Nainen! Minkä pituinen mies miellyttää eniten?
Jos nyt ei mietitä muita ominaisuuksia, kuten luonnetta sen kummemmin, niin minkä pituisia miehiä pidätte miellyttävimpinä?
Kommentit (121)
Minä olen 172cm ja mieheni on 183.
Silloin erittäin harvoin kun käytän todella korkeita korkoja olemme melkein samanpituiset mutta ei se minua ole lainkaan haitannut, ei edes se, että olisin häntä pidempi (niin korkeilla koroilla en tosin halua olla liikkeellä).
Tältä pohjalta sanoisin ihannepituudeksi 175 - 185
On kaikkein mukavinta suukotella jalat maassa kun mies ei ole kamalasti pitempi, vain hieman.
165-175. Seurustelin kerran 188 cm pitkän kanssa ja se oli monella tapaa hankalaa, niin petipuuhissa kuin arkielämässäkin, kun itse olen 160 cm. Lisäksi hävetti koko ajan olla kuin pikkulapsi isin käsipuolessa, kun hän oli iso ja roteva ja minä pieni ja laiha. Aviopuolisoni on 170 cm ja hänen kanssa sopiva pituusero minulle :)
Itse olen 165cm pitkä ja sanotaan, että 160-175cm tuntuu jotenkin sopivimmalta itselle. Ex-mies oli 195cm ja minusta se oli jotenkin epäkäytännöllistä. Hän oli muutenkin liian iso, koska useinhan nekin asiat korreloi pituuden kanssa.
Oma mies on 174cm, joten sen pituinen 😊
Ainakin minä olen törmännyt naisiin jotka sanovat minua lyhyeksi (180cm). Sellanen fiilis on että suurinosa ettii jotain 2metrin koripalloilijaa.
M31
165-179cm miellyttää itseä eniten, vaikka se pituus on aika sivuseikka. Todella pitkät miehet jätän mieluusti muille.
Viimeisin ihastukseni oli 159 cm ja ihan hyvän pituinen, söpö ja sympaattinen. Ehkä maksimipituus olisi siinä 175 cm, en viehäty pitkistä miehistä. Olen itse 170 cm.
N33
Vierailija kirjoitti:
165-175. Seurustelin kerran 188 cm pitkän kanssa ja se oli monella tapaa hankalaa, niin petipuuhissa kuin arkielämässäkin, kun itse olen 160 cm. Lisäksi hävetti koko ajan olla kuin pikkulapsi isin käsipuolessa, kun hän oli iso ja roteva ja minä pieni ja laiha. Aviopuolisoni on 170 cm ja hänen kanssa sopiva pituusero minulle :)
Mulla ja miehellä 28 cm pituusero, enkä ole havainnut minkäänlaista hankaluutta arkielämässä puhumattakaan petipuuhista. En ymmärrä mitä hankaluutta siinä voisi olla? Päinvastoin on helppoa, kun mies voi ottaa ylähyllyiltä tavaroita eikä mun tarvitse kiivetä jakkaralle sen takia. Enkä tunne itseäni pikkulapseksi mieheni rinnalla, vaikka pieni ja hoikka olenkin. Vain yksi ihminen on vuosien saatossa kommentoinut miehelleni, kuinka pieni vaimo hänellä on ja sekin oli naispuolinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pituus mitenkään ratkaisevaa kunhan nyt normaalipituinen ihminen on. En tajua tätä vouhotusta, olkoon jokainen sellainen kuin on.
Kyllä se vain on yllättävän ratkaiseva asia. Ihmisellä parinmuodostukseen liittyy ikiaikaisia, alkukantaisia vaistoja, erityisesti ensivaikutelman syntymisessä.
Niin juuri. Olen lyhyt, mutta pitkä mies tuottaa minulle turvallisuuden tunteen. Minkä minä sille voin, se liittyy jotenkin lapsuuden turvattomuuteen tai johonkin vielä alkukantaisempaan. Tiedoksi siis niille jotka sanoo, että miksi olet noin pinnallinen, ainoa mikä merkkaa on luonne.
Vähintään noin kymmenisen senttiä minua pidempi, jos nyt pelkästä pituudesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen törmännyt naisiin jotka sanovat minua lyhyeksi (180cm). Sellanen fiilis on että suurinosa ettii jotain 2metrin koripalloilijaa.
M31
Etsitkö itse pitkiä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni pituinen tai korkeintaan 10 cm pitempi. Noloa olla liian pitkän seurassa, en halua olla mikään taskuraketti.
Ei miehen pituus tee naisesta taskurakettia. Naisen pituudesta se on kiinni. Nolottaminen on myös omien korvien välissä, ei miehen pituudessa.
Tämä saa yläpeukkuja.
Jos joku kirjoittaisi samaan sävyyn ettei iso nainen muutu pienemmäksi sillä että rinnalla on pitkä ja roteva mies koska nolottaminen on omien korvien välissä, se saisi alapeukkuja.
Tuo, kenen kanssa oon nyt ollut 30v, on 178cm pitkä. Että se pituus vissiin sitten?
175-180
Mutta kelpaa 165 - 185
Itse olen 170
170-180 on aikalailla paras. Toki lyhyemmät ja hitusen pidemmätkin käy, mutta kun kysyttiin miellyttävintä niin tuohon väliin menee