Heteronaiset jotka eivät enään halua löytää miestä
Mikä sai teidät tajuamaan että parempi olla ilman miestä.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Enään on väärin kirjoitettu. Se on enää. Tulee aina ihan vajaamielisen kirjoittajan kuva mieleen tuollaisesta virheestä.
Et voi olla tosissasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas miesviha valloillaan tässäkin ketjussa.
Muista ny pistää pökköä pesään vain. Älä ainakaan sano mitään mukavaa naisille josta voisi tulla siihen tulokseen että miehen otto vois kannattaakin.
Olisi helpompaa sanoa naisille jotain mukavaa, jos naisetkin joskus sanoisivat jotain mukavaa miehistä.
Koko ajan täällä sanotaan. Yritetään neuvoa ja kannustaa ASIALLISESTI kirjoittavia. Kokeile. Saatat yllättyä. Yksi mies ryhtyi täällä kerran kirjoittelemaan niin kuin olisi oikeasti kiva, luultavasti näyttääkseen kaikille minkälaisia kusipäitä naiset on kilteille miehelle, ja palstan naisethan ihan ihastui häneen. Minäkin näin useamman tarjouksen treffeistä vaikka en edes asu täällä. Muta eihän tuo mies pystynyt teeskentelemään muutamaa viikkoa kauempaa, vaan valui hitaasti takaisin omaksi naisvihaa suoltavaksi itseksekseen. Ei kukaan jaksa kovin kauan teeskennellä kivaa jos ei oikeasti ole sitä.
"Kyllä sellaiset veltosti alhaalla roikkuvat on turn off, mutta toisaalta niin on sellainen ylitiivis yläpussikin, joka näyttää vanhalta ryppyiseltä nahkakukkarolta." Asiallinen kannustus oikein huokuu 😁
Oletko ihan varma että kannattaa ruveta kisaamaan kumpi sukupuoli kirjoittaa enemmän asiattomia kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista ny pistää pökköä pesään vain. Älä ainakaan sano mitään mukavaa naisille josta voisi tulla siihen tulokseen että miehen otto vois kannattaakin.
Olisi helpompaa sanoa naisille jotain mukavaa, jos naisetkin joskus sanoisivat jotain mukavaa miehistä.
Koko ajan täällä sanotaan. Yritetään neuvoa ja kannustaa ASIALLISESTI kirjoittavia. Kokeile. Saatat yllättyä. Yksi mies ryhtyi täällä kerran kirjoittelemaan niin kuin olisi oikeasti kiva, luultavasti näyttääkseen kaikille minkälaisia kusipäitä naiset on kilteille miehelle, ja palstan naisethan ihan ihastui häneen. Minäkin näin useamman tarjouksen treffeistä vaikka en edes asu täällä. Muta eihän tuo mies pystynyt teeskentelemään muutamaa viikkoa kauempaa, vaan valui hitaasti takaisin omaksi naisvihaa suoltavaksi itseksekseen. Ei kukaan jaksa kovin kauan teeskennellä kivaa jos ei oikeasti ole sitä.
"Kyllä sellaiset veltosti alhaalla roikkuvat on turn off, mutta toisaalta niin on sellainen ylitiivis yläpussikin, joka näyttää vanhalta ryppyiseltä nahkakukkarolta." Asiallinen kannustus oikein huokuu 😁
Pohdipa hetki, miten täällä naisten rinnoista miehet kirjoittelevat. Nyt kuitenkin hermostut, kun miesten kiveksistä kirjoitetaan samaan sävyyn. Onko kehosheimaus kivaa vain niin kauan, kun se kohdistuu naisiin? Etkö ollut huomannut, että omassa vartalossasikin on iän myötä aina vaan pahemmin roikkuvia ja repsottavia paikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Kun jäin leskeksi ja olin suruni surrut, huomasin että en oikeasti tarvitse miestä sekoittamaan ympyröitäni. Yksin on yksinkertaisempaa. Joillekin valintani on ongelma ja nauran sille hössötykselle. Minua on yritetty naittaa monta kertaa eikä kukaan usko ettei kiinnosta.
Silti, jos planeetat osuvat kohdalleen niin parisuhde on mahdollista, mutta yhteen en muuta enää koskaan.
Ehkä olisikin ollut parempi, että et olisi alun pitäenkään ryhtynyt parisuhteeseen tai avioliittoon sen miehesi kanssa, olisit saanut olla koko ikäsi yksin, kun se on niin paljon kivempaa.
Yhteenvetona: Miehet ovat sikoja. Tähän lopputulokseen useimmiten naisten väliset keskustelut päätyvät. Siinä eivät mitkään järkisyytkään pysty vaikuttamaan jo valmiiksi lukkoon lyötyyn asenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään miehiä vastaan, elämässäni on paljon ihania miehiä (sukulaiset, ystävät, työkaverit), mutta parisuhde ei vaan ole mulle enää minkäänlainen itseisarvo. Olin kuusi vuotta parisuhteessa alkoholistin kanssa, joka petti ja oli aggressiivinen, joten se jätti epäluottamuksen.
Elämäni on tällä hetkellä melko täynnä; mulla on ihana oma koti, mökki, työpaikka, harrastuksia ja ystäviä. En vaan yksinkertaisesti saisi järjestettyä aikaa parisuhteelle. Olen tapaillut muutamia miehiä eron jälkeen, mutta he ovat kaikki olleet enemmän tai vähemmän vaativia sen suhteen, että pitäisi olla jatkuvasti näkemässä tai jos ei näkemässä, niin näpyttelemässä viestejä. En jaksa tällaista. Enkä ole kiinnostunut jakamaan kotiani kenenkään kanssa enkä halua perustaa perhettä, joten parisuhteella ei oikein olisi mitään saavutettavia virstanpylväitä.
No hyvä, olet ymmärtänyt, että sinussa ei ole mitään hyvää kenellekään miehelle, ja ymmärrät pitää oma-aloitteisesti heihin hajurakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma että kannattaa ruveta kisaamaan kumpi sukupuoli kirjoittaa enemmän asiattomia kommentteja?
Erona, että ne miehet ovat yleensä trolleja. Naiset kirjoittavat niitä tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenvetona: Miehet ovat sikoja. Tähän lopputulokseen useimmiten naisten väliset keskustelut päätyvät. Siinä eivät mitkään järkisyytkään pysty vaikuttamaan jo valmiiksi lukkoon lyötyyn asenteeseen.
Unohdetaan usein, että mies ei ole nainen, jolla on kehitysvammoja tai muita epäonnistumisia.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuushan on, että parisuhde pidentää miehen elinikää ja lyhentää naisen elinikää. Siinä järkisyy, miksi parisuhde ei ole naiselle kannattava.
Turha lähteä mihinkään sukupuolten nimittelyyn. Parisuhde on vain miehelle paljon parempi diili kuin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdipa hetki, miten täällä naisten rinnoista miehet kirjoittelevat. Nyt kuitenkin hermostut, kun miesten kiveksistä kirjoitetaan samaan sävyyn. Onko kehosheimaus kivaa vain niin kauan, kun se kohdistuu naisiin? Etkö ollut huomannut, että omassa vartalossasikin on iän myötä aina vaan pahemmin roikkuvia ja repsottavia paikkoja?
Mitä ihmettä nyt. Joka päivä täällä kirjoitetaan paskaa miehistä ja miesten ulkonäöstä. Kätevästi hyppäät näköjään niiden kommenttien yli.
Seurustelin nuorempana muutaman kerran, kestot 1-4 vuotta. Viimeinen seurustelusuhde loppui kun olin 32, nyt ikää 48. Totesin vaan jo aikanaan, että olen aika erakkoluonne, enkä halua sellaista perinteistä juttua missä asutaan yhdessä ja ollaan tiiviisti yhdessä. Sitten huomasin, että pärjään ilman seksikumppaniakin oikein hyvin, pelkällä kaalimadolla ja kumppaneilla, joten miksipä haluaisin miestä. Taloudellinen toimeentulokin on oikein hyvä yksin, ja lapsia en ole koskaan halunnut.
Olen aina lapsesta asti tiennyt, että on parempi olla yksin kuin olla miehen kanssa
T: hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään miehiä vastaan, elämässäni on paljon ihania miehiä (sukulaiset, ystävät, työkaverit), mutta parisuhde ei vaan ole mulle enää minkäänlainen itseisarvo. Olin kuusi vuotta parisuhteessa alkoholistin kanssa, joka petti ja oli aggressiivinen, joten se jätti epäluottamuksen.
Elämäni on tällä hetkellä melko täynnä; mulla on ihana oma koti, mökki, työpaikka, harrastuksia ja ystäviä. En vaan yksinkertaisesti saisi järjestettyä aikaa parisuhteelle. Olen tapaillut muutamia miehiä eron jälkeen, mutta he ovat kaikki olleet enemmän tai vähemmän vaativia sen suhteen, että pitäisi olla jatkuvasti näkemässä tai jos ei näkemässä, niin näpyttelemässä viestejä. En jaksa tällaista. Enkä ole kiinnostunut jakamaan kotiani kenenkään kanssa enkä halua perustaa perhettä, joten parisuhteella ei oikein olisi mitään saavutettavia virstanpylväitä.
No hyvä, olet ymmärtänyt, että sinussa ei ole mitään hyvää kenellekään miehelle, ja ymmärrät pitää oma-aloitteisesti heihin hajurakoa.
Voihan sen viestin noinkin toki tulkita jos lähtökohtasi on se, että naisella pitää olla jotain konkreettista annettavaa miehille ja nimenomaan romanttisessa mielessä, koska eihän esimerkiksi ystävyydellä ole mitään arvoa sinulle. Viestissä kyllä mainitaan kirjoittajalla olevan miehiä elämässään, joten hajuraosta ei ehkä voi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun enemmistö kirjoittajista on anonyymejä Vierailijoita, niin mistä tunnistat kirjoittajien sukupuolet elleivät he itse tuo sitä esiin?
"Jatkuva valehtelu, juominen, narsistinen halu alistaa ja halveksua, jatkuva mielistely ja flirtti muille naisille, tyhmät jutut, pakonomainen urheilun töllötys, ylensyöty löskimaha, roikkupallit, kykenemätön parisuhteen yhteisiin sopimuksiin eli omat säännöt kun päissään lääppii muijia , siinä noinniinku aluksi syitä"
Tälläinen vihaviesti kerännyt 75 yläpeukkua. Kertoo kaiken teistä arvon naiset.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää kohdata sitä, etten kelpaa.
Täähän se ois. Lisäksi sen jälkeen, kun on 9 vuotta ollut yksin (kun ei ole kelvannut kenellekään, paitsi seksiin), niin ei sitä varmaan osaisi enää seurustellakaan. On jo niin vahva oma reviiri ja omat tavat pinttyneet, että ei pystyisi mukautua toisen erilaisiin tapoihin. Lopulta olen alkanut viihtyä parhaiten juuri omassa seurassani. Se laiva on seilannut kohdallani jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pohdipa hetki, miten täällä naisten rinnoista miehet kirjoittelevat. Nyt kuitenkin hermostut, kun miesten kiveksistä kirjoitetaan samaan sävyyn.
Eli sinusta huonoon käytökseen kannattaa vastata huonolla käytöksellä? Silmä silmästä-malli johtaa silmäpuolien ja sokeiden valtakuntaan. Koita ennemmin olla se muutos, mitä toivot muilta.
lespoleidit jyrää muut ja aivopesevät