Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen rehellisesti sanottuna aina ihmetellyt mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka eivät laita kapulaa ostostensa perään. Itsekkyyskö?

Vierailija
14.02.2023 |

Vaikko laiskuuden maksimointia?

Kommentit (638)

Vierailija
221/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä merkityksellistä on se, että yhteiskunnassa näinkin pieni ja loppujen lopuksi merkityksetön asia herättää joissakin yksilöissä jopa niin pitkälle meneviä ajatuksia, että tekee mieli alkaa opettaa muita häiriökäyttäytymällä. Paljon turhautumista ilmassa.

Näin pieni ja merkityksetön asia on helppo omaksua itselle ja sujuvoittaa kaikkien arkea. Minuakin kummastuttaa että tämä niin risoo joitakin, ikäänkuin muut olisivat täällä vain heitä varten.

Vierailija
222/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi ehtii ensin laittaa kapulan, ainakin täälläpäin ihan yleinen käytäntö ilman mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kohtelias käytös, vaikka kokee tulleensa kohdelluksi huonosti. Ihmeen moni yrittää käytöstapoja opettaa perseilemällä itse. Onko ihmekään, että ei mene jakeluun vaan itse saa leiman otsaansa häiriköinnistä?

Vierailija
224/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan aina kapulan ennen omia ostoksiani. Niinhän se alunperin toimikin, mutta sitten kääntyi siten, että edellinen asiakas laittoi kapulan ostostensa jälkeen. Outoa, mutta eihän se toisaalta ole ihme, kun siellä kassalla rynnitään ja on oudot säännnöt milloin kortti pitää kaivaa laukusta, ja milloin maksutapahtuma ja pakkaaminen pitää tehdä. Se on aina jännä tapahtuma kun sitä seuraa ja ihan naurattaa. Minulla ei onneksi ole koskaan niin kiire, että ihan hyvin ehtii maksaa ja pakata ostokset ihan rauhassa. Odotan aina, että kaikki ostokseni on käsitelty, sitten maksan tarvittavan summan ja siirryn pakkaamaan. Pakkaan tavarat hyvään järjestykseen niin, että säilyvät hyvin kotiinkuljetuksen ajan. Kylmät toisten kylmien kanssa, kasvikset samaan pussiin, ja kevyimmät päällimmäiseksi, kuten salaatit ym. Eikä tässä tarvitse hosua, vaan voi aivan rauhassa toimia.

Huvittaa nää jotka heittelevät ostoksensa äkkiä kasseihin,ja kuvittelevat olevansa erinomaisia. Saa tosiaan rauhassa pakata, itsekin haluan pakata järkevästi,koska ei ole autoa odottamassa, joten painavia reppuun ja kevyempää apukasseihin. Sit jos jotain pientä niin kiskasen äkkiä reppuun ja poistun tieltä

Miksei niitä tavaroita voi laittaa ostoskärryyn ja mennä sivummalle pakkaamaan niihin typeriin reppuihin ja kasseihin? Raivostuttavia tuollaiset tyypit, jotka jää kuppaamaan pakkaamisen kanssa.

Nautin suunnattomasti kun perässä tulijalla alkaa ohimot pullottaa punaisena.

Nautin suunnattomasti, kun joku mamma pakkaa huolellisesti ostoksia reppuun ja kestokasseihin raahatakseen ne sitten jalkaisin tai fillarilla tai millä lie bussilla kotiin. On kiva omistaa auto.

Vierailija
225/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt vihdoin linkittää sen kapulalain, mikä määrää laittamaan kapulan omien ostosten perään?

Osa ihmisistä todella on sen verran höpsöjä että tarvitsisivat kaikkeen lain. Kun jättää kapulan laittamatta ostostensa jälkeen ja tarpeeksi usein palaa kassalle erittelemään omia ja seuraavan tuotteita, selvitään tästäkin pienellä oppimisella ilman varsinaista lakia. Yksinkertaisesti huomioimalla muut ihmiset.

Minulle ei ole kukaan uskaltanut tehdä tätä läjäkepposta, vaikken aina laitakkaan ostosteni jälkeen kapulaa. Mutta jos joku uskaltaa sen tehdä niin lanaan takanaolijan ostokset lattialle ja tönäisen kauemmaksi odottamaan kiltisti vuoroaan.

Ilmeisesti nämä pellet eivät uskalla keppostella muuta kuin naisille ja mikkihiireille, kun ei ole koskaan tarvinut vielä alkaa aura-autoksi.

Mulle kerran teki. Odotin ulkona ja löin sen persesilmästä aidan seipääseen toisille pelokiksi. Kyllä me ollaan aika kovia.

Vierailija
226/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko itselläkin yrittää olla olematta hankala, niin kaikki soljuu vikkelästi? Itsehän nämä ostosten sekoittelijat hidastuttaa jonoa.

Vierailija
227/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt vihdoin linkittää sen kapulalain, mikä määrää laittamaan kapulan omien ostosten perään?

Osa ihmisistä todella on sen verran höpsöjä että tarvitsisivat kaikkeen lain. Kun jättää kapulan laittamatta ostostensa jälkeen ja tarpeeksi usein palaa kassalle erittelemään omia ja seuraavan tuotteita, selvitään tästäkin pienellä oppimisella ilman varsinaista lakia. Yksinkertaisesti huomioimalla muut ihmiset.

Minulle ei ole kukaan uskaltanut tehdä tätä läjäkepposta, vaikken aina laitakkaan ostosteni jälkeen kapulaa. Mutta jos joku uskaltaa sen tehdä niin lanaan takanaolijan ostokset lattialle ja tönäisen kauemmaksi odottamaan kiltisti vuoroaan.

Ilmeisesti nämä pellet eivät uskalla keppostella muuta kuin naisille ja mikkihiireille, kun ei ole koskaan tarvinut vielä alkaa aura-autoksi.

Eihän siinä kun katselee tonnin seteli ilme kasvoilla kun vartijat vievät sinut rauhoittumaan ja laittavat rintataskuröökisi tilalle kauppalskun sisältäen lattialle paiskomasi tuotteet. Vai eikö vartijatkaan uskalla, heh.

Nyt on katsottu vähän liikaa televisiota, siinä tuskin vartijoita haetaan paikalle jos pari leipäpussia on lattialla. Pitää tietty katsoa ettei mitään lasitavaraa paisko. Mutta tonninaama noukkii silti tavaransa lattialta tai jättää ostokset tekemättä. Ja ehkä oppii, jotain(epäilen).

Vierailija
228/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoisa keskustelu. Ehkä jollekin jäi nyt mieleen että on sujuvinta jokaisen laittaa kapula omien tuotteidensa perään kassalla. Näin kaikilla on elo sujuvampaa eikä tarvitse alkaa käyttäytyä kiihkoillen.

Kivoja kauppareissu ja, tavataan kassajonossa.

- takakapulamies :)

Vierailija
229/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin on elämän kohokohta, kun edessä oleva joutuu sanomaan, että mun ostokset loppui tähän? Meille kaikille suun avaaminen ei ole ongelma.

Vierailija
230/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 99% naisia nuo itsekkäät idioootit!

Vierailija
231/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän koskettelen kaupassa toisten koskettelemia esineitä, sitä vähemmän minun tarvitsee lutrata käsidesiä tai sairastaa koronaa, flunssaa tai muita tarttuvia tauteja! Oletko koskaan nähnyt kaupassa desifisioitavan kaikkien näpelöimiä kapuloita? En minä ainakaan. Tarttis vähä ajatella?

Vierailija
232/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoisa keskustelu. Ehkä jollekin jäi nyt mieleen että on sujuvinta jokaisen laittaa kapula omien tuotteidensa perään kassalla. Näin kaikilla on elo sujuvampaa eikä tarvitse alkaa käyttäytyä kiihkoillen.

Kivoja kauppareissu ja, tavataan kassajonossa.

- takakapulamies :)

Minä juuri päätin etten laita yhtään kapulaa mihinkää.

Vierailija
233/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi mieluummin olla opetella olemaan tuppaamatta niitä omia kamoja liian aikaisin siihen hihnalle?

Ei tietenkään. Pitää päästä kärryillä tönimään edelläolevaa hihnan läheisyydessä ja tunkea aivan iholle jo jonossa. Kyllähän se tiedetään, että kaupassakäynti nopeutuu ja on kaikille paljon miellyttävämpää, kun hönkii toisen niskaan ja työntää ostoksensa heti hihnalle, kun saa sentinkin tilaa.

Vierailija
234/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä kun katselee tonnin seteli ilme kasvoilla kun vartijat vievät sinut rauhoittumaan ja laittavat rintataskuröökisi tilalle kauppalskun sisältäen lattialle paiskomasi tuotteet. Vai eikö vartijatkaan uskalla, heh.

Nyt on katsottu vähän liikaa televisiota, siinä tuskin vartijoita haetaan paikalle jos pari leipäpussia on lattialla. Pitää tietty katsoa ettei mitään lasitavaraa paisko. Mutta tonninaama noukkii silti tavaransa lattialta tai jättää ostokset tekemättä. Ja ehkä oppii, jotain(epäilen).

Rintataskurööki kyllä tietää itse maksavansa lattialle viskomansa kun edellinen asiakas hakee uuden leipäpussin ja samalla koko jono odottaa rintataskuröökin töhöilyä.

Vierailija
235/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Laitan omieni jälkeen, ja jos edellä oleva haluaa maksaa minunkin ostokseni niin siitä vain, mieluusti =) Vielä ei ole kukaan halunnut, siinähän sitten selittelee mikä ei ollutkaan enää hänen...

Vierailija
236/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Laitan omieni jälkeen, ja jos edellä oleva haluaa maksaa minunkin ostokseni niin siitä vain, mieluusti =) Vielä ei ole kukaan halunnut, siinähän sitten selittelee mikä ei ollutkaan enää hänen...

Mikä siitä selittelystä tekee niin vaikean ja häpeällisen asian?

Vierailija
237/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kapulakiihkoilijat pärjäsivät korona-ajan?

Vierailija
238/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintataskurööki kyllä tietää itse maksavansa lattialle viskomansa kun edellinen asiakas hakee uuden leipäpussin ja samalla koko jono odottaa rintataskuröökin töhöilyä.

Noh, tämä jää nyt spekuloinnin asteelle kun yksikään tonninaama ei ole uskaltanut lähtä vielä kanssani keppostelemaan. Mutta jonnekihan ne ylimääräiset tuotteet ostosteni seasta on laitettava, käsittääkseni kassoilla ei ole mitään dedikoitua hyllyä sitä varten.

Vierailija
239/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan katkeruus jos kysyt jodel-mammalta. Katkera on ainoa adjektiivi jonka tietävät ja incel ainoa heidän oppimansa substantiivi

Vierailija
240/638 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä teitä, jotka tästäkin asiasta saa kauhean riidan aikaiseksi ja elämänsä pilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi