Nainen! Minkä pituinen mies miellyttää eniten?
Jos nyt ei mietitä muita ominaisuuksia, kuten luonnetta sen kummemmin, niin minkä pituisia miehiä pidätte miellyttävimpinä?
Kommentit (121)
Kyllä miehen aivot ja huumorintaju on tärkeämpiä kuin pituus.
Kaiken mittaisten ja kokoisten kanssa olen seurustellut.
Ihastuksen määrä ei ole korreloinut fyysisten ominaisuuksien kanssa.
Kumppanini ovat olleet 173-192-senttisiä, itse olen 180.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla oli tästä aika laajakin gallup, ketjun tuli yli 400 vastausta.
Naisten toivepituus miehelle oli keskimäärin 186,5cm (miesten todellinen keskipituus 179cm)
Miesten toivepituus naiselle oli keskimäärin 166cm (naisten todellinen keskipituus 166cm)Naiset olivat huomattavasti tarkempia toiveissaan, kun taas miehillä oli paljon laajempi skaala.
Juuri kukaan naisista ei suosinut itseään lyhyempää miestä, kun taas monikin mies suosi itseään pidempää naista.
Itsekö nuo keskimääräiset toiveet laskit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten toivepituus miehelle oli keskimäärin 186,5cm (miesten todellinen keskipituus 179cm)
Miesten toivepituus naiselle oli keskimäärin 166cm (naisten todellinen keskipituus 166cm)Naiset olivat huomattavasti tarkempia toiveissaan, kun taas miehillä oli paljon laajempi skaala.
Juuri kukaan naisista ei suosinut itseään lyhyempää miestä, kun taas monikin mies suosi itseään pidempää naista.
Itsekö nuo keskimääräiset toiveet laskit?
Kyllä vain. Menin lupaamaan avauspostauksessa, enkä osannut odottaa niin montaa vastausta.
Mutta eipä siinä kauaa mennyt kun syötin luvut excel-taulukkoon.
En ole koskaan seurustellut pitkän miehen kanssa enkä halua. Laitapa aloittaja sinne galluppiisi visusti tämä: kaikki naiset eivät halua pitkää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionarvoista myös että mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa toivottiin. Kun taas lyhyemmät miehet olivat useammin halukkaita ottamaan itseään pidemmän naisen.
So ?
Kun se riittävän mielenkiintoinen ja hauska henkilö tulee vastaan pituus on lopulta ihan viimeinen asia mitä siinä ajatellaan.
Ja mitä merkitystä sillä on mitä naiset keskimäärin haluavat kun lopulta päädytään pariutumaan vaan sen yhden kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan seurustellut pitkän miehen kanssa enkä halua. Laitapa aloittaja sinne galluppiisi visusti tämä: kaikki naiset eivät halua pitkää miestä.
Vaatiko aloittaja vain pitkiä miesihanteita galluppiinsa? Vastasitko kysymykseen?
Minua viehättävä mies. Aivan sama, minkä pituinen hän on.
Pidän kauniista vaaleahiuksisista miehistä, joilla on vihreät tai siniset silmät.
Mun naapurilla on lyhytkasvuinen aviomies. Lisää se exceliisi.
Hassua kuinka pituuerot toimivat naisten mielestä.
"Suurin piirtein saman pituinen mies" on 10-20cm naista pidempi.
Mutta jos nainen on 1-2cm miestä pidempi, on kyseessä dramaattinen pituusero joka tekee pariskunnasta friikkisirkuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionarvoista myös että mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa toivottiin. Kun taas lyhyemmät miehet olivat useammin halukkaita ottamaan itseään pidemmän naisen.
Palstagallup oli täysin linjassa ihan yliopistotasoisten tutkimusten kanssa.
Semmoinen huomio että kun naisia pyydettiin arvioimaan silhuettikuvien (mies/nainen kuvassa vierekkäin) perusteella mikä on hyvä pituusero, vastausten keskiarvo oli että 24cm pituusero olisi paras. Eli 190cm mies.
191 cm- noin 2m cm jos katsotaan mun suhdehistoriaa. Pidän pitkistä miehistä.
Miehen miellyttävyys on muusta kiinni kuin pituudesta . Luonne ja puheet ja teot ratkaisee.
N. keskipituinen tai jopa vähän alle, n. 175-180 cm. En oikein lämpene pitkille miehille.
Olen itse melko lyhyt, joten 170 -175 pitkä mies olisi aika sopiva.