Näitä asioita klitoriksesta ei kerrottu koulun biologian tunnilla
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009238564.html
Valitettavasti maksumuurin takana. Suosittelisin kuitenkin jokaiselle, joka ei tunne naisen anatomiaa tai luulee, että seksi = yhdyntä.
"Lampi julkaisi marraskuussa Instagramin tarinaosiossa kuvan vulvasta eli naisen ulkoisista sukuelimistä ja kysyi seuraajiltaan, tietävätkö he, missä kohdassa kuvaa sijaitsee klitoris.
Noin kymmenesosa ei tiennyt ja Lampi kysyi ainoastaan klitoriksen näkyvän osan sijaintia."
---
"tutkimusten mukaan naiset saavat heteroparisuhteissa selvästi vähemmän orgasmeja kuin miehet.
Yhtenä syynä orgasmikuiluun on Vilposen mukaan jaettu käsitys siitä, millaista seksin kuuluisi olla. Moni ajattelee, että heteroseksin kuuluu edetä esileikistä yhdyntään.
Yhdyntä ja orgasmi taas ovat hankala yhtälö. Naisten on yleensä melko vaikea saada orgasmia yhdynnässä, jos siinä ei kiihoteta samalla myös klitorista."
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi hyväillä klitorista yhdynnän aikana, lantion liikuttamiseen ja omaan nautintoon pitää myös keskittyä. Ja tuo paneminen ottaa oikeasti vatsalihaksiin, siinä tarvitaan molemmat kädet tukemaan asentoa.
Mutta tätähän nuo klitorishinkkausta vaativat eivät tajua. Haluavat vaan maata jalat levällään ja odottavat orkkuaan. Lahnaustahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää klitoriksen hyväilyn YHDYNNÄSSÄ.
Tai siis miksi yhdynnän tuntemukset ja klitoriksen kautta saatu orgasmi pitäisi kategorisoida erikseen kun ne on mahdollista yhdistää jos tahtoo? Duh..?En minäkään saa kuin klitoriksen kautta, mutta syntisen hyvältähän se tuntuu kun yhdynnän yhdistää klitorisorgasmiin. Parasta ikinä.
Samoin panetus mulla kyllä tuntuu kyllä haluna yhdyntään, haluna saada kullia sisälle ja haluna orgasmiin. tuskin se yhdyntä pelkästään miestä varten on suurimmassa osassa suhteita niin en ymmärrä miksi joka paikassa yhdyntää vähätellään.
Nämä kaikki voi kyllä hyvin saada toimimaan myös yhteen :)
Joka paikassa vähätellään yhdyntää? Niinkö? enpä ole samaa mieltä nyt. Päinvastoin, sitä ja sen merkitystä liioitellaan. Vain pieni osa naisista saa PELKÄSSÄ yhdynnässä edelleenkin, joten miksi yhdyntä olisi pääasia vain pienelle väestön osalla:miehille ja n. 6% naisista! Sensijaan, voisi ajatella (kuten sinä ehkä tarkoitit) että siinä yhdynnässä PITÄISI myös antaa klitorikselle se mitä sille kuuluu. Itse myös saan ison Oon kun mies panee ja samalla hyväilee sitä klitorista. Mieshän saaaina yhdynnässä (noh joku ei mutta randomeita ei nyt lasketa) joten vain heitäkä pitää ajatella?
No siitä vaan hieromaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis miksi yhdynnän tuntemukset ja klitoriksen kautta saatu orgasmi pitäisi kategorisoida erikseen kun ne on mahdollista yhdistää jos tahtoo? Duh..?En minäkään saa kuin klitoriksen kautta, mutta syntisen hyvältähän se tuntuu kun yhdynnän yhdistää klitorisorgasmiin. Parasta ikinä.
Samoin panetus mulla kyllä tuntuu kyllä haluna yhdyntään, haluna saada kullia sisälle ja haluna orgasmiin. tuskin se yhdyntä pelkästään miestä varten on suurimmassa osassa suhteita niin en ymmärrä miksi joka paikassa yhdyntää vähätellään.
Joka paikassa vähätellään yhdyntää? Niinkö? enpä ole samaa mieltä nyt. Päinvastoin, sitä ja sen merkitystä liioitellaan. Vain pieni osa naisista saa PELKÄSSÄ yhdynnässä edelleenkin, joten miksi yhdyntä olisi pääasia vain pienelle väestön osalla:miehille ja n. 6% naisista! Sensijaan, voisi ajatella (kuten sinä ehkä tarkoitit) että siinä yhdynnässä PITÄISI myös antaa klitorikselle se mitä sille kuuluu. Itse myös saan ison Oon kun mies panee ja samalla hyväilee sitä klitorista. Mieshän saaaina yhdynnässä (noh joku ei mutta randomeita ei nyt lasketa) joten vain heitäkä pitää ajatella?
Miksi sä jatkuvasti vääristä tutkittua tietoa?? Tuossa kopio Finsex tutkimuksesta.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-orgasmit/#:~:text….
Koska omassa päässä tehdyt tutkimukset on paljon luotettavampia.
Mitä taas - luulettekos te miehet. että tiedätte paremmin naissten orgasmit. Voi teitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas - luulettekos te miehet. että tiedätte paremmin naissten orgasmit. Voi teitä.
Kyllä ainakin minä olen kokenut useamman naisen orgasmin kuin sinä. Joten tiedän paremmin naisten orgasmit. Sun omista en tiedä, enkä välitäkkään tietää.
Hieron aina itse klitoristani seksissä siinä loppuvaiheessa kun haluan saada O:n.
Toimii aina. Tunnen oman kroppani paremmin niin oma kosketus toimii parhaiten tässä. Suosittelen kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi hyväillä klitorista yhdynnän aikana, lantion liikuttamiseen ja omaan nautintoon pitää myös keskittyä. Ja tuo paneminen ottaa oikeasti vatsalihaksiin, siinä tarvitaan molemmat kädet tukemaan asentoa.
Totta!
Mies ei ole seksirobotti naiselle, vaan molemmat osallistuvat 50-50 nautintoon. Miehellä on oikeus keskittyä omaan nautintoonsa ja sitäpaitsi lantion liikkuttaminen on taitolaji sinänsä ja sitäkin taitoa voi kehittää, eikä pökkiä panna kuin joku panokkio.
Ja aina ei olla seisten, joten totta on että mies tarvitsee molemmat kädet tukemaan tai vaikka naisen pakaroiden alle kunnolliseen otteeseeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies yrittää tätä aina välillä mutta se ei tunnu hyvältä koska samalla kun lykkii menemään ei mitään tarkkaa työtä pysty tekemään. Pyydän sitten lopettamaan kun ei vaan toimi ja keskittymään siihen yhdyntään. Olisihan se varmasti ihanaa jos onnistuisi.
Mitäpä sisko hyvä ottaisit oman käden sinne avuksi, niin saisit sen kosketuksen ihan kohdalleen ja mies voisi keskittyä omaan nautintoonsa, kun sinä vastaavasti keskityt omaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies yrittää tätä aina välillä mutta se ei tunnu hyvältä koska samalla kun lykkii menemään ei mitään tarkkaa työtä pysty tekemään. Pyydän sitten lopettamaan kun ei vaan toimi ja keskittymään siihen yhdyntään. Olisihan se varmasti ihanaa jos onnistuisi.
No mut hei, on meillä naisillakin toimivat kädet, vink vink ;)
Ja itsehän sen parhaiten tietää miten koskea koska se paikka on herkkä.
Mulla ainakin seksin loppuvaiheessa menee omat kädet sinne ja aina saan. Yhdyntä+ klitorisorgasmi on paras yhdistelmä.
Harjoitus tekee mestarin. Ensin soolona sitten miehen kanssa. Näin muutkin opettelee ja oppii.
No minä en saa. En vain pysty räpläämään oikealla tavalla jos on muuta aktiviteettia samalla. Taidan onneksi olla vähemmistössä mutta kyllä se silti harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin seksin loppuvaiheessa menee omat kädet sinne ja aina saan. Yhdyntä+ klitorisorgasmi on paras yhdistelmä.
Harjoitus tekee mestarin. Ensin soolona sitten miehen kanssa. Näin muutkin opettelee ja oppii.
No minä en saa. En vain pysty räpläämään oikealla tavalla jos on muuta aktiviteettia samalla. Taidan onneksi olla vähemmistössä mutta kyllä se silti harmittaa.
Kannattaa ensin hoidella yhdessä kunnon kiima päälle. Leikkiä vaikka niin, että hyväilee itse klitorista ja (mikäli tykkäätte) mies sormettaa samalla ja katselee ihania paikkojasi. Jos mies on sopivassa asennossa niin penistähän voi samalla pussailla, imeskellä ja nuoleskella (mikäli tykkäätte). Kiirehtiä ei tarvi sillä kummallakin on todennäköisesti kivaa😉 ja kohta onkin pillu peniksen penetraatiota vailla ja samalla jatkat itse klitan hyväilyä...tod.näk. kumpikin saatte orgasmin🥰
eiks lähdetä siitä että jokainen hoitakoon orkkunsa itse
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi, jos se ei tapahdu luonnostaan? Minä en saa muuten kuin rentoutumalla täysin samalla, kun mies hoitelee minut suulla tai käsillä (tai itse itseni käsin tai lelulla, ja siis klitkiihottimella, ei dildolla). En kaipaa mitään sisääni. Onneksi on osunut kohdalle hyviä rakastajia, jotka ovat pitäneet itsestäänselvänä, että myös suuseksi tai petting on seksiä, ja sen jälkeen voi olla yhdyntää, jos he itse sitä haluavat. Eivät ole läheskään aina halunneet hekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olemmeko vähemmistössä, mutta ainoa et joka tapauksessa ole. Kerroin juuri äsken, kuinka itsekin saan vain täyin rentoutuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin minä olen kokenut useamman naisen orgasmin kuin sinä. Joten tiedän paremmin naisten orgasmit. Sun omista en tiedä, enkä välitäkkään tietää.
Mistä tiedät, että ne olivat aitoja? Olen itse nuorena feikannut niin monta kertaa, että tiedän sen menevän täydestä ihan jokaiseen mieheen. Ne "supistuksetkin" on äärettömän helppo tehdä itse.
Vierailija kirjoitti:
eiks lähdetä siitä että jokainen hoitakoon orkkunsa itse
Mihin sitä toista osapuolta sitten edes tarvitsisi? Maattaisiin vierekkäin ja kumpikin hoitelisi itse itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olemmeko vähemmistössä, mutta ainoa et joka tapauksessa ole. Kerroin juuri äsken, kuinka itsekin saan vain täyin rentoutuneena.
"Kiva" kuulla että on meitä muitakin. Minulla itse asiassa sama juttu, pitää olla täysin rentona. Tämä rajaa asennon seksin puolella lähetyssaarnaajaan ja sen variaatioihin. Siinäkin ongelmana se että omat jalat tai mies on aina tiellä enkä vain pääse koskemaan itseäni oikein. En ole viime aikoina edes viitsinyt enää yrittää, tämähän olisi sitä paitsi kai tuota lahnailua mistä naisia aina niin sätitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että ne olivat aitoja? Olen itse nuorena feikannut niin monta kertaa, että tiedän sen menevän täydestä ihan jokaiseen mieheen. Ne "supistuksetkin" on äärettömän helppo tehdä itse.
Onko tuo sinun versiosi naisten välisestä solidaarisuudesta, että pidetään muitakin naisia valehtelijoina, kun itse sattuu olemaan sellainen?
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään panotieteen tohtori, mutta hyvin onnistuu kun nainen on selällään ja mies kyljellään.
Onko tämä se vanhan kansan sivusyöttö vai mikä, mutta tuossa käsi on juuri hyvin hollilla ja rasitusvammojakaan ei synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainako sä yrität tätä "feikkaan orkkuni" konstia? Säälittävää tommonen feikkailu. No ne jotka ei osaa, näyttelevät osaavansa.
Ja joo, olen sen verran kokenut orkuntuottaja, että tiedän koska se on aitoa kamaa. Ei kukaan jaksaisi feikkailla monta kertaa saman päivän aikana eikä kukaan taida edes olla niin tyhmä, että olisi pannut kanssani uudestaan vain feikatakseen orkkunsa.
Missä vitussa on klitoris?
T: nimim. epätietoinen
(Suosikin lääkärinpalsta c. 1979)