Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?

Vierailija
14.02.2023 |

Vaikko laiskuuden maksimointia?

Kommentit (638)

Vierailija
21/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foorumille tullut kapulahullu :P

Vierailija
22/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kapulan mutten vedä hernettä nenään jos toiset eivät laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein siellä takana ei ole ketään, kun menen kassalle. En ala pakatessa juoksee kapulan perään, jos joku tuleekin. Jos ketään ei tule, niin kassallekin aiheutuu turhaa työtä, kun kapula pitää nostaa paikoilleen.

Vierailija
24/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein siellä takana ei ole ketään, kun menen kassalle. En ala pakatessa juoksee kapulan perään, jos joku tuleekin. Jos ketään ei tule, niin kassallekin aiheutuu turhaa työtä, kun kapula pitää nostaa paikoilleen.

No oletpa huomaavainen - onhan se kapula kieltämättä raskas.

Vierailija
25/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika palikka pitää olla, jos sitä kapulaa ei saa itse laitetuksi. 

Vierailija
26/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap selvisit kauppareissuista korona-aikaan, kun ei ollut lainkaan kapuloita käytössä?

Vierailija
27/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan kapulan mutten vedä hernettä nenään jos toiset eivät laita.

Kunhan ei ostokset sekoitu. siitä huolimatta laitan sen pirun kapulan kun ei oo hirvee vaiva. Eteen ja taakse. tai toisinpäin.

Vierailija
28/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai epäkohtelias jos ei laita kohteliaisuudesta.

Vierailija
29/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan vastaava ketju poistettiin?

No voin tännekin kertoa että todellakaan en laita kapulaa jos edelläoleva ei ole sitä laittanut vaan asettelen omat ostokseni välittömästi edelläolevan perään. Sitten urheiluhengen vallitessa seuraan maksaako ja pakkaako hän ostokseni mitään huomaamatta kassiinsa. Joskus heille tulee kova hätä kun huomaavat että kassa alkaa vetää jonkun muun ostoksia heidän laskuunsa, jotkut käyvät laittamassa sen kapulan siihen ostosten väliin ja jotkut ei huomaa mitään, maksavat ja pakkaavat ostokseni laukkuunsa, jolloin hiljaisesti tuuletan.

Luonnollisestikaan tämä ei minua haittaa, en käy kaupassa vasta viime hetkellä kun kaikki on loppu, joten voin menetetyt ostokseni ostaa sitten seuraavalla kerralla, ehkä myös edelläni ollut laittaa seuraavalla kerralla kapulan kiltisti ostostensa perään. Yleensä laitan vielä kalleimman ostoksen siihen ensimmäiseksi, vaikka kalafileen tai jos joskus ostan sisäfilettä niin sen.

Itse aina laitan kapulan omien ostosteni perään ettei seuraavan tarvitse kurotella sitä mitenkään hankalasti.

Vierailija
30/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran mennyt sellaiselle kassalle, jossa jonossa olija laittaa ostokset liukuhihnalle, mutta ei sitten lopulta kapulaa, vaikka sellainen olisi tarjolla. Olen sitten lapannut omat ostokset perään ilman rakoja, koska mitäs ei pidä huoli kapulan laitosta, ja monesti se edessä olija joutuu huutelemaan kesken oman pakkauksensa (jos siis sinne asti edes on päässyt myyjän työskentelyä tuijottaessaan) et "hei ne ei oo enää mun!!1!".

Vierailija
31/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksa vaivaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai epäkohtelias jos ei laita kohteliaisuudesta.

Pyyhitkö naapurin perseenkin ihan vain kohteliaisuuttasi?

Vierailija
32/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos mulla ei ole hihnalla mitään ja olen vain ostamassa tupakkaa? Laitetaanko silloin kaksi kapulaa vierekkäin hihnalle vai saako olla kapulattomana silloin???

Vierailija
33/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin laitan illalla kapulan perään.

Vierailija
34/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole itsekkyyttä lainkaan. Haluavat maksaa myös perässä tulevan ostokset. Mä annan aina ostoksieni mennä samaan laariin.

Vierailija
35/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The 1st World Problem ...

Käytän itsepalvelukassaa aina kuin vain mahdollista, niin ei tuollaisesta tarvitse tehdä elämää suurempaa ...

Vierailija
36/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa laitan ostokseni edellä olevan ostoksien sekaan, jos sitä kapulaa ei muutoin opita käyttämään.

Vierailija
37/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole laittanut sitä, joten miksi minunkaan tulisi? Tasa-arvo, bitches. M27

Vierailija
38/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos mulla ei ole hihnalla mitään ja olen vain ostamassa tupakkaa? Laitetaanko silloin kaksi kapulaa vierekkäin hihnalle vai saako olla kapulattomana silloin???

Kaksi kapulaa on hyvä valinta :D

Yhdelläkin kyllä selviää tilanteesta, mutta jos ei kapulaa ollenkaa saa kyllä oman kokemukseni mukaan olla aina selittelemässä myyjälle ettei oo muita ostoksia kun se spaddu-aski kun se yrittää jo vedellä seuraavien ostoksia kassakoneen läpi.

Vierailija
39/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa laitan ostokseni edellä olevan ostoksien sekaan, jos sitä kapulaa ei muutoin opita käyttämään.

Laita vain. Osaan kyllä kertoa kassahenkilölle, mitkä ostokset eivät ole minun, jos en itse ehdi poistaa ylimääräisiä joukosta. 

Vierailija
40/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti ihmettelen kuka viitsii tallaiseen vastata. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän