Mesolangat ja fillerit; hullu trendi???
Työpaikalla jossa olen, niin tosi monelle on tehty jotain. Kaikki alle nelikymppisiä, osa alle 30v. Mikä tää juttu on? Miksi? Mesolangatkin tekee naaman oudon näköiseksi, sellaseks kuin Esim. Elina Kiikolla (turvonnut ja pyöreä).
Tottakai jokainen saa tehdä mitä haluaa, mutta ilmiönä tämä on kyllä erikoinen. En ole itse edes ajatellut laittavani mitään, eikä naama ole edes ryppyinen.
Kommentit (31)
Minäkuva vääristyy kun somefiltterit ja kamerat "parantelee" kuvia.
Omalla työpaikalla on samanlaisia muutama. Minä ja nämä laittautujat olemme kaikki alle 30v. Muut ovat laitattaneet hiukset, ripset, huulet, on merkkilaukut jne. Tilillä ei säästöjä, jokunen sentti kuulemma joka kuukausi. Itsellä ei mitään lisukkeita, vaikka joskus olen sellaisia miettinyt. Miettiminen loppuu siihen, kun näen nämä työkaverit livenä. Somessa muokkaavat kuvia, joten turha niitä lisäkkeitä on laitattaa, kun se ei riitä ja näyttävät aika karmeilta livenä verrattuna täydellisiin somekuviin. Lisäksi minulla on heihin verrattuna huomattava summa rahaa säästössä sekä osakkeissa. Minulla on omistusasunto, kun nämä eivät saa mitenkään asuntolainaa.
Tuo oli ihanasti kirjoitettu. Itsellä itsetunto ongelmia, koska kaikkialta rävähtää silmille tietty naiskuva. Paljon auttaa ettei käytä semmosia sivustoja.
Tulee tunne, että minunkin pitäis tehdä naamalle jotain tai en kelpaa yhteiskunnassa.
Sinun kirjoituksen ansiosta tajusin etten ole edes nähnyt luonnossa noita piikitettyjä naisia vain kuvia netissä.
Instagramin käytön lopetin ajat sitten, alkoi tuntua enemmän ihmiseltä luomunaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Tai entisajan povipommit. He ovat nykymittapuun mukaan jopa pienirintaisia. Kookkaat silikonit on nykyään niin must varsinkin amerikkallaisilla naisnäyttelijöillä, että on suorastaan eksoottisen virkistävää nähdä kasari- ja ysärileffoja, joissa hoikilla naisilla oli pienet rinnat. Ei tulisi kuuloonkaan nykyään.
Onneksi pienet ja luomut on tulleet pikkuhiljaa takaisin muotiin.
Ihan parhaat; pienet, terhakkaat sporttitissit
Minulle riittää ihan kosmetologien tekemät kasvohoidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 3kymppiset vanhentaa itsensä 4kymppiseksi noilla kauheusoperaatioilla.
Joo, sit naama alkaa näyttää samanlaiselta kuin muilla. Esim. Aitolehti, Shirly Karvinen, Sieppi, Kulju...
Missä persoonallisuus?
Toisin ku teidän rääpäjöiden persoonallisuus! Sisäinen kauneus oikein loistaa..
Naiset ruotii toistensa ulkonäköä jatkuvasti, mutta toisaalta siihen ei saisi panostaa. Täällä on haukuttu vaikka kuka...
Pitää vaan tajuta syntyä oikeilla luonnonkauniin geeneillä!
Kertoo jotain sinun työpaikastasi ja sinustakin, kun sellaisessa paikassa olet töissä.
Mä ihmettelen, miten nuorillakin ihmisillä on varaa sijoittaa ulkonäköönsä niin suuria summia, kun minullakaan keskituloisena ei ole siihen varaa. Esim. Monella parikymppisellä opiskelijalla on ripsienpidennykset, niiden huoltohan pitää olla 3-4 vko välein ja sekin maksaa kai jotain 60-70€/kerta. Vaikka sinällään ymmärrän, että toki asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen, että he varmasti sitten piristävät jostain muusta tai tekevät ahkerasti töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jotain sinun työpaikastasi ja sinustakin, kun sellaisessa paikassa olet töissä.
Sulla ei myöskään järki päätä pakota.
Insta on pelkkä mainos sivusto.
Vimpan päälle leikellyt naiset mainostaa, että tällä liikkeellä saa tälläsen vartalon 🙈
Mainosrahoilla ostavat taas isomman peffan ja ralli jatkuu.