Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANJA SNELLMAN kertoo kauhun hetkistään

Vierailija
12.02.2023 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009378000.html
Että jotkut kusipäät voivat tehdä jotain näin alhaista

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ovat ihmiset jonossa Snellmanin vastaanotolle, kun hän saa näin paljon ilmaista mainosta. Olen aina pitänyt häntä minä-minä-tyyppinä, eikä se nyt ole ainakaan vähentynyt. Terapoikoon rauhassa, mutta ihmisten on hyvä tietää, että kesäyliopisto-opinnot eivät tuota pätevää ammattitaitoa psyyken ongelmista kärsivien auttamiseksi. Minä olen yhtä pätevä kuunnellessani naapurin ongelmia: kuuntelen, kannustan, en neuvo, en anna valmiita ratkaisuja. 

Vierailija
82/97 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Mallikas kirjoitti:

Kyllä nyt ovat ihmiset jonossa Snellmanin vastaanotolle, kun hän saa näin paljon ilmaista mainosta. Olen aina pitänyt häntä minä-minä-tyyppinä, eikä se nyt ole ainakaan vähentynyt. Terapoikoon rauhassa, mutta ihmisten on hyvä tietää, että kesäyliopisto-opinnot eivät tuota pätevää ammattitaitoa psyyken ongelmista kärsivien auttamiseksi. Minä olen yhtä pätevä kuunnellessani naapurin ongelmia: kuuntelen, kannustan, en neuvo, en anna valmiita ratkaisuja. 

Sullakin on siis seksuaaliterapeutin koulutus? Kun kerran olet yhtä pätevä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Psykoterapiainstituutin sivuilla kerrotaan ratkaisukeskeisen terapeutin koulutuksesta:

"Lyhytterapeutin intensiivikoulutus antaa taidot toimia ratkaisukeskeisenä lyhytterapeuttina.

Koulutus ei anna oikeutta psykoterapeutin ammattinimikkeen käyttöön.Tavallisimmin käytetty ammattinimike on Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti."

Valviran hyväksymät terapeutit käyvät pitkän kolmen vuoden koulutuksen yliopistojen alaisuudessa.

Koulutukseen pääsemiseen vaaditaan sopiva pohjakoulutus ja työkokemus. 

Vierailija
84/97 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutin hommissa saa hyvää matskua kirjallisiin töihin. Heh!

Vierailija
85/97 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävuoren huippu. Kuvitteletteko oikeasti etteivät teidän oma kanta-tietonne jne olisi potentiaalisesti tai jopa aktiivisesti hakkereiden ja alalla toimivien lurkkimisen kohteena?

Nettiin ei ole turvallista laittaa henkilökohtaisia arkaluonteisia tietoja, ei tule koskaan olemaan. Täydellistä tietoturvaa ei ole olemassakaan, eikä tule koskaan olemaankaan.

Vierailija
86/97 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kirjoittaa nettiin ja luottaa tietoturvaan. 

Vierailija
87/97 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anja Snellman on käynyt surullisen kuuluisan HPI:n psykoterapeuttikoulutuksen, mistä moni muukin jäi ilman Valviran hyväksyntää. Aiheesta käyty oikeustaistelujakin. HPI kusetti ihmisiä hakeutumaan kalliiseen koulutukseen, mikä ei antanutkaan oikeutta laillistumiseen.

Tunnen Anjan löyhästi ja itselläni on hänestä käsitys miellyttävänä ihmisenä, jonka terapiaistunnolle voisin kuvitella meneväni. Ikävä kyllä niistä ei saa Kelan korvausta, koska Valvira. 

Anja on muodollisesti pätevä, ei Valviran silmissä. 

Vierailija
88/97 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Psykoterapiainstituutin sivuilla kerrotaan ratkaisukeskeisen terapeutin koulutuksesta:

"Lyhytterapeutin intensiivikoulutus antaa taidot toimia ratkaisukeskeisenä lyhytterapeuttina.

Koulutus ei anna oikeutta psykoterapeutin ammattinimikkeen käyttöön.Tavallisimmin käytetty ammattinimike on Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti."

Valviran hyväksymät terapeutit käyvät pitkän kolmen vuoden koulutuksen yliopistojen alaisuudessa.

Koulutukseen pääsemiseen vaaditaan sopiva pohjakoulutus ja työkokemus. 

Mikä terapeutti Antti Tuisku on? Minkä firman listoilla Antti terapioi? Terapeutteja on niin monenlaisia nykyään että en pysy perässä.

Vierailija
89/97 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäävuoren huippu. Kuvitteletteko oikeasti etteivät teidän oma kanta-tietonne jne olisi potentiaalisesti tai jopa aktiivisesti hakkereiden ja alalla toimivien lurkkimisen kohteena?

Nettiin ei ole turvallista laittaa henkilökohtaisia arkaluonteisia tietoja, ei tule koskaan olemaan. Täydellistä tietoturvaa ei ole olemassakaan, eikä tule koskaan olemaankaan.

Miksi sukupuolitautitestitiedot ovat myös omakannassa. Pitää selvittää seksuaalihistoria ennen kuin testeihin pääsee ja sitten tämä historia on omakannasta luettavisssa. Mietin näkeekö hammaslääkärikin kaikki seksitiedot? Nuohan ovat arkaluonteisia tietoja, joilla joku voisi yrittää kiristää vastaamon malliin.

Vierailija
90/97 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutti on jatkokoulutus seksuaalineuvojille. Seksuaalineuvojan kurssi maksaa 3000 euroa. Ilmeisesti Anja ja muut psykoterapeutit saavat skipata tämän seksuaalineuvojakoulutuksen ja opiskella vain seksuaaliterapeuttikurssin. 

Vierailija
91/97 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anja kauranen... onks fiinimpää olla snellu

Vierailija
92/97 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palaisin siihen et miksi tästä on kirjoitettu kirja. Antaisi uhreille nyt rauhan 

Vierailija
93/97 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon uhrina ollut tässä, enkä kyllä pidä tästä kirjaideasta :( tai eihän se enää idea ole vaan toteutunut työprojekti.  Tehnyt koska aihe ollut paljon esillä ja haluaa kirjalle myyvän aiheen, koska noh maine ja raha kiinnostelee toki

Vierailija
94/97 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, järkyttävää ja epäeettistä. Riuhdotaan kauheasta asiasta irti se mikä on irti riuhdottavissa. Onko itsellä jäänyt terapia-asiakkaat vähiin ja nyt piti keksiä raflaava aihe kirjalle joka myy koska aihe ollut niin isosti mediassa esillä ja itsekin halutaan olla esillä. Sellainen maku tuosta tulee vahvasti, että halutaan hyötyä lyömällä rahoiksi ratsastaen asiakkaiden kohtalolla ja elämää vavisuttaneella aiheella. Itsekin puolison kanssa uhrina tässä olleena tiedän, että uhrit eivät kyllä tätä arvosta, vaan tuo pahimmillaan lisätraumatisoitumista. Järkyttävää!!!

Vierailija
95/97 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallinen nimi taitaa edelleen olla Kauranen?

Ei ole, vaan Snellman. Anja vaihtoi sukunimensä ihan virallisesti Snellmanniksi siinä vaiheessa, kun hän meni naimisiin Saska (nykyisin) Saarikosken kanssa. Saska oli sitä ennen vaihtanut sukunimensä isoäitinsä tyttönimeksi (Snellman). Kun Anja ja Saska erosivat, Anja piti sukunimen, mutta Saska vaihtoi takaisin alkuperäisen sukunimensä.

Ei kyllä ole Snellman virallisesti, vaan Kauranen. Tuttu tyyppi on.

Vierailija
96/97 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonon arvion sai tämä uusi kirja Hesarissa.

Vierailija
97/97 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OZEMPIC TOIMII

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan