Ällöttävä yllätys riisipaketissa, kymmeniä ELÄVIÄ tuholaisia möngersi pussissa
Kuluttaja oli lähettänyt videon tapauksesta Iltalehteen.
Kommentit (51)
Tuohan on ihan sympaattisen näköisnen tallustaja tuo riisihärö.
No kerran kun jotain öllimöllejä löytää ja joutuu kaiken heittämään pois ja tekemään siivouksen niin kummasti sitä sitten ne uudet jauhot/suurimot/riisit löytää tiensä lasipurkkeihin tms.
Jos purkit loppuneet kesken niin laitan ihan sen sokeripussin minigrip-pussiin ja katson, et on suljettu huolellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viiikoa sitten löysin puoleksi syömästäni appelsiinista toukkia 🤢. En tiennyt että appelsiinissa voi olla toukkia.
Oikeasti?! Niin kuvottavaa! Jos itselleni kävisi noin, en varmaan voisi enää appelsiinia syödä. 🤢😅
Pieni noin puolen sentin pituinen valkoinen kiemurteleva toukka. On erehdyttävästi appelsiinilihan näköinen mut katsoin että mikä tossa liikkuu ja toukkahan siinä. En sen jälkeen ole appelsiinejä syönyt 🤮
Mä löysin porkkanan sisältä matoja. Luulin, että oli sellaisen yli ison porkkanan sisällä olevia haituvia. Siis sen keskiosan vieressä. Mutta nehän liikkuivat. 😳 Kevyt ällötys jäi. Ja syön kyllä porkkanoita, mutta katson tarkemmin nykyään ne haituvat.
Elämästä vieraantunut nykyihminen reagoi joka asiaan soittamalla ekaksi juttuvinkin lehteen.
Jutussa iso kuva jonkun naisen naamasta, elukoita ei näkynyt.
No voi kamalaaa ja kauuuheeetaaaa. 😄😄😄😄😄😄😄😄
Pitääkin tarkistaa mun riisipussi. Ollut avattuna jo pari kuukautta ainakin.
Ainoa jonka kuuluisi möngertää on mies sängyssä tai koira lattialla.
Minä en nykyään syö nektariineja pilkottamatta niitä palasiksi. Kerran kun söin kokonaista, haljenneen kiven sisästä mönki ulos joku iso pihtihäntä. Onneksi ei sentään mennyt suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän ne erityisen ällöttävän näköisiä kavereita ole, mutta ei niitä silti ilokseen syö :D
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jonka kuuluisi möngertää on mies sängyssä tai koira lattialla.
Miksi miehesi möngertää sängyssä? Onko kyseessä hyljepomppumies?
Vierailija kirjoitti:
:D Luojan luoma hänkin, mutta ei kiitos mun kaappeihini ikinä. On ollu kerran ja oli vaivalloista päästä eroon. Vieläkin joskus tarkkailen hyllyjä, et onko niitä vaikka aikaa invaasiosta on kulunu neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en nykyään syö nektariineja pilkottamatta niitä palasiksi. Kerran kun söin kokonaista, haljenneen kiven sisästä mönki ulos joku iso pihtihäntä. Onneksi ei sentään mennyt suuhun.
Mitä? 😳 Kuulostaa kamalalta! Millainen oli tämä iso pihtihäntä? Rupesi kiinnostamaan asia!
Mä en kyllä tajua että joku laittaa huuhtelematonta riisiä ruokaan??! Sehän on ihan perusoppeja että riisi huuhdellaan aina, koska sisältää pölyä, jyrsijöiden jätöksiä, mahdollisia ötököitä yms. Aasiassa riisi huuhdellaan aina ennen kypsennystä. Kun huuhtelee riisin, niin ötökät yms. riisiin kuulumattomat partikkelit nousee pintaan veden mukana. Ei mene ainakaan ruoka pilalle kun ei suorilta kippaa sinne ruoan sekaan.
Kerran, kun joutuu heittämään kaikki kuiva-aineet pois, oppii pitämään kaiken ötökkätiiviissä purkeissa.
Aina niitä voi jostain tulla, ei sitä voi loputtomiin välttää. Meille tuli jauhopukkeja ihan ulkoa.
Riisin ekologinen jalanjälki on moninkertainen verrattuna perunaan. Ja näkee heti onko vielä syömäkelpoinen.
Siirtykää perunaan.
Miksi se jutun henkilän selfie oli siinä? Ei auennut vai oliko kyseessä hänen "vartti julkisuudessa"?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tajua että joku laittaa huuhtelematonta riisiä ruokaan??! Sehän on ihan perusoppeja että riisi huuhdellaan aina, koska sisältää pölyä, jyrsijöiden jätöksiä, mahdollisia ötököitä yms. Aasiassa riisi huuhdellaan aina ennen kypsennystä. Kun huuhtelee riisin, niin ötökät yms. riisiin kuulumattomat partikkelit nousee pintaan veden mukana. Ei mene ainakaan ruoka pilalle kun ei suorilta kippaa sinne ruoan sekaan.
Taidan olla aika sivistymätön moukka, kun en ollut kuullut että näin pitäisi toimia. 😅 No nyt olen taas piirun verran viisaampi!
Pieni noin puolen sentin pituinen valkoinen kiemurteleva toukka. On erehdyttävästi appelsiinilihan näköinen mut katsoin että mikä tossa liikkuu ja toukkahan siinä. En sen jälkeen ole appelsiinejä syönyt 🤮