Mistä tulee sanonta "Parempaa Seppälää päälle"? Onko tuo jonkinlainen vitsi joka ei aukene minulle?
Kommentit (66)
Mun paras takki ikinä on toppaparka Seppälästä, vieläkin se mulla on lähinnä ulkoillessa, väri on pesuissa haalistunut, kuminauhat kulahtaneet vuosien varrella ja pieni reikä tullut taskun reunaan, mutta todella laadukas ja edullinen ollut. Seppälän värikkäitä trikoopaitoja on edelleen ja ne on myös todella hyvin säilyneitä.
Jonnet ei muista kuinka Seppälä aikoinaan oikeasti oli muodin aallonharjalla ja mallistoissa oli niitä tavisvaatteita taviksille ja niitä parempia ja muodikkaita muille.
Terveisin setä viiskytä vuotta
Mulla on muutamia Seppälän lastenvaatteitakin vielä ja parempia laadultaan kuin nykyiset henkkamaukat.
Joo Seppälästä ja Kappahlistahan ne ostettiin, kun ysärin lopulla aloin käyttää "aikuistenvaatteita". Sitten oli Fiorella Oulussa Anttilan kanssa samassa talossa ja sieltä sai tosi huonolaatuisia vaatteita halvalla, mutta eihän sitä teini ymmärrä... Lindexiltä löytyi alusvaatteita parhaiten, mutta muuten siellä oli vaatteet tylsiä. Voi kun tulee ne ajat, sen ajan muoti ja kaikki kauppojen tuoksutkin mielee... Ihmisillä oli jouluhileitä poskilla. Nykyisin en paljon shoppaile. Kirpputorilta vaatteet, tokmannilta alusvaatteet ja kengät voi ostaa muualtakin, jos tarvitaan kunnolliset.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Stockmann älynnyt käyttää mainonnassa tätä helkkarinhyvää slogania?
PAREMPAA SEPPÄLÄÄ
-Stockmann - ylihintaista mukalaatua junteille-
Mahtoko olla konddoomissa reikä, kun alulle lähti?