älä ainakaan sano mitään mukavaa naisille josta voisi tulla siihen tulokseen että miehen otto vois kannattaakin.
Olisi helpompaa sanoa naisille jotain mukavaa, jos naisetkin joskus sanoisivat jotain mukavaa miehistä.
Koko ajan täällä sanotaan. Yritetään neuvoa ja kannustaa ASIALLISESTI kirjoittavia. Kokeile. Saatat yllättyä. Yksi mies ryhtyi täällä kerran kirjoittelemaan niin kuin olisi oikeasti kiva, luultavasti näyttääkseen kaikille minkälaisia kusipäitä naiset on kilteille miehelle, ja palstan naisethan ihan ihastui häneen. Minäkin näin useamman tarjouksen treffeistä vaikka en edes asu täällä. Muta eihän tuo mies pystynyt teeskentelemään muutamaa viikkoa kauempaa, vaan valui hitaasti takaisin omaksi naisvihaa suoltavaksi itseksekseen. Ei kukaan jaksa kovin kauan teeskennellä kivaa jos ei oikeasti ole sitä.
Oliko tää se kiharapäinen runkku vai millä nimellä kirjoitteli?
Otappa lääkkeesi. On tainnu unohtua, mies.