HS: Kotiharjun saunan eteen ilmestyi kikkeliaita
Sauna on toiminut yli 90 vuotta ja nyt joku taloyhtiön asukas häiriintynyt saunojista. Mikä ihme miehiin ja kikkeleihin kohdistuva vimma viime viikkoina on ollut käynnissä? Kaikesta järkytytään ja tehdään lehtijuttuja. Oli Espoon alaston uimari ja Antti Holman heppi telkkarissa. Nyt sitten saunojien pyyhkeen peittävyys on ongelma.
Kaikki kuitenkin aika arkisia ja mitättömiä asioita.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ongelma joku aita.
Ei siitä ole mitään haittaa saunojille. Mun tutut siellä käy, ei heitä haittaa ei laisinkaan. Ihan hyvä itse asiassa, tulee enemmän oman reviirin tuntu asiakkaille.
Tuntuu että jengi täällä oirehtii jotakin, että eikö saa enää saunoakaan. Miten tää liittyy kehenkään muuhun kuin tuolla saunojiin ja kulkijoihin, väsyttävää uhriutumista.
Kuka siis uhriutuu?
Palstan naisia vihaavat incelukot, joitten mielestä kullinvilautus pitää kuulua miesten ihmisoikeuksiin ja naiset ei saa sitä rajoittaa. Ei nää edes asu PKS että asia niille kuuluisi mitenkään, mutta uhriutuvat yhteisen miesten hyvän-alttarilla.
Jos kulmien vilautteli on kielletty niin sitten on myös naisilta pillun vilautteli niissä bikineissä mitkä ei jätä mitään arvailujen varaan vaan käytännössä paljastaa kaiken
Voi pettymys kun ajattelin että aita ois veistetty pippelinmuotoiseksi :(
Jos saunojat tulevat vain vilvoittelemaan, niin miksi se aita haittaisi heitä? Ei se estä vilvoittelua.
Jos joku näistä vetää herneen nenään, niin hänellä on sitten aina aikomus paljastella pallejaan ohikulkijoille ja saada siitä kiksejä.
Muuta selitystä en vastustukseen keksi.
Ja miehenä sanon, että näitä m ulkun esittelijöitä meissä riittää, itse en vaatimattomia vehkeitäni viitsi julki tuoda.
Minä olen asukkaiden puolella. Aita on hyvä. Täytyy olla Selkee raja missä saunojat saa liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset että julkinen alastomuus ei ole enää hyväksyttävää että julkisella paikalla ne narubikinit ja voimaannuttavat pyllybikinit pois ja vaatteet päälle
Uimarannalla iha eri koodit kaikille kuin kaupungin kaduilla.
Tosin oon mäkin sitä mieltä, että kauoungin puistoissa ei kuuluisi olla pyllyn paljastavissa bikineissä, e8 ehkä rannoillakaan, kun tarkemmin ajattelen,
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, että "ennen ei olis välitetty".
Mikä tietämättömyys! Toi asu kaupungin keskustassa ja se olis ollut putkareissu ja sakot vielä ehkä 20 v sitten.
Nää valittelijat tässä ketjussa ei todnäk ole koskaan käyneet tossa ja tiedä, et ollaan keskusta-alueella, ihmiset asuu tossa sillai et omasta ruokapöydästään joutuvat katteleen tota ällöä hien ja läskin ja karvan määrää.
Jotain maalaisia, jotka uhriutuu ajatellen että seuraavax varmaan kielletään oma mökkisauna. Ihan eri asia omilla pihoilla ja maalla.
Sen mökkisaunan yhteydessä tapahtuvan itsensäpaljastelunkin voisi kieltää. Ihan sama onko kukaan näkemässä, perverssiä se silti on.
Niin. Miten tuo RAKOaita estää niiden näkymisen? Komeat miehet näytille ja loput piiloon..? No ei vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset että julkinen alastomuus ei ole enää hyväksyttävää että julkisella paikalla ne narubikinit ja voimaannuttavat pyllybikinit pois ja vaatteet päälle
Uimarannalla iha eri koodit kaikille kuin kaupungin kaduilla.
Tosin oon mäkin sitä mieltä, että kauoungin puistoissa ei kuuluisi olla pyllyn paljastavissa bikineissä, e8 ehkä rannoillakaan, kun tarkemmin ajattelen,
Pystyn olemaan samaa mieltä tästä. Jotkut bikinit on oikeesti ällöttäviä, liian paljastavia.
Mutta tässä miesten alastomuudessa on yksi asia, mitä useat miehet ja monet naisetkaan ei ymmärrä. Tai ainakaan tule ajatelleeksi.
Se on se, että moni nainen pelkää alastomia vieraita miehiä, etenkin jos ovat humalassa. Etenkin jos alastaomat vieraat miehet ovat humalassa ja isossa porukassa. Pelko siksi, että aika moni on kokenut raiskauksen, joko lapsena, teiniä tai aikuisena. Lisäksi monella on läheinen, jolla tämä trauma, vaikka itsellä ei olisi. Joitakin on raiskattu koko lapsuus. Emme puhu yhdestä emmekä kahdesta ihmisestä tässä.
No, voi olla että kaikki Kotiharjun kövijät ovat täysin viattomia tähän. Enkä toki heitä syytäkään, mutta se pelko, mikä meistä monilla on, saattaa triggeröidä suurta paniikkia, turhaan. Etenkin jos kyseessä on lapsi tai nuori tai kokemus on suhteellisen tuore. Kokemuksesta voi olla kauankin ja pelko tulla tuollaisessa tilanteessa, vaikka järjellä ajatellen ei näkisi mitään pelättävää saunojissa.
Jos on kokenut oikein kovan trauman, siitä tulevat pelko- ja paniikkireaktiot eivät ole järjellä hallittavissa ja saataavat ilman oikeaa apua hallita elämää kovastikin.
En hakua sitten lukea YHTÄKÄÄN uhriutumista tästä. Yhtäkään. Joka nauraa raiskatulle tai heittää sen läpäksi, on höiriintynyt ihminen ja heti ilmoitan eteenpäin sellaisen huutelijan täällä. KetÄän viatonta tässä ei syytetä. Halusin vain avata ihmisiä tuntemaan empatiaa niitä kohtaan, joilla on tällaisia kamalia kokemuksia tai joiden vaikka lapsella, ystävällä tai puolisolla on.
Ihan tästäkin syystä munat piiloon. Naisten pyllyt ja pimpat myös, mutta harvan miehen oikeesti tarvii joka kerta ulos löhtiessään pohtia reittinsä valmiiksi sen mukaan, ettei vain kukaan raiskaa. Me kaikki naiset, siis KAIKKI naiset, tunnemme tämän ajattelun. Siinä miettimistä illaksi.
Toivotan iloisia saaumailtoja ja ihan hyvän mielen iltaa ihan nytkin, mutta pieni ajatteleva empatia kasvattaa meitä kaikkia. Kiitän.
Hesslaisilla on hesalaisten ongelmat😂
Itsensäpaljastelijat ja exhibitionistit putkan kautta vankilaan tai mielisairaalaan!
Joo, tosi tylsä juttu. Kun luin otsikon "kikkeliaidasta" ajattelin, että ihan vähintään siellä on miehet alasti hepit pystyssä muodostautuneet aidaksi yhdessä. Vähän kuin se telakoitusmisjuttu. Mutta ei, ei, ei.
Kotiin Torkkelinmäelle oli outoa kiivetä kikkeliremmin ohi. Opin katsomaan toiseen suuntaan, koska iäkkäiden saunojaherrojen näkeminen ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen asukkaiden puolella. Aita on hyvä. Täytyy olla Selkee raja missä saunojat saa liikkua.
Asukkaana, naisena ja äitinä en todellakaan ole tuon naurettavan aidan puolella. Mitään haittaa ei istuskelijoista ole ollut, ovat erittäin leppoisaa porukkaa. Vehkeitä en ole nähnyt kertaakaan, koska sitä varten joutuisi jo näkemään vaivaa kurkistellessaan. Jos joku siellä yrittäisi mitään esitellä, puuttuisivat muut saunojat aivan takuulla asiaan ja tiukasti. Jos taas kanssaihmisten ulkonäkö muuten ahdistaa ja oksettaa niin, ettei melkein voi kestää, on vika ihan omassa päässä.
Häiriöitä täällä on, joskus ihan uhkaaviakin tilanteita, mutta saunojat eivät sitä aiheuta. Päinvastoin, luovat lähinnä turvaa tuossa oleskellessaan.
Eiköhän tämäkin vain lisää kiinnostusta saunaa kohtaan ja jatkossa nähdään lisää vilvoittelijoita. Jää aita pieneksi koko porukalle.
Loistava mainos Kotiharjun saunalle, hieno juttu!
Nyt puhuu ”kikkeliaitaan” johtaneen valituksen tehnyt naapuri – näkymiä joutui katselemaan viikoittain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaana, naisena ja äitinä en todellakaan ole tuon naurettavan aidan puolella. Mitään haittaa ei istuskelijoista ole ollut, ovat erittäin leppoisaa porukkaa. Vehkeitä en ole nähnyt kertaakaan, koska sitä varten joutuisi jo näkemään vaivaa kurkistellessaan. Jos joku siellä yrittäisi mitään esitellä, puuttuisivat muut saunojat aivan takuulla asiaan ja tiukasti. Jos taas kanssaihmisten ulkonäkö muuten ahdistaa ja oksettaa niin, ettei melkein voi kestää, on vika ihan omassa päässä.
Häiriöitä täällä on, joskus ihan uhkaaviakin tilanteita, mutta saunojat eivät sitä aiheuta. Päinvastoin, luovat lähinnä turvaa tuossa oleskellessaan.
Mielenkiinnosta kysyn, että asutko sun lasten kanssa tässä rapussa? Miten sun lapset on reagoinu näihin puolialastomiin saunojiin?
Vierailija kirjoitti:
Suomi amerikkalaistuu, alastomuudesta on tulossa, tai jo tullut, tabu.
Samaan aikaan taas väkivaltaa esim. televisio-ohjelmissa jne. (jopa ihan lapsille suunnatuissa) sallitaan enemmän ja enemmän. Siis näitä hassun hauskoja, missä toinen lyö toista ja toinen menee jotenkin lyttyyn ja se on sitten muka hauskaa. Se on niin omituinen kulttuuri, että alastomuus on kamalaa, mutta väkivalta ei.
Kikkeliaita kirjoitti:
Nyt puhuu ”kikkeliaitaan” johtaneen valituksen tehnyt naapuri – näkymiä joutui katselemaan viikoittain
Mitä jos raokas kikkoaita ei auta tarpeeksi, jos joku katsoo ikkunasta alas?
Kalliolainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, että asutko sun lasten kanssa tässä rapussa? Miten sun lapset on reagoinu näihin puolialastomiin saunojiin?
En asu kyseisessä rapussa, mutta hyvin lähellä. Miksi lapset olisivat jotenkin erityisesti reagoineet? Ei heitä ole opetettu saunojiin reagoimaan yhtään mitenkään.