Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alaskan yllä ammuttu alas ufo

Vierailija
10.02.2023 |

Kertoo iltasanomat, auton kokoinen tunnistamaton lentävä esine.

Kommentit (419)

Vierailija
261/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä nyt vuosi, kun täällä palstalla ennusteltiin, mikä on seuraava pelottelukampanja ja paniikinaihe? Ufot ja avaruusoliot oli aika suosittu arvaus, jota itsekin veikkasin. Näyttää siltä, että osuttiin oikeaan.

Siispä en usko mitään, mitä tästä aiheesta tullaan väittämään. Jotain meidän oikeuksia tämänkin varjolla taas poistetaan tai "yhteinen vihollinen ulkoavaruudesta yhdistää maailmansodan partaalla olevat kansakunnat" ja kas, niin luotiin yksi maailmanhallitus.

Vierailija
262/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kohu kuoli nopeesti. Ei sanaakaan enää IS:n tai IL:n sivuilla. Pitihän se arvata, että taisi olla hiljaisen uutispäivän keksittyjä juttuja. Follarit odottaa ufomiesten laskeutuvan hetkenä minä hyvänsä.

Mitä nyt on parhaillaankin esim. New York Timesin etusivulla kolmas pääuutinen.

Ajattelitko tosiaan, että täällä iltapäivälehdet tekisivät asiasta uusia uutisia tunnin välein?...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku savuverho uutinen koko homma. Näitä tuppaa tulemaan silloin kun poliitikot tekevät törkeyksiä ja pitää saada huomio kiinnitettyä jonnekkin muualle

Vierailija
264/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
265/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kohu kuoli nopeesti. Ei sanaakaan enää IS:n tai IL:n sivuilla. Pitihän se arvata, että taisi olla hiljaisen uutispäivän keksittyjä juttuja. Follarit odottaa ufomiesten laskeutuvan hetkenä minä hyvänsä.

Ajattelitko tosiaan, että täällä iltapäivälehdet tekisivät asiasta uusia uutisia tunnin välein?...

Ja maailman arvostetuimman uutismedian Reutersin etusivulla parhaillaan toisena oleva pääuutinen edelleen.

Vierailija
266/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä menee iloisesti ufot ja alienit sekaisin. Ufo on yksinkertaisesti tunnistamaton lentävä esine. Se ei tarkoita, että se olisi ulkoavaruudesta tai että sen sisällä olisi pikku alieneja.

Jokainen tietää, että arkikielessä se tarkoittaa juurikin avaruusmiesten alusta. Eipä siis lässytellä.

Vierailija
267/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maailman arvostetuimman uutismedian Reutersin etusivulla parhaillaan toisena oleva pääuutinen edelleen.

Parissa päivässä unohdetaan kokonaan.

Vierailija
268/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ollut metallinen ilmapallo jossa hyötykuormaa. Näin virkamies on ilmoittanut. Mutta ei sitä mikä tuo laite on ja kenen.

Kuulen eka kerran että ilmapallo voi olla metallinen.

Foliopallo sulle uus juttu?

Vierailija
269/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset yleensäkin kuvittelevat ettei missään muualla maailmankaikkeudessa olisi mitään elämää?

Olen itse nähnyt ufon jo 1970-luvulla.

Useimmat uskoo vasta kun itse näkee mutta tiedän mitä näin eikä sen jälkeen ole ollut epäselvää että jossain kaukana on muitakin. Ilmeisesti heidän teknologiansa on kehittyneempää kuin meidän joten mahtaako olla viisasta ruveta heti ampumaan alas.... saattaa tulla isompi paatti kostamaan pikkuveljien puolesta....

Vierailija
270/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
271/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ollut metallinen ilmapallo jossa hyötykuormaa. Näin virkamies on ilmoittanut. Mutta ei sitä mikä tuo laite on ja kenen.

Kuulen eka kerran että ilmapallo voi olla metallinen.

Foliopallo sulle uus juttu?

Sulle tais olla?

Vierailija
272/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli taas ilmapallo.

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-137789

Siinä teille ufouskovaisille taas niitä avaruusaluksianne! Jäi taas ripuliksi koko homma.

Vierailija
273/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näistä ole mitään kuvia?

Vierailija
274/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on jo kerrottu, että samanlaisia Kiina-palloja olivat. Siinä taas alienia foltsuille.

Vierailija
275/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen uutisissa oli, että olivat kaikki kolme palloja.

Vierailija
276/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset yleensäkin kuvittelevat ettei missään muualla maailmankaikkeudessa olisi mitään elämää?

Useimmat uskoo vasta kun itse näkee mutta tiedän mitä näin eikä sen jälkeen ole ollut epäselvää että jossain kaukana on muitakin. Ilmeisesti heidän teknologiansa on kehittyneempää kuin meidän joten mahtaako olla viisasta ruveta heti ampumaan alas.... saattaa tulla isompi paatti kostamaan pikkuveljien puolesta....

Harva niin kuvittelee, mutta tähtien välimatkat ovat pitkiä - tosi pitkiä ja tähtiä sekä planeettoja on paljon - aivan älyttömän paljon.

Ei ole ollenkaan selvää, että tähtien välillä voisi matkustaa missään järjellisessä ajassa ja jos voisikin, ei ole ollenkaan selvää, että matkustajat tulisivat tänne miljardien vaihtoehtojen joukosta.

Vierailija
277/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä näköjään pelkää kuollakseen sitä mahdollisuutta, että ufoja onkin olemassa. Uhkaako se heidän perusturvallisuudentunnettaan?

Vierailija
278/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko isompi ilmapallo siis kostamaan pienemmän ilmapallon?

Vierailija
279/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmapallo.

Vierailija
280/419 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä nyt vuosi, kun täällä palstalla ennusteltiin, mikä on seuraava pelottelukampanja ja paniikinaihe? Ufot ja avaruusoliot oli aika suosittu arvaus, jota itsekin veikkasin. Näyttää siltä, että osuttiin oikeaan.

Siispä en usko mitään, mitä tästä aiheesta tullaan väittämään. Jotain meidän oikeuksia tämänkin varjolla taas poistetaan tai "yhteinen vihollinen ulkoavaruudesta yhdistää maailmansodan partaalla olevat kansakunnat" ja kas, niin luotiin yksi maailmanhallitus.

Maailmanhallitus olisi parasta. Apukoululainen ei sitä ymmärrä.