Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?
Kommentit (638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa laitan ostokseni edellä olevan ostoksien sekaan, jos sitä kapulaa ei muutoin opita käyttämään.
Laita vain. Osaan kyllä kertoa kassahenkilölle, mitkä ostokset eivät ole minun, jos en itse ehdi poistaa ylimääräisiä joukosta.
Niinhän sä luulet.
No kun niitä kauhistuttaa se seuraava asiakas, stalkkaava. Yrittävät olla mahdollisimman huomaamattomia ettei se asiakas seuraisi kovin pitkälle...🤔
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti ihmettelen kuka viitsii tallaiseen vastata. 🤭
Miksei viitsisi? Tällainen mittelöinti on monen elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei maksa vaivaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika palikka pitää olla, jos sitä kapulaa ei saa itse laitetuksi.
Tai epäkohtelias jos ei laita kohteliaisuudesta.
Pyyhitkö naapurin perseenkin ihan vain kohteliaisuuttasi?
No huh..en?selkeästi Suomalainen? Raivootko kadullakin kun et yksinkertaisia kohteliaisuussääntöjä tajua? Vai otatko tästäkin kommentista herneen nenään?
1. Se on suomalainen, ei Suomalainen. Suomessa kansallisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella
2. Ei täällä kukaan raivoa. Ihan rauhallisesti esitettiin kysymys
3. Miksi joku kapula on sinulle elämää suurempi asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa laitan ostokseni edellä olevan ostoksien sekaan, jos sitä kapulaa ei muutoin opita käyttämään.
Laita vain. Osaan kyllä kertoa kassahenkilölle, mitkä ostokset eivät ole minun, jos en itse ehdi poistaa ylimääräisiä joukosta.
Niinhän sä luulet.
Hui, pelottaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti ihmettelen kuka viitsii tallaiseen vastata. 🤭
Miksei viitsisi? Tällainen mittelöinti on monen elämän suola.
Yhden keskustelun aloituksen perusteella ihminen ei tarvitse suolaa. Ota tästä nyt selkoa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh..en?selkeästi Suomalainen? Raivootko kadullakin kun et yksinkertaisia kohteliaisuussääntöjä tajua? Vai otatko tästäkin kommentista herneen nenään?
Miksi koet, että kysymyksen esittäminen on raivoamista?
Harvoin tulee laitettua.
Teen myös tätä että jätän kunnon välin. Mielestäni hyvin selkeää ja vähentää kassan työtä. Huvittaa ettei se joillekin riitä,kun ehdottomasti pitää laittaa kapula.
Sitten haeskelen ensin myös lompakon valmiiksi, että olisin heti maksuvalmiudessa kassalla (usein pienet ostokset) ennen mahdollista kapuloimista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Se on suomalainen, ei Suomalainen. Suomessa kansallisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella
No siitä kohteliaisuudesta ettei ostokset sekoitu. No mä en riitaa haastele vaan toimin omien periaatteineni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole itsekkyyttä lainkaan. Haluavat maksaa myös perässä tulevan ostokset. Mä annan aina ostoksieni mennä samaan laariin.
Jos on itselle mieleisiä tuotteita niin samahan nekin on maksaa pois ja ottaa mukaan. Itse pääset toki tuossa tapauksessa keräämään samat tuotteet hyllyistä uusiksi jos et osaa avata suutasi.
Minä laitan siihen hihnalle 150 metriä pitkät köysitikkaat ja joka väliin pullon kaljaa,hyvin on mennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä kohteliaisuudesta ettei ostokset sekoitu. No mä en riitaa haastele vaan toimin omien periaatteineni mukaan.
Miten ne ostokset sekoittuisivat, kun sinä itse laitat sen kapulan ennen ostosten latomista? Tai jos et osaa, jätät riittävän välimatkan edellisen ostoksiin. Eihän kaikissa kaupoissa edes ole kapuloita ja silti onnistuu ostaminen ihan hyvin.
Haluavat maksaa takana tulevan ostoksia?
Kapulapoliisista iltaa, miten meni omasta mielestä? Meillä on tallenne.
Ne on niitä naisia jotka kulkevat läpi elämän easy modella
Vierailija kirjoitti:
Oletko sellainen joka liikenteessäkin aina "opettaa" muita kuljettajia?
Teiden ritari.
Vierailija kirjoitti:
Kapulapoliisista iltaa, miten meni omasta mielestä? Meillä on tallenne.
Käyn ostamassa olutta ja en laita kapuloita ja katson miten ilta sujuu.
Kyseiset henkilöt on minäminä narsisteja ku5|päitä jotka nauttivat siitä, että voivat olla kusipäitä ja voimaantuvat siitä.
Minä laitan ja molemmille puolille jos sekä edessäni ettå takanani seisoo joku,mikään ei ole niin ärsyttävää ja noloa kuin penkoa omia ostoksia sieltä toisten ostosten joukosta " Nuo tamppoonit ovat minun ja niin myös tuo maito. Hei tänne se maito nyt!"