Mies ei halua käydä kanssani läpi entisiä suhteitaan! Red flag?
Ja olemme menossa kesällä naimisiin. Hän vain sanoo, ettei ole mitään kerrottavaa eikä halua muistella sellaisia. Minua ihmetyttää, että miksi? Pitäisikö ottaa yhteyttä exiin?
Kommentit (69)
Entiset on entisiä , mitä niitä muistelemaan ellei ole jälkeläisiä .
Mietit siis onko hän pätevä hakemaansa työpaikkaan- vai laitetaanko punalaputettujen joukkoon? Onko tosiaankin siis ihmisestä kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Entiset on entisiä , mitä niitä muistelemaan ellei ole jälkeläisiä .
Ajattelee kai pystyvänsä profiloimaan miehensä entisten suhteiden pohjalta. Kivasti salakyyläämisellä alkaa suhde.
Mitä siis varsinaisesti haluat entisistä suhteista tietää? Varmaan kuitenkin tiedät, että suhteita on ollut?
No mä olen tietoisesti lopettanut existä kertomisen. Ei ole tullut kuin hankaluuksia.
Sieltä löytyy pari superkaunista naista ja kaiken lisäksi en ole heidän kanssaan edes huonoissa väleissä. Tiedän tasan varmasti että nykyiselle naiselleni olisi iso ongelma jos saisi tietää heistä.
Sä oot varmasti avautunut miehesikin edestä, näyttänyt kuvia ja videoitakin. Kysy mieheltäsi miksi on vielä menossa naimisiin kanssasi ja ilmota vastaus tänne.
Sinulla selvästi on roskaa repussa. Miehenä kävisin läpi sun historian.
Mä en halua tietää mitään entisistä, jos niistä aletaan puhumaan homma jää siihen.
Ootko menossa naimisiin sen miehen, vaiko hänen exiensä kanssa?
Se on ainakin tärkeä tieto, mihin entiset pitkät suhteet ovat päättyneet: avioliitot, avoliitot. Kuinka kauan kestivät, miksi päättyivät.
Ai nyt vasta tämmöistä. Normaalisti ne käydään rakastumis -vaiheessa, jolloin kelataan menneet ja luodaan ikään kuin uusi historia. Merkitykset. Jos jo naimisiin menossa, niin mitähän varten niitä nyt pitäis kelata.
Minusta te kummatkin olette redflag. Mies menee naimisiin ihmisen kanssa josta tietää, että se ei tunne häntä ja sinä menet naimisiin ihmisen kanssa jota et tunne. Teitä ei siis kumpaakaan kiinnosta toisenne mitenkään syvemmin.
Ja ap on kertonut kaikki turkin matkojen rantapoikien spermankurlauksensa miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Se on ainakin tärkeä tieto, mihin entiset pitkät suhteet ovat päättyneet: avioliitot, avoliitot. Kuinka kauan kestivät, miksi päättyivät.
Johtuiko pettämisestä, taloudellisesta hyväksikäytöstä, mustasukkaisuudesta, alkoholismista, väkivallasta..
Kaikki eivät tietenkään suoraan sano, rivien välistä voi kuitenkin lukea monenlaista.
Tämän takia ei kiinnosta aloittaa seurustelua uuden naisen kanssa. Joutuu niin kamalaan prässiin että tuntuu kuin olisi rikoksesta epäiltynä kuulustelussa.
Kesällä naimisiin ja et tiedä mitään miehen historiasta? Olet sinäkin tapaus.