Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua käydä kanssani läpi entisiä suhteitaan! Red flag?

Vierailija
10.02.2023 |

Ja olemme menossa kesällä naimisiin. Hän vain sanoo, ettei ole mitään kerrottavaa eikä halua muistella sellaisia. Minua ihmetyttää, että miksi? Pitäisikö ottaa yhteyttä exiin?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sä oot se red flag. Nimittäin iso provo red flag.

Vierailija
22/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti haluaisin tietää miehen menneestä jos olen naimisiin menossa, ihan oikeassa olet ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti red flag. Toivottavasti tämä mies vaan huomaa sen ajoissa.

Vierailija
24/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet umpikahjo Ap

t.N63

Vierailija
25/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti haluaisin tietää miehen menneestä jos olen naimisiin menossa, ihan oikeassa olet ap.

Ihan se on sama, mitä kaltaisesi taukki haluaa tietää. En minäkään alkaisi noita tarinoita kertomaan. Niillä ei pitäisi olla yhtään mitään merkitystä yhtään mihinkään. 

Vierailija
26/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap Kuulostaa kontrolli friikiltä

Vierailija
27/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylianalysointi on aina red flag.

Red Flag tarkoittaa varmaankin punaliputettuja eli alennettuja tuoteita kaupassa, jotka ovat menossa vanhaksi.

Vierailija
28/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Mietit ottavasi yhteyttä eksiin, vaikka mies ei nimenomaan ole edes kertonut heistä. Huono.

Vierailija
29/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden tapailumieheni viimevuotinen tapailunainen ei olisi saanut tietää minusta, hän luulisi tod.näk. vieläkin seurustelevansa sen miehen kanssa. Suunnittelisi taas kesäksi yhteistä ulkomaanmatkaa ja maksaisi miehelle parit Ylläksen reissut.

Vierailija
30/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kaljalla tyypin kanssa joka kävi läpi jokaikisen eksänsä. Ja miten kamalia ihmisiä ne oli vaikka hän ei tehnyt mitään väärin ikinä. Oli menossa naimisiin amerikkalaisen tytön kanssa, visajutut oli kaikki vetämässä. Oli naimisissa ja sai kaksi lasta puolalaisen kanssa. Halusi erota ja nyt ei näe lapsia koska Puolan mafia käy hänen kimppuun. Tapasi suomalaisen naisen jonka mukana tuli tänne. Olivat muuttaneet päivän tapaamisen jälkeen yhteen. Erosivat 2 viikkoa Suomeen muuttamisen jälkeen ja on nyt käynyt muutaman kuukauden aikana jo ainakin neljä naista läpi, aina ihan rakastuneena. :D

Tuo oli musta red flag. En tosin ollut romanttisessa mielessä edes liikkeellä, mutta aika hurjalta kuulosti, mikäli hänen tarinoistaan edes 10% oli totta.

Vierailija
31/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon? Minulle riittää tieto, että puolisoni oli pitkään naimisissa ennen minua. En koe mitään tarvetta tietää asioista, joita hän mahdollisesti on tehnyt yli 40 vuotta sitten.

Vierailija
32/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies.

Vierailija
33/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejrje kirjoitti:

No mä olen tietoisesti lopettanut existä kertomisen. Ei ole tullut kuin hankaluuksia.

Sieltä löytyy pari superkaunista naista ja kaiken lisäksi en ole heidän kanssaan edes huonoissa väleissä. Tiedän tasan varmasti että nykyiselle naiselleni olisi iso ongelma jos saisi tietää heistä.

Sama mulla. Jos sais tietää, niin alkais ongelmat ja se vertailu. Itekki väleissä parin exän kanssa. Ei me soitella, mutta kuitenkin.

Vierailija
34/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen redflag on tuollainen vanhojen asioiden ja entisten suhteiden kaivelu. Mitä helvettiä teet sillä tiedolla kenen kanssa ja millä tavalla hän on ollut ennen sinua?

Vierailija
35/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhden tapailumieheni viimevuotinen tapailunainen ei olisi saanut tietää minusta, hän luulisi tod.näk. vieläkin seurustelevansa sen miehen kanssa. Suunnittelisi taas kesäksi yhteistä ulkomaanmatkaa ja maksaisi miehelle parit Ylläksen reissut.

Ehkä hän olisi onnellinen. Mitä ilmeisimmin hänelle riitti se, kuinka usein (tai harvoin) he tapailivat, huomio jota hän mieheltä sai, ja mitä ilmeisimmin hän koki sen niin arvokkaaksi, että oli valmis tarjoamaan rakkaalleen myös matkoja.

Vierailija
36/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut yhtä miestä kolme viikkoa ja ollaan suunnittelemassa yhteistä lomamatkaa ensi kuulle. Ollaan kolmen ekan viikon aikana puhuttu merkityksellisimmät eksät läpi ja todettu, että ei me kaikkea haluta tietää eksistä, vain se mikä eksien (ja omassa käytöksessä) saattanut osaltaan vaikuttaa eroihin.

Vierailija
37/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä valitetaan, kun miehet kertovat ja muistelevat exiään. Ja nyt sitten sekään ei kelpaa. Ei ole helppoa.

Vierailija
38/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies voisi listata kaikki asiat missä exät olivat parempia. Sitten onnillisesti naimisiin ja katsoa kuinka ap:n itselunto murenee palasiksi.

Vierailija
39/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä: ap on iso red flag.

Pitäisilö siis ap:n aloittama ketju liputtaa?

Vierailija
40/69 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag on sulla housussas kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi