Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Minkä pituinen mies miellyttää eniten?

Vierailija
12.02.2023 |

Jos nyt ei mietitä muita ominaisuuksia, kuten luonnetta sen kummemmin, niin minkä pituisia miehiä pidätte miellyttävimpinä?

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180. Itse olen 167.

Vierailija
82/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 187

On alentuvaa pussailla persjalkaista 160 tai alle pitkää morsiota seisaaltaan . Myös käsikädessä kulku ei onnistu jos naisen käsi huitelee polven korkeudella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 187

On alentuvaa pussailla persjalkaista 160 tai alle pitkää morsiota seisaaltaan . Myös käsikädessä kulku ei onnistu jos naisen käsi huitelee polven korkeudella

Ei kannata sanoa noin, siinä käy nimittäin taatusti vielä niin että rakastut pohjattoman, väistämättömän totaalisesti ja tulisesti johonkin 160-senttiseen viehkoon kaunottareen. Ja ensimmäiseen kahteen vuoteen et edes tajua, että hän on sinua vähän lyhyempi

Vierailija
84/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

173-180cm

Vierailija
85/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pidempi kuin minä itse (162 m). Hyvä halata ja rutistaa.

Vierailija
86/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 157cm ja toivoisin miehen olevan reilusti pidempi. ihannepituus on joku noin 190cm (eli noin 2cm alle tai yli tuon pituuden). Pituus vaan sattuu kiihottamaan eli en voi biologiselle vaistolle mitään.

Vierailija
87/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli tästä aika laajakin gallup, ketjun tuli yli 400 vastausta.

Naisten toivepituus miehelle oli keskimäärin 186,5cm (miesten todellinen keskipituus 179cm)

Miesten toivepituus naiselle oli keskimäärin 166cm (naisten todellinen keskipituus 166cm)

Naiset olivat huomattavasti tarkempia toiveissaan, kun taas miehillä oli paljon laajempi skaala.

Juuri kukaan naisista ei suosinut itseään lyhyempää miestä, kun taas monikin mies suosi itseään pidempää naista.

Huomionarvoista myös että mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa toivottiin. Kun taas lyhyemmät miehet olivat useammin halukkaita ottamaan itseään pidemmän naisen.

Huomionarvoista on myös, että se mikä ihmisille olisi ihanneominaisuus ei tarkoita samaa kuin se, millaisen kanssa he todellisuudessa pariutuisivat. Jos miehille tehtäisiin vastaava gallup naisten toivotuista ominaisuuksista niin nähtäisiin, että miehet keskimäärin haluaa hoikan ja isotissisen naisen, mikä taas ei vastaa keskimääräistä naisen vartalotyyppiä.

Todellisuudessa naiset pariutuu sekä lyhyiden, pitkien että keskimittaisten miesten kanssa, ja miehet myös pienirintaisten ja pullukoiden kanssa. Semmoista se on, tosielämässä merkkaa niin moni muukin asia kuin joku yksittäinen ominaisuus.

Vierailija
88/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastun lyhyisiin miehiin. En tiedä herättävätkö jonkinlaista alitajuista sympatiaa vai johtuuko se siitä, että tutut erityisen pitkät miehet ovat olleet m*lkkuja. Sanotaan siis romanttisessa mielessä 170 +-muutama sentti.

Vierailija
89/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole kovin merkitsevä ominaisuus, mutta kovin pitkää en kyllä haluaisi koska itse olen lyhyt ja tuntisin itseni ihan lapseksi tosi isokokoisen rinnalla. Vastaan 170-180cm olisi se paras. Alle tuonkin käy, jos ei ole tosi hintelä.

Vierailija
90/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten toivepituus miehelle oli keskimäärin 186,5cm (miesten todellinen keskipituus 179cm)

Miesten toivepituus naiselle oli keskimäärin 166cm (naisten todellinen keskipituus 166cm)

Naiset olivat huomattavasti tarkempia toiveissaan, kun taas miehillä oli paljon laajempi skaala.

Juuri kukaan naisista ei suosinut itseään lyhyempää miestä, kun taas monikin mies suosi itseään pidempää naista.

Huomionarvoista myös että mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa toivottiin. Kun taas lyhyemmät miehet olivat useammin halukkaita ottamaan itseään pidemmän naisen.

Huomionarvoista on myös, että se mikä ihmisille olisi ihanneominaisuus ei tarkoita samaa kuin se, millaisen kanssa he todellisuudessa pariutuisivat. Jos miehille tehtäisiin vastaava gallup naisten toivotuista ominaisuuksista niin nähtäisiin, että miehet keskimäärin haluaa hoikan ja isotissisen naisen, mikä taas ei vastaa keskimääräistä naisen vartalotyyppiä.

Todellisuudessa naiset pariutuu sekä lyhyiden, pitkien että keskimittaisten miesten kanssa, ja miehet myös pienirintaisten ja pullukoiden kanssa. Semmoista se on, tosielämässä merkkaa niin moni muukin asia kuin joku yksittäinen ominaisuus.

Miesten vastausketjun perusteella asia ei ole noin. Todella moni on esimerkiksi halunnut enemmänkin amatsonimaisen, ja juuri kukaan ei ole maininnut tissien kokoa. Myöskin monet kurvikaat naiset eivät ole hoikkia. Pituuden osalta on mahdotonta sanoa onko lyhyt vai pitkä suositumpi.

Miestenkään mielipiteet eivät jakaudu täysin tasan, mutta haluttuja kroppatyyppejä on enemmän. Naisilla on geneettisessä mielessä yksi suosikki ylitse muiden. Pitkä, harteikas, isot kädet.

Oma suosikkini olisi minua pidempi amatsoni jolla on vahvat reidet. Rintojen koolla ei juuri väliä, mieluummin pienehköt kuin jättimäiset.

Vierailija
91/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.Manninen on 169cm, liian lyhyt

Vierailija
92/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20-25cm on hyvä

Vierailija
93/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö tässä (niin kuin muissakin "mikä naisia miellyttää eniten") kysymyksessä on vähän keskimääräistä pidempi. 

Six feet, six figures, six inches.

Vierailija
94/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 -->

Muut ominaisuudet tärkeämpiä kuin pituus.

Vierailija
95/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni pituinen tai korkeintaan 10 cm pitempi. Noloa olla liian pitkän seurassa, en halua olla mikään taskuraketti.

Ei miehen pituus tee naisesta taskurakettia. Naisen pituudesta se on kiinni. Nolottaminen on myös omien korvien välissä, ei miehen pituudessa.

Vierailija
96/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vastausketjun perusteella asia ei ole noin. Todella moni on esimerkiksi halunnut enemmänkin amatsonimaisen, ja juuri kukaan ei ole maininnut tissien kokoa. Myöskin monet kurvikaat naiset eivät ole hoikkia. Pituuden osalta on mahdotonta sanoa onko lyhyt vai pitkä suositumpi.

Miestenkään mielipiteet eivät jakaudu täysin tasan, mutta haluttuja kroppatyyppejä on enemmän. Naisilla on geneettisessä mielessä yksi suosikki ylitse muiden. Pitkä, harteikas, isot kädet.

Oma suosikkini olisi minua pidempi amatsoni jolla on vahvat reidet. Rintojen koolla ei juuri väliä, mieluummin pienehköt kuin jättimäiset.

No höpö höpö nyt. Minun suosikki miehen kroppatyyppi on laiha ja lyhyehkö, enkä ole ainoa. Kyllä niitä variaatioita on naistenkin toiveissa vaikka et muka usko, ja miesten toiveissa toistuu ne samat myös. Jos laitettaisiin miehille eteen kuvat joista valita mielekkäin niin aika selvää on millainen ois voittaja.

Vierailija
97/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

180-190...

Vierailija
98/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 190 cm pitkä, juuri sopiva. Pidän pitkistä miehistä, itse olen 162 cm.

Olen aikoinani seurustellut lyhyempienkin miesten kanssa, yksi oli pari senttiä pitempi kuin minä. Itselleni se ei ollut ongelma, mutta miehille oli. En jaksanut sitä jatkuvaa "olen tämmöinen hukkapätkä" -juttua. Yksi mies jopa kuvitteli, kuinka jätän hänet jonkun pidemmän miehen takia. No en jättänyt sen takia, vaan hänen pohjattoman mustasukkaisuutensa.

Pitkät miehet ei ainakaan tee pituudestaan ongelmaa. Pituuseroni mieheni kanssa ei ole koskaan haitannut meitä, vaikken ikinä käytäkään korkokenkiä. Toki oli muitakin syitä rakastua mieheeni kuin pituus, mutta se ei ainakaan haitannut.

Vierailija
99/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä sellainen 16-senttinen. On hyvä. Paksu ja kestävä. En pidempää kaipaa.

Vierailija
100/121 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehellä sellainen 16-senttinen. On hyvä. Paksu ja kestävä. En pidempää kaipaa.

Onko hyvä kakkoseenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän