Terve heteromies kaipaa kyllä peräreikääkin välillä
Voisitte naiset sitä useammin miehillenne antaa. Seksuaalinen monipuolisuus on hyvä juttu ja pitää masennuksenkin poissa.
Kommentit (32)
Hyvä. Hyvin ajateltu! *tuokin* - "Homoseksuaalisuus on siten positiivinen ilmiö, että se vähentää syntyvyyttä miesparien osalta. Mutta valitettavasti..
..lesbot, onnettomat, melkein aina hankkivat lapsia tavalla tai toisella. - Sana "ihmisoikeudet" on mulle todella punainen vaate. Mä puhun kyllä vain ihmisen velvollisuuksista." - Kiitos. *inspiraatioista* myös..
(Pentti Linkola - Karjalaisen haastattelussa vuonna 2013)
Mulla oli viikonloppuna pepun ja pimpsan suhde 2:2. Mielestäni varsin sopiva. Selvästi huomaan, että teki mielenterveydelle hyvää. Naisystäväkin vaikutti viestissään kovin tyytyväiseltä.
M50
Ja nainen kaipaa isoa, eikä mitään kakkosta vonkuvaa prinssinakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viikonloppuna pepun ja pimpsan suhde 2:2. Mielestäni varsin sopiva. Selvästi huomaan, että teki mielenterveydelle hyvää. Naisystäväkin vaikutti viestissään kovin tyytyväiseltä.
M50
Millaiset vulvat naisilla oli? Saitko turpeahuulista, ulkonevaa pillua vai vähäistä viivaa?
En nyt tiedä kaipaako sitä reikää varsinaisesti, mut nuorten kundien lihaksikkaat peput on.. hmmm.. liian ihania!
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen kaipaa isoa, eikä mitään kakkosta vonkuvaa prinssinakkia.
Kyllä sitä isompaa on saanut kakkoseenkin sovitella.
Jämpti on näin! Peräreikäseksiä sen olla pitää. Jos nainen ei tätä ymmärrä, niin vaihtoon vaan. Kyllä niitä anusaukkoa jakavia leidejä aina tilalle löytyy.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä kaipaako sitä reikää varsinaisesti, mut nuorten kundien lihaksikkaat peput on.. hmmm.. liian ihania!
Ja kikkelit vielä ihanampia! Kiihtyvät sekunneissa kivikoviksi. Nam!
Kumma juttu että ei ole tullut kaipuuta tuohon viimeisen 44v. aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että ei ole tullut kaipuuta tuohon viimeisen 44v. aikana.
Osaajat osaa, sinä et.
eron jälkeen seurustelin useamman vaginan kanssa ja sitten alkoi kyllästyttää ja muistin jotta voisi anustakin alkaa kairaamaan ja aika monelta vein neitsyyden siltä osastolta
evvk