Terve heteromies kaipaa kyllä peräreikääkin välillä
Voisitte naiset sitä useammin miehillenne antaa. Seksuaalinen monipuolisuus on hyvä juttu ja pitää masennuksenkin poissa.
Kommentit (32)
Maailmassa on kyllä kaikenlaista kaipuuta! Mutta jos tuo oikeasti aiheuttaa masennusta, kannattaa hakeutua miesseuraan ja pysyä naisista kaukana, sekä myöntää suuntautumisensa!!
Senkun nait kaverisi Arskan kanssa aina kun tekee mieli.
Mutta minä en ruskeaa reikää halua. Minulle riittää pil l u. Ja Tterve hetero mies olen enkä mikään kaapissa lymyilijä.
Just joo, painat naista anaaliin silmät kiinni ja kuvittet nussivasi Anttia.
Olisihan se kivaa, mutta kun näillä nykytytöillä perse vaan kasvaa vaikka kuinka käyvät salilla, eihän sinne reikään edes ylety enää.
Vierailija kirjoitti:
Senkun nait kaverisi Arskan kanssa aina kun tekee mieli.
Mutta minä en ruskeaa reikää halua. Minulle riittää pil l u. Ja Tterve hetero mies olen enkä mikään kaapissa lymyilijä.
Ei se reikä ole ruskea.
Mitä jos se sattuu? Pitääkö silti antaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se sattuu? Pitääkö silti antaa?
Silloin voi toki olla niin että mies tulee tosi nopeasti.
Todellakin. 3 kertaa tänään puuhattu, varmaan kerta vielä iltamassa. Tänään hieman poikkeuksellisesti jo 2 kertaa pepussa, näinkin voi näköjään käydä.
Täällä ei ole peräkään kasvanut, oikein passelisti sopii kämmeneen (165cm/55kg). Suomesta ei kyllä ole puolisko kotoisin, olisiko sillä tekoa tämän lämminverisyyden kanssa. Kaikki käy kuitenkin meillä mikä nyt vaan sattuu hauskaa olemaan.
M46/N39
Oli kyllä eilen illalla kiva työntyä vaihteeksi puolison pyllyyn, kun tämä itse pyysi niin tekemään. Kyllä se tiukka renkula tuntuu kivalta, vielä kun puoliso osaa sillä puristella ja lypsää kulliani. Turhan lyhyeen se vaan aina loppuu, kun laukean täristen.
Antaisin, mutta kun ei pane sinne kakkoseen.
Joo ja olen sanonut miehelle, että olisi kiihottavaa jos panis kakkoseen ja käyttäisin dildoa samalla ykköseen, mutta ei.
Liian kiltti "estoinen" mies saattaisi antaa liian kinkyn kuvan itsestään vaimolle ja pysyy siis hiljaa "perusjutuissa" eikä ehdottele liian "hurjia"
Tällaisten asioiden puute vois siis aiheuttaa masennusta myös naisille 😉
N46
Ei tartte pyllyä, pillu on paljon parempi ja siinä on paljon parempi puristus. Siis vaimollani on ainakin. Kerran olen saanut ja pystynyt työntyä vaimon pilluun kuin oltiin juhlittu ja naitu jo kertaalleen orgasmit. Ainut kerta kun kaluni on mahtunut vaimon pilluun edes jotenkin tyydyttävästi. Mutta yllätys oli se, että vaimon pillu on tiukempi kiihoittuessaan, puristanut kaluani paljon kovempaa ja koko matkalta, saati orgasmeissa. Vaimon pillussa ollut aina voimaa kuin pienessä kylässä. Kaiken lisäksi vaimo osaa vielä puristella pillullaan voimalla muutenkin, joten lypsänyt aina aika nopeasti tyhjäksi, jos en muuten ole tullut. Joten ei ole pillun voittanutta, enkä kaipaa pyllyreikää. Ei ole isokaluista varten muutenkaan.
Puoliso haluaa itse takamukseen ja dildottaa ykköseen. Imee ja nielee tän jälkeen. Äärimmäisen kiihottavaa molemmille.
Eikö vaimo/tyttöystävä anna? Meillä se peräreikä on harvinaisempaa, mutta kyllä sitäkin saan halutessani. S-elämä on kyllä tyydyttävää ihan suomalaisen vaimon kanssa, kannattaa vain valita sellainen nainen, joka pitää sänkypuuhista.
Meillä se on vain erityistapauksiin :D itse en naisena suuremmin siitä kiksejä saa mutta koska se ei vastenmielistäkään ole,miksen yllättäisi mieheni joskus pyytämällä kakkoseen,kun tiedän hänen siitä nauttivan suuresti. Meillä erittäin vilkas ja tyydyttävä seksielämä ollut aina ja vain paranee,kumpikin tekee osansa sen eteen että molempien nautinto on maksimoitu.
Kaunein asia omassa naisessani on kunnolla häpäisty persereikä, hieman spermainen.
Ei ole ollut anaalijuttuja vaimon kanssa koskaan. Ei oikein mitään muutakaan paitsi peruslähetyssaarnaajaa. Onnekseni olen löytänyt urheiluharrastuksen parista mahtavan kaverin jonka kanssa tätäkin on ollut upeaa kokea. Lisäksi kaveri haluaa ja osaa käyttää kieltään alakerrassa uskomattomalla estottomuudella ja taituruudella. - Matti38
No terve heteromies ei tosiaankaan "kaipaa" suolistoa seksuaalisesti milloinkaan. Terveellä ihmisellä toki on suolisto ja lärspepi josta poistuu skeida ulos niin ettei terveelle ihmiselle käy niinkuin muumeille. Terve ihminen ymmärtää, että ruuansulatuskalusto ei ole sukupuolielin, kuten ei esim. kuulokalustokaan ja ettei korvakäytäväänkään ole tarkoitus miehen työntää pikku piliään.
Te palstan pyllypojat ette ole terveitä, ettekä varsinkaan heteroita. Terve mies kokee iljetystä ja vastenmielisyyttä skeidaa kohtaan eikä tosiaankaan kiihotu siitä seksuaalisesti.
Kiihotutteko te mt-ongelmaiset analistit myös vessanpöntön haistelusta ja nuoleskelusta?
Homoilkaa pyllypojat keskenänne toisianne vaan mutta älkää vaivatko naisia noilla vinksahtaneilla taipumuksillanne.
Seksuaaliterapeutti Kake kirjoitti:
No terve heteromies ei tosiaankaan "kaipaa" suolistoa seksuaalisesti milloinkaan. Terveellä ihmisellä toki on suolisto ja lärspepi josta poistuu skeida ulos niin ettei terveelle ihmiselle käy niinkuin muumeille. Terve ihminen ymmärtää, että ruuansulatuskalusto ei ole sukupuolielin, kuten ei esim. kuulokalustokaan ja ettei korvakäytäväänkään ole tarkoitus miehen työntää pikku piliään.
Te palstan pyllypojat ette ole terveitä, ettekä varsinkaan heteroita. Terve mies kokee iljetystä ja vastenmielisyyttä skeidaa kohtaan eikä tosiaankaan kiihotu siitä seksuaalisesti.
Kiihotutteko te mt-ongelmaiset analistit myös vessanpöntön haistelusta ja nuoleskelusta?
Homoilkaa pyllypojat keskenänne toisianne vaan mutta älkää vaivatko naisia noilla vinksahtaneilla taipumuksillanne.
Voi voi poikaparkaa.
Vaivaan puolisoani ihan joka kerta asialla, kun se sitä vaatii.
Tiedän, että sulla valuu tuskanhiki otsallasi ihan joka kerta, kun pyyhit persettäsi. Sormi käy niiiin lähellä anustasi. Vartalosi nykii hermostuneesti koko toimituksen ajan. Pidättelet paskaasi aina kolmen päivän ajan, koska et halua tuntea pelkoa siitä, että muuttuisit homoksi. Resukka sä jo valmiiksi olet. Täytyy toivoa, että naisesi ei tule koskaan tarjoamaan pyllyään sulle. Taitaisi stondis hävitä koko loppuelämäsi ajaksi.
Taisit kuitenkin tarkoittaa "heteroa". 😁