Miten keskustella miehen kanssa, joka alkaa heti kiukutella, jos puhe kääntyy hänen vastuisiin?
Jos puhe kääntyy miehen vastuisiin tai johonkin, mikä ei ole hänelle edullista, niin alkaa lapsellinen kiukuttelu, mykkäkoulu tai minun syyttely. Tuon tarkoituksena on tietenkin tehdä keskustelusta minulle epämukavaa, jotta asiaan ei enää ikinä palata. Jos en suostu ymmärtämään miehen vihjettä, niin raivostuu.
Miten tuollaisen kanssa voi keskustella mistään? Vai onko aivoa vaihtoehto se, että mies saa luistella vastuita ja ottaa kaikki edut mitä saa, ja sitä toimintatapaa ei saa kyseenalaistaa?
Kommentit (144)
Ei tuosta taida tulla mitään, siis tuollaisesta suhteesta. Ansaitset parempaa.
En mä keskustelisi yhtään mitään tuollaisen kanssa, vaan vaihtaisin normaaliin mieheen.
Ero kirjallisesti jos keskustelu ei suju.
Eihän tuollaisen kanssa kannata keskustella. Lakkaa nielemästä *askaa ja eroa.
Mies on vastuuton.
Kerro toki hänellekin, että lähdet etsimään jotakuta, joka jättää sinunkin elämääsi tilaa kaikelle hauskalle eikä pelkästään sysää lisää paskanakkeja sinun vastuullesi.
Olen samaa mieltä, että ei tuollaisen kanssa mitään tule.
Onko mitään mikä voi saada tuollaisen muuttumaan? En ajattele, että minä saisin, mutta onko elämässä ylipäätään mitään mikä voisi johtaa muutokseen parempaan päin? Ap
HIljasuus on todella iso voima ja myös se, että osaa kävellä pois.
Teidän ihmisten täytyy ymmärtää ja oppia energiat ja miten energiat toimii.
Jos sinä ihmisenä kokoajan pusket sitä toista ihmistä, niin se sun haluama asia menee kokoajan vaan kauemmaks.
Se riitely ja väitteleminen ei siis hyödytä mihinkään.
Älä kiinnitä mitään huomiota siihen miehees, tee omia juttujas ja vedä oma energia sisää. Yleensä se mies alkaa toimimaan sen jälkeen.
Jos se ei toimi, ni kävele pois ja jätä se kasvamaan
<3
Eroa. Ei tule ikinä tajuamaan. nimim. kokemusta on
Mieslapsen kanssa ei pysty keskustelemaan. Laitat kirjallisen listan miehen vastuusta ja velvollisuuksista jääkaapin oveen. Mikäli asioita ei hoideta, rangaistukseksi hän menettää kaikki etuoikeutensa ja huvituksensa.
Sinulla on vaihtoehto: Mieslapsiin tehoaa vain tiukka kuri, tai laitat tyypin kierrätykseen ja lusikat jakoon.
Valitse järkevästi!
No kuulostaa siltä, ettei tuollaisen kanssa voi keskustella mitenkään. Siitä voi sitten vetää seuraavan johtopäätöksen, mitä kannattaa tehdä sellaisen miehen suhteen, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan.
Ei tule mies muuttumaan ja jatkaessasi suhdetta huomaat vain muuttuvasi nalkuttavaksi akaksi.
Miksi ihmeessä olet vielä tuossa suhteessa ja kyselet täältä neuvoja?
Juokse!
Ihastuttava yksimielisyys asiassa. Enkä voi sanoa itsekään olevani eri mieltä. Irroittautuminen ei vain ole niin helppoa. Emme onneksi asu yhdessä, joten ihan katastrofaalinen tilanne ei sentään ole.
Kenelläkään ei ilmeisesti ollut mitään ajatusta, että tuollainen käytös voisi jossain olosuhteissa muuttua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihastuttava yksimielisyys asiassa. Enkä voi sanoa itsekään olevani eri mieltä. Irroittautuminen ei vain ole niin helppoa. Emme onneksi asu yhdessä, joten ihan katastrofaalinen tilanne ei sentään ole.
Kenelläkään ei ilmeisesti ollut mitään ajatusta, että tuollainen käytös voisi jossain olosuhteissa muuttua?
Ap
No varsinaisesti et voi toista muuttaa, mutta omaa käytöstäsi muuttamalla voit muuttaa tilanteen dynamiikkaa. Tee jotain toisin kuin aikaisemmin. Miten olet reagoinut hänen suuttumiseen tai mykkäkouluun aiemmin?
Sähköpostilla. Esim kerran kuussa.
No nalkuta saatana niin kauan että löydät ittes polilta!
Onko ajatuksia?