Mies ei halua käydä kanssani läpi entisiä suhteitaan! Red flag?
Ja olemme menossa kesällä naimisiin. Hän vain sanoo, ettei ole mitään kerrottavaa eikä halua muistella sellaisia. Minua ihmetyttää, että miksi? Pitäisikö ottaa yhteyttä exiin?
Kommentit (69)
Kun ei ole exiä niin ei ole kerrottavaakaan :)
Valitse parempi mies.
Minusta on red flag. Ainakin itseäni kiinnostaa suurin piirtein tietää, millainen miehen historia on. Kiva jos paljastuisi että tyyppi on pannut läpi puoli Suomea ja eksiä kävelee vastaan milloin missäkin.
Edelliseni oli player ja hassusti just nyt kaksi hänen entistään ovat muuttaneet ihan tähän samoille hoodeille missä minä asun. Aina kun kävelevät vastaan, tulee mieleeni se k-pää. Suunnittelen muuttoa muualle tämän takia.
Ejrje kirjoitti:
No mä olen tietoisesti lopettanut existä kertomisen. Ei ole tullut kuin hankaluuksia.
Sieltä löytyy pari superkaunista naista ja kaiken lisäksi en ole heidän kanssaan edes huonoissa väleissä. Tiedän tasan varmasti että nykyiselle naiselleni olisi iso ongelma jos saisi tietää heistä.
Heh. Mulle mies kehui kuinka on ollut mallityttöjä tarjolla. Näin kuvan hänen eksästään ja se oli tyypillinen suomalainen persjalkainen peruna. Minä olin malli siihen verrattuna.
Vissiin rakkaus on sokea ja saa perunankin näyttämään miehen silmissä missimallilta.
Kannattais vähän aikaa elää arkea sen miehen kanssa ja kiinnittää huomiota "red flag"- tilanteisiin.
Esim. jos mies kohtelee sinua kuin jumalatarta mutta on riidoissa kaikkien lähisukulaistensa kanssa ja "mustamaalaa" parasta kaveriaan järkkää paskamyrskyn julkisesti somessa jos äiti ei suostu lainaa viittä tonnia, niin tiedät että olet menossa naimisiin luonnehäiriöisen kanssa.
Jos teille kuitenkin tulee ero, niin et kai sinäkään toivo, että mies valuttaisi kaikki teidän intiimielämänne salaisuudet tulevalle vaimolleen?
Mies on ilmeisen fiksu, koska hän kunnioittaa niitä naisia, joiden kanssa hän on ollut suhteessa ja arvostaa noita suhteita niiden lyhyydestä tai pituudesta huolimatta.
Kun menet suhteeseen uuden ihmisen kanssa niin on tärkeää saada turvallisesti olla oma itsensä heikkouksineenkin. On tärkeää voida luottaa siihen, että niin hyvinä kuin huonoina päivinäkin kumppani ei juorua sinun asioitasi muille kuin ehkä terapeutille.
Hänen edellinen suhteensa ei kuulu sinulle. Se kuuluu vain tälle miehelle ja hänen exälleen. Se on heidän tarinansa, ei sinun.
Mies joka haukkuu exänsä ja vertailee sinua heihin on erittäin epäillyttävä.
Narsistit yleensä käyttävät sitä taktiikkaa, että he maalaavat kuvan eksistään luonnehäiriöisinä tai tyhminä ja itsestään uhrin, jotta sinä "pelastaisit" hänet "rakkaudellasi" ja varoisit käyttäytymästä kuten exät käyttäytyi ja "pelastaessasi" miestä uhraisit omat tarpeesi. "Tottaka, lainaan hänelle 10 000€, hänen bidnesideaansa, koska toisin kuin hänen exänsä, minä en latista häntä vaan uskon häneen ja tuen ja kannustan".
Miehen kuulustelulla et saavuta mitään. Ero saattoi sattua exän mielestä siitä, kun nainen tympiintyi, kun mies vain lölli sohvalla, joi kaljaa ja raapi p*rsettään, romantiikkaa ja seksiä ei ollut ja nainen oli aina se joka sai hoitaa kodin ja ruuan.
Mies kertoo tilanteen niin, että nainen oli kroonisen kiukkuinen, eikä ikinä tyytyväinen, vaikka hän teki parhaansa, lopulta hän ei uskaltanut edes hengittää kodissaan.
Suhdehistoria kertoo jotain ihmisestä ja sen pitäisi olla selvillä ennen naimisiinmenoa. Tärkeää olisi tietää mihin suhteet kaatuivat, siitä voisi arvata mihin tämäkin suhde kaatuu. Syyllinen osapuoli vaan yleensä siloittelee oman osuutensa, joten jos mies on ollut syypää eroihin, tuskin sitä kertoo.
Sekin sitten miten historian tulkitsee. Jos on useita lyhyitä suhteita, se voi kertoa kykenemättömyydestä sitoutumaan, hankalasta luonteesta tai siitä ettei sopivaa ihmistä ole osunut kohdalle. Jos suhteita ei ole ollenkaan se voi myös kertoa haluttomuudesta sitoutua tai niin huonosta luonteesta ettei olla päästy tapailua pidemmälle tai itsekkyydestä tai ihan siitä ettei ole tullut kiinnostavaa ihmistä vastaan. Ainakin se ettei suhteita ole kertoo sen ettei ihminen osaa olla parisuhteessa kun ei ole siitä kokemusta, ei tiedä mitä siihen tarvitaan. Ei kyllä tiedä suhteesta suhteeseen hyppijäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entiset on entisiä , mitä niitä muistelemaan ellei ole jälkeläisiä .
Ajattelee kai pystyvänsä profiloimaan miehensä entisten suhteiden pohjalta. Kivasti salakyyläämisellä alkaa suhde.
Ei alkuhuuman ensimmäisten 3v aikana mennä naimisiin.
Ejrje kirjoitti:
No mä olen tietoisesti lopettanut existä kertomisen. Ei ole tullut kuin hankaluuksia.
Sieltä löytyy pari superkaunista naista ja kaiken lisäksi en ole heidän kanssaan edes huonoissa väleissä. Tiedän tasan varmasti että nykyiselle naiselleni olisi iso ongelma jos saisi tietää heistä.
Miksi on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ejrje kirjoitti:
Miksi on ongelma?
Voiko superkauniilla olla muita kuin miespuolisia ystäviä?
Up!