HS: Kotiharjun saunan eteen ilmestyi kikkeliaita
Sauna on toiminut yli 90 vuotta ja nyt joku taloyhtiön asukas häiriintynyt saunojista. Mikä ihme miehiin ja kikkeleihin kohdistuva vimma viime viikkoina on ollut käynnissä? Kaikesta järkytytään ja tehdään lehtijuttuja. Oli Espoon alaston uimari ja Antti Holman heppi telkkarissa. Nyt sitten saunojien pyyhkeen peittävyys on ongelma.
Kaikki kuitenkin aika arkisia ja mitättömiä asioita.
Kommentit (150)
Katsoin nyt tarkemmin kuvaa aidasta. Sehän on matala ja isot raot. Ei taida peittää mitään? Tilan jakaja.
Häiritseekö aita vilvoittelua jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ongelma joku aita.
Ei siitä ole mitään haittaa saunojille. Mun tutut siellä käy, ei heitä haittaa ei laisinkaan. Ihan hyvä itse asiassa, tulee enemmän oman reviirin tuntu asiakkaille.
Tuntuu että jengi täällä oirehtii jotakin, että eikö saa enää saunoakaan. Miten tää liittyy kehenkään muuhun kuin tuolla saunojiin ja kulkijoihin, väsyttävää uhriutumista.
Kuka siis uhriutuu?
Palstan naisia vihaavat incelukot, joitten mielestä kullinvilautus pitää kuulua miesten ihmisoikeuksiin ja naiset ei saa sitä rajoittaa. Ei nää edes asu PKS että asia niille kuuluisi mitenkään, mutta uhriutuvat yhteisen miesten hyvän-alttarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ongelma joku aita.
Ei siitä ole mitään haittaa saunojille. Mun tutut siellä käy, ei heitä haittaa ei laisinkaan. Ihan hyvä itse asiassa, tulee enemmän oman reviirin tuntu asiakkaille.
Tuntuu että jengi täällä oirehtii jotakin, että eikö saa enää saunoakaan. Miten tää liittyy kehenkään muuhun kuin tuolla saunojiin ja kulkijoihin, väsyttävää uhriutumista.
Kuka siis uhriutuu?
Palstan naisia vihaavat incelukot, joitten mielestä kullinvilautus pitää kuulua miesten ihmisoikeuksiin ja naiset ei saa sitä rajoittaa. Ei nää edes asu PKS että asia niille kuuluisi mitenkään, mutta uhriutuvat yhteisen miesten hyvän-alttarilla.
Okei. Ilmeisesti kommentteja on sitten poistunut. Itse näen vain jonkun kalliolaisen yksinäistä riehumista.
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö aita vilvoittelua jotenkin?
häiritsee vilauttelua
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt tarkemmin kuvaa aidasta. Sehän on matala ja isot raot. Ei taida peittää mitään? Tilan jakaja.
Jep, jos tuon aidan oli tarkoitus estää se käärmenäyttely, niin aika huono terraario tuli tehtyä.
Hah, miehet loukkaantuu joukolla kun heidän kikkeleitään ei haluta katsella.
Se sauna on ihan kadulla ja auki myös päiväsaikaan, eiköhän se aita ole ihan paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, jos tuon aidan oli tarkoitus estää se käärmenäyttely, niin aika huono terraario tuli tehtyä.
Parempi kuin ei mitään.
No, mutta toisaaltahan nyt voi sitten ilmeisesti olla tuossa vilvoittelemassa täysin au naturel kun siellä on nyt kunnon aita ettei kukaan näe eikä pahastu.
Aika hyvä kommentti joltain, totta!
Dikin esittely on kyllä täysin tahallista. Ei se vahingossa näy.
Dikin katselu on kyllä täysin tahallista. Ei se vahingossa näy.
Tämäkin haloo olisi vältetty ihan vaan sillä että nuo äijät viitsisivät ottaa sen verran muut huomioon että käyttävät tarpeeksi isoa pyyhettä. Yhyy mutkun liian vaivalloista, ei millään pysty tämmöiseen taipumaan. Naisiltahan odotetaan pikkuisen enemmän tässä asiassa kun rinnatkin on peitettävä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin otsikosta, että joku on tehnyt pilailutarkoituksesta kikkelien muotoisen aidan saunalle. 😂 Tämä olikin tylsempi juttu.
Mulle tulee samankaltainen mielikuva kun puhutaan kielimuurista.
Pitäisikö käydä ottamassa videoi paikan päällä ja ladata vaikka youtubeen? Voisi tehdä tietysti live lähetyksenkin ja haastatella vilvoittelijoita. Chatti tietysti olisi päällä. Tänne voisi etukäteen ilmoittaa kanavan ja live striimausajan.
Onkohan siellä myös naissaunojia vilvoittelemassa? Saunassahan on myös naisten puoli.
Varsinkin jotkut boomer(synt.1946-1964)miehet on just tollasia että niiden pitää saada ölistä, mölistä ja istua vaikka vehkeet tursuten missä ja milloin vaan. Sitten loukkaantuvat verisesti kun joku huomauttaa että viitsisitkö käyttäytyä.
Saunova aikuinen on aina aika vastenmielinen näky. Hikinen, punakka, hiukset liruna, karvat hikinorojen kruunaamina.
Tää siis riippumatta siitä, miltä ihminen muuten näyttää.
Saunominen on yksityistä. Vähän kuin vessassa ähkiminen, en oikeestaan halya nähdä kenenkään yksityisiä ruumiillisia suorituksia.
On mullakin tapana käydä isollakin porukalla saunassa, se on ihanaa. Mutta ei me tungeta meudän saunomista ja hikinoroja muiden naamaan tai kodin ikkunoista sisään.
Myöskin saunassa voi käydä ilman sitä kaljaa. Jää ne läskit ja muut terveysongelmat kerääntymättä. Ja se vilvoittelutauon puheen voluumi sellaiseksi, ettei kaikkien 100 metrin etäisyydellä tarvitse välttämättä kuunnella, kuinka tyhmä sun pomo on ja mitä Jani sitten sanoi.
Jengillä on liikaa aikaa ja liikaa rahaa.
Ei mulla ole aikaa notkua tuntikausia saunassa. Perhe huollettavana, ura hoidettavana. Jos meen ulos, haluan sinä aikana ruokaa, musiikkia ja sen sellaista. Sauna on kotonakin.
Uusi Sauna Jätkäsaaressa on fiksu, kun niillä on oma ulkovilvoittelutila saunan omalla sisäpihalla. Samoin kattava baari/ravintola, jossa on luonnollisesti viileempää ku saunassa ja suellä voi istua kylpytakeissa, joita saa paikalta.
Mut varmaan sielläkin käy miehiä, joiden on ihan pakko päästä siihen eteen kadulle tursuamaan hikeä. Luulen, et henkilökunta saattaisi silloin ohjata palaamaan sisätiloihin. Ymmärtävät, että kaikkien ei tarvitse ajatella toisten saunomista ja väistellä jalkakäytävällä jonkun vapaa-ajan viettoa.
Sama porukka veti Arlaa, josta ei myöskään tungeksittu jalkakäytävälle. Et on tää vähän saunan omistajistakin kiinni.
Ihme porukkaa täällä.
Oikeastiko teidän mielestä kaupungin kaduille kuuluu munasillaan kulkeminen? Ei kuulu. Ei munasillaan eikä pimppasillaan.
Joka tosta uhriutuu, on kyllä vaikeasti tyhmä ja itsekäs.
Tunnen paljon innokkaita saunojia, itsekin joskus julkisissa käyn. En koe tarvetta hieroa saunomistani tai muutenkaan vapaa-ajan harrastuksiani naapurien tai kadunkulkijoidem naamaan.
Oikeesti toi aita ei sitä vilvoittelua haittaa. Ei ainakaan mun tuttavapiirissä, jossa moni on vakkariasiakas siellä.
Ihmettelen myös ton UusiSauna-kommentin alapeukutusta. Aivan järkevä kirjoitus.
Te nyt vaan koette, että tässä jotenkin laajemmin riistetään teitä, vaikka oikeasti tää asia koskettaa suht pientä joukkoa miehiä eikä heitä oikeesti edes haittaa. Oli oikein kyselty ystävällisesti kantiksilta ja noudatettu toivomuksia. Ketään ei ole tässä riistetty.
Äh, minäkin klikkasin ihaillakseni kikkeliteemaista aitaa. Olipa pettymys.