Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä harrastuksen kautta olet saanut uusia ystäviä?

Vierailija
14.02.2023 |

Niin? Aina sanotaan, että harrastuksen kautta saa uusia ystäviä, mutta ei taida olla niin helppoa sekään. Ainakaan omat liikunnaliset harrastukseni ei ole tuonut yhtäkään uutta kaveria. Lähinnä aika kuluu oman suorituksen ja hakkaavan pulssin tarkkailussa. Ei siinä ohessa jaksa mitään puhua. Pukkarissa kaikilla kiire suihkuun ja himaan. Vinkkejä kehiin siis näin ystävänpäivän kunniaksi!

Kommentit (296)

Vierailija
261/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanismi. Ja vaikka satanismin  periaatteissa sanotaan, että kulje omaa tietäsi, äläkä häiritse ketään, niin voihan siinä exälle pistää pienet kiroukset kostonhimossaan.

Vierailija
262/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paikasta, paitsi sattumoisin ei salilta. kielet, musiikki, vapaaehtoistyö, liikunta, eläimet, lasten harrastukset, myös töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssiharrastuksen kautta! 💃🏽🕺🏼

Vierailija
264/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuseurasta ja lavatansseista/tanssikursseilta/tanssiseurasta. - Parhaiten kuitenkin työ- ja kurssi- ja opiskelukavereista. 

Vierailija
265/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 40v mies ja en oikein saa mistään uusia kavereita. Intissä sain semmosia läppäkavereita joille soitteli silloin tällöin kännissä, mutta se siitä. Peruskoulusta löytyi tyyliin nykyiset kaverit. Lukiosta ei yhtään. AMK:ssa oli joitain kavereita, mutta heistä en ole kuullut yli 10 vuoteen mitään. Salilla käynyt 2008 lähtien, siellä vaan käy ja tekee treenit. Prätkäilyä tulee harrastettua yksin. Veneilyssä on aina samojen henkilöiden kanssa harrastamassa. Yhden pidempiaikaisen ystävän löysin eräästä työpaikasta. Mistä niitä muka löytää?

Prätkien kokoontumisajot? Siskon mies käy Virossakin ajoissa kaverien kaa

Mitä ne sellaiset on? Ajan muutenkin melko pienellä pyörällä (Suomessa on jokin itsetunto-ongelma että pitää olla hirveän iso pyörä). PK-seudulta olen kotoisin. Ei ole mi

Kesäisin näkee isoja porukoita prätkiä jossain grillillä tai muutoin kokoontuneena, pitkiä letkoja ajelee mutkaisia teitä, mp-messut

Vierailija
266/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekshibitionismi.

Vierailija
267/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan yhdistystoimintaa ja mieheni parinvaihtoa. Myös taidekursseilla löytyi kavereita ja jos olisin jatkanut, niin siellä olisi varmasti ollut kokonainen uusi yhteisö.

Pitää olla sellainen harrastus, jossa yhteistyöllä on merkitystä tai seurustelusta saman henkisten kanssa. Kuntoilu ja kilpailulajit ovat vain sitä itseään varten.

Vierailija
268/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ratsastuksesta, aikuisena lentopallosta. Olen jopa joidenkin pelikavereiden vanhempiin tutustunut vaikka ollaan jo aikuisia. Lajin parissa on tosi mukavia ihmisiä, mutta miinuspuolena se että aikuisiällä itse lajin aloitus on hankalaa jos tekniikat on ihan vieraita. Pk-seudulla beach volleyn pariin pääsee hyvin aikuisenakin, järjestetään aikuisille aloittelijoille omia kursseja jne

Vierailija
269/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan maalausta ja liikuntaa kummastakin olen saanut hyviä ystäviäm, ja välitän ystävistäni.

Vierailija
270/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulominen! 

Vierailija
271/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impro, naurujooga ja aarrekarttailu.

Toimi mulle. :-))

Nimim. Ex-yksinäinen, nykyisin parikymmentä kaveria ja neljä Ystävää

Vierailija
272/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoke 

Vierailija
273/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARINVAIHTO RISTEILYLLÄ

Silja line

Vierailija
274/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiperhetoiminnasta. Olen myös kuullut, että ysyäviä saa helposti myös tanssiseurasta, sekä seurakunnan toiminnasta. Ylipäätään eniten ehkä sellaisista harrastuksista, missä kokoonnutaan tapaamisiin.

Vierailija
275/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräharrastus toi aikanaan useita ystäviä. Vuosikymmenten ajan pöytäroolipelaaminen on tutustuttanut moniin mukaviin ihmisiin.

Vierailija
276/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Online-videopelit. En tosin livenä ole heitä tavannut, mutta varmasti sekin onnistuisi kun vain tekisi aloitteen.

Vierailija
277/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehdus. Voi aloittaa peruskursseista. Ei tarvitse olla omaa venettä, netissä on paljon ilmoituksia joissa voi päästä mukaan siirtokuljetuksille yms. On myös maksullisia lomia joissa voi purjehtia esim. Välimerellä tai muissa lämpimissä maissa, ei tarvitse välttämättä ensi alkuun osata mitään. Kiva ja aktiivinen tapa viettää lomia ja tapaa samanhenkisiä ihmisiä. 

Vierailija
278/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorolaulu. Jo harjoitusten ekana päivänä tutustuin moniin mukaviin ihmisiin.😊

Vierailija
279/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämisen ja Fortniten. Muissa harrastuksissa en ole saanut ystäviä.

Vierailija
280/296 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat! 🐕 Itselläni noutajakoirat (labbikset). Kivaa porukkaa ja tapahtumia ympäri Suomen. Mutta toki pitää itsekin olla kiinnostunut koirista ja toiminnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi