Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä asioita klitoriksesta ei kerrottu koulun biologian tunnilla

Vierailija
11.02.2023 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009238564.html

Valitettavasti maksumuurin takana. Suosittelisin kuitenkin jokaiselle, joka ei tunne naisen anatomiaa tai luulee, että seksi = yhdyntä.

"Lampi julkaisi marraskuussa Instagramin tarinaosiossa kuvan vulvasta eli naisen ulkoisista sukuelimistä ja kysyi seuraajiltaan, tietävätkö he, missä kohdassa kuvaa sijaitsee klitoris.

Noin kymmenesosa ei tiennyt ja Lampi kysyi ainoastaan klitoriksen näkyvän osan sijaintia."

---

"tutkimusten mukaan naiset saavat heteroparisuhteissa selvästi vähemmän orgasmeja kuin miehet.

Yhtenä syynä orgasmikuiluun on Vilposen mukaan jaettu käsitys siitä, millaista seksin kuuluisi olla. Moni ajattelee, että heteroseksin kuuluu edetä esileikistä yhdyntään.

Yhdyntä ja orgasmi taas ovat hankala yhtälö. Naisten on yleensä melko vaikea saada orgasmia yhdynnässä, jos siinä ei kiihoteta samalla myös klitorista."

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä taas - luulettekos te miehet. että tiedätte paremmin naissten orgasmit.  Voi  teitä.

Kyllä ainakin minä olen kokenut useamman naisen orgasmin kuin sinä. Joten tiedän paremmin naisten orgasmit. Sun omista en tiedä, enkä välitäkkään tietää.

Mistä tiedät, että ne olivat aitoja? Olen itse nuorena feikannut niin monta kertaa, että tiedän sen menevän täydestä ihan jokaiseen mieheen. Ne "supistuksetkin" on äärettömän helppo tehdä itse.

Ainako sä yrität tätä "feikkaan orkkuni" konstia? Säälittävää tommonen feikkailu. No ne jotka ei osaa, näyttelevät osaavansa.

Ja joo, olen sen verran kokenut orkuntuottaja, että tiedän koska se on aitoa kamaa. Ei kukaan jaksaisi feikkailla monta kertaa saman päivän aikana eikä kukaan taida edes olla niin tyhmä, että olisi pannut kanssani uudestaan vain feikatakseen orkkunsa.

Yksi nuoruuteni miehistä kuvitteli olevansa niin kuuma, että sai minut haluamaan seksiä kanssaan neljä kertaa yhtenä yönä. Uskoo varmaan vielä tänäänkin minun olleen nymfomaani.

Muuten vaan ei suhde hänen kanssaan jatkunut ;-)

Vierailija
62/89 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse emättimen lihakset on tahdosta riippumattomia, joten siinähän feikkaa sitten uskottavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä taas - luulettekos te miehet. että tiedätte paremmin naissten orgasmit.  Voi  teitä.

Kyllä ainakin minä olen kokenut useamman naisen orgasmin kuin sinä. Joten tiedän paremmin naisten orgasmit. Sun omista en tiedä, enkä välitäkkään tietää.

Mistä tiedät, että ne olivat aitoja? Olen itse nuorena feikannut niin monta kertaa, että tiedän sen menevän täydestä ihan jokaiseen mieheen. Ne "supistuksetkin" on äärettömän helppo tehdä itse.

Ainako sä yrität tätä "feikkaan orkkuni" konstia? Säälittävää tommonen feikkailu. No ne jotka ei osaa, näyttelevät osaavansa.

Ja joo, olen sen verran kokenut orkuntuottaja, että tiedän koska se on aitoa kamaa. Ei kukaan jaksaisi feikkailla monta kertaa saman päivän aikana eikä kukaan taida edes olla niin tyhmä, että olisi pannut kanssani uudestaan vain feikatakseen orkkunsa.

Yksi nuoruuteni miehistä kuvitteli olevansa niin kuuma, että sai minut haluamaan seksiä kanssaan neljä kertaa yhtenä yönä. Uskoo varmaan vielä tänäänkin minun olleen nymfomaani.

Muuten vaan ei suhde hänen kanssaan jatkunut ;-)

Mitä sä tällä oikein haluat kertoa?

Vierailija
64/89 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse emättimen lihakset on tahdosta riippumattomia, joten siinähän feikkaa sitten uskottavasti. 

Kyllä niitä lihaksia pystyy supistella niin halutessaan. Ainakin mun puolisoni.

Mutta sellasta oikeaa orkkusupistelua ei pysty feikkaamaan hänkään. Lisäksi poskia ei kukaan saa punaiseksi niin itse päättämällään. Ja tuskin onnistuu vartalon täristelykään. Ja sitten vielä kaikki saman aikaisesti.

Siinähän feikkailette niille tampioille, jotka tietää orkuista kuin sika satelliitista.

Vierailija
65/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, aikanaan 70-luvulla isä opetti että vaginan osat ovat lirputin, lärpytin, päristin ja puristin. Näillä on pärjätty ihan hyvin.

Kiinnostavaa. Missä kohtaa vaginaa nuo kaikki ovat?

Itse tulkitsin isän opetuksen niin, että lirputinta ja lärpytintä hoidellaan sormin ja kielellä. Päristin ja puristin hoidetaan ja tunnetaan sitten peniksen avulla.

Missä kohtaa vaginassa on lirputin? Entä lärpytin? Entä päristin? Entä puristin? Avaisitko nyt meille tietämättömille.

Isä piirsi ne kyllä klubiaskin takakanteen, mutta harmi kun olen sen muutoissa hävittänyt johonkin.

Melkoinen sankari jos on vaginasta Klubiaskiin piirtänyt yhtäkään osaa, itse en edes tiedä mitä osia vaginassa on. Vulvassa on sitäkin enemmän mutta vaginaa lähimpänä olevat osat rajoittuvat vestibuliin.

Hymen taidetaan lukea jo vaginaan kuuluvaksi?

M48

Vierailija
66/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitorishan on käytännössä pieneksi jäänyt terska. Miettikää sitä miehet!

Klitorikseen kuuluu paljon muutakin kuin terska ja esinahka. Lue ko. artikkeli. Terska on klitorikseen nähden täysin tunnoton tattispala.

M48, osaaja

Vierailija
67/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sellasta oikeaa orkkusupistelua ei pysty feikkaamaan hänkään. Lisäksi poskia ei kukaan saa punaiseksi niin itse päättämällään. Ja tuskin onnistuu vartalon täristelykään. Ja sitten vielä kaikki saman aikaisesti. Siinähän feikkailette niille tampioille, jotka tietää orkuista kuin sika satelliitista.

Lantionpohjan lihaksia pystyy supistelemaan, eli pillun suuta, muttei emättimen lihaksia. Niihin vaikkuttaa vain orgasmit kuten sanoit. Muuten olen täysin samaa mieltä.  Eilen tuli taas todettua, kun vaimo puristui voimakkaassa orgasmissa  tiukasti kahden sormeni ympärille, lantio ja selkä nousi polvikivusta huolimatta korkealle kaarelle ja kova ravistus kulki koko kropan läpi. Ei noita pysty feikkaamaan  kukaan. 

Vierailija
68/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joillekin ääliöille feikannut, ja ihan mennyt läpi.

Vierailija
69/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vakka löytänyt kantensa, niinkuin vanha kansa sanoo.

Vierailija
70/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sellasta oikeaa orkkusupistelua ei pysty feikkaamaan hänkään. Lisäksi poskia ei kukaan saa punaiseksi niin itse päättämällään. Ja tuskin onnistuu vartalon täristelykään. Ja sitten vielä kaikki saman aikaisesti. Siinähän feikkailette niille tampioille, jotka tietää orkuista kuin sika satelliitista.

Lantionpohjan lihaksia pystyy supistelemaan, eli pillun suuta, muttei emättimen lihaksia. Niihin vaikkuttaa vain orgasmit kuten sanoit. Muuten olen täysin samaa mieltä.  Eilen tuli taas todettua, kun vaimo puristui voimakkaassa orgasmissa  tiukasti kahden sormeni ympärille, lantio ja selkä nousi polvikivusta huolimatta korkealle kaarelle ja kova ravistus kulki koko kropan läpi. Ei noita pysty feikkaamaan  kukaan. 

Jos pillulla on suu, niin sitten on varmaan hampaatkin. Hui.

Vierailija
71/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä, nuorena tosiaan tein noin joillekkin, että päsin "pälkähästä". Tuomitsen sen todellakin, mutta en tyttösenä oikein tiennyt miten sanoa että "painu vettuun pöljä" , olisko noin pitänyt siis sanoa? No en sanonut. Ja nykyisin ei tod.  tarvitse, oma mies niin hyvä ja hänet koulutin heti ekana,  ja toiminut hyvin jo todella kauan;  en parempaa rakastajaa ole nähnyt enkä näe. Muttaälkää feikkailko, se on syvältä. Mutta miksei miehet viitsi opetella miten se nainen OIKEASTI tyydytetään, jos ei se jyystö vie perille, kuten yleensä ei. Omalle pojalleni sanoimme jo ajat sitten, että naisella on olemassa "nappula" joka tärkeä, toki ikänsä tarvitsemilla sanoilla silloin. Mies hältä kysynyt onko onnistunut, ja kyllä, oppi kuulemma mennyt perille. Ja siitä tulos muuten tulossa! Että näin.

Vierailija
72/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen panee ääliöiden kanssa? 

Vierailija
73/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä, nuorena tosiaan tein noin joillekkin, että päsin "pälkähästä". Tuomitsen sen todellakin, mutta en tyttösenä oikein tiennyt miten sanoa että "painu vettuun pöljä" , olisko noin pitänyt siis sanoa? No en sanonut. Ja nykyisin ei tod.  tarvitse, oma mies niin hyvä ja hänet koulutin heti ekana,  ja toiminut hyvin jo todella kauan;  en parempaa rakastajaa ole nähnyt enkä näe. Muttaälkää feikkailko, se on syvältä. Mutta miksei miehet viitsi opetella miten se nainen OIKEASTI tyydytetään, jos ei se jyystö vie perille, kuten yleensä ei. Omalle pojalleni sanoimme jo ajat sitten, että naisella on olemassa "nappula" joka tärkeä, toki ikänsä tarvitsemilla sanoilla silloin. Mies hältä kysynyt onko onnistunut, ja kyllä, oppi kuulemma mennyt perille. Ja siitä tulos muuten tulossa! Että näin.

No siinähän se mies koko ajan oppia saa, kun feikkaajanainen antaa hyvää palautetta. Sitten ihmetellään pitkin palstoja että miksi ei mies osaa. Katsos kun se seksi ja nautinto on edelleenkin yksilöllistä ja yhteispeliä ja vaatii kommunikaatiota, muutakin kuin ajatustenlukua.

Ja älä vaan sano, että kyllä fiksu mies näkee mistä nainen tykkää. Juurihan tässä on todisteltu, että mies näkee tasan sen mitä feikkaajanainen haluaa näyttää, ja haukut ääliöksi kaupan päälle.

Vierailija
74/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ääliömäisyys seksissä ei näy ulospäin!

Vierailija
75/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ääliömäisyys seksissä ei näy ulospäin!

Mutta mikä pakko niiden kanssa on panna.

Vierailija
76/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän se mies koko ajan oppia saa, kun feikkaajanainen antaa hyvää palautetta. Sitten ihmetellään pitkin palstoja että miksi ei mies osaa. Katsos kun se seksi ja nautinto on edelleenkin yksilöllistä ja yhteispeliä ja vaatii kommunikaatiota, muutakin kuin ajatustenlukua.

Ja älä vaan sano, että kyllä fiksu mies näkee mistä nainen tykkää. Juurihan tässä on todisteltu, että mies näkee tasan sen mitä feikkaajanainen haluaa näyttää, ja haukut ääliöksi kaupan päälle.

Kitelläkkö olis pitänyt ääliötä?! Opetelkaa miehet edes perustaidot ennenkuin pullistelette! Osaahan naisetkin. Ainakin minä.

Vierailija
77/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitelläkkö olis pitänyt ääliötä?! Opetelkaa miehet edes perustaidot ennenkuin pullistelette! Osaahan naisetkin. Ainakin minä.

Eipä vaadi paljoa älynlahjoja lopettaa pano kesken, jos kumppani on täysi tampio. Minä olen ainakin vetänyt kaluni ulos lahnasta ja sanonut että tämä oli nyt tässä. 

Vierailija
78/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi noita miesten älynlahjoja.

Vierailija
79/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö nyt sanoa, miksi olit lahnan kanssa?

Vierailija
80/89 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No feikkaaminenhan on juuri ja nimenomaan ääliön kiittelemistä ja kehumista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi