Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen lukiolaisnuori ei halua tanssia huomenna vanhoja?

Vierailija
09.02.2023 |

Kyse on siis siitä, että pystyisi kyllä tanssimaan, esim. siis pari olisi, mutta ei siksi tanssi, koska ei halua! Uskomatonta, ei voi muuta sanoa! Mitä tuossa on taustalla? Itsekyyttä vai jonkinlaista kapinointia? En ymmärrä! Ainutkertainen ja ihana tilaisuus ja joku omasta halustaan haluaa sen noin vain jättää välistä!

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aikanaan halunnut. Se tuntui ihan typerältä eikä yhtään omalta jutulta. En sitten tanssinut, eikä onneksi kukaan siitä tuohon tyyliin mieltänsä pahoittanut.

Vierailija
2/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jättävät tanssimatta niin naurettavasta syystä, että vanhojen päivä on heidän mielestään mennyt aivan liian materiakeskeiseksi ja rahantuhlaukseksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä en tanssinut, koska ei kiinnostanut pätkääkään. Kävin katsomassa kun kaverit tanssivat ja olin mukana jatkoilla. Oli kivaa. En ole koskaan katunut sitä, että jätin tanssimatta.

Vierailija
4/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha perinne. Jätin tanssimatta vuonna 1992. Kannustan myös jälkeläisiä skippaamaan moisen turhuuden.

Vierailija
5/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se liikuttaa sinua noin paljon? 

Vierailija
6/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tanssinut. Nyt abiturientti poika ei halunnut tanssia ja oli ok. Nyt nuorin tanssii ja olen tyytyväinen. Poika itse halusi ja on tykännyt tanssiharjoituksista. Jokaisen oma valinta.

Vierailija
7/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi riittää syyksi, ettei itse halua. Ei elämän tarvitse aina pyöriä muiden vaatimusten ympärillä.

Vierailija
8/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tilaisuus. Tonnin prinsessaleikki. Ennen ne asut olivat oikeasti vanhoja ja oli vähän huumoriakin hommassa mukana. Nyt pelkkää kilpavarustelua, suihkurusketuksia ja turhuuden markkinoita. Toivottavasti suunta muuttuu ennen kuin omat lapset tuossa vaiheessa.

Vierailija
9/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut jättävät tanssimatta niin naurettavasta syystä, että vanhojen päivä on heidän mielestään mennyt aivan liian materiakeskeiseksi ja rahantuhlaukseksi. :D

No mutta niinhän ne on menneetkin!

Ihan hyvä kannanotto ja voi olla joillekin ihan oikeasti taloudellisia syitä.

Eli ihan hyvä, jos joku vastustaa.

Vierailija
10/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka tahansa tanssii wanhoja, mutta vain harvat ja valitut RUK:n kurssijuhlissa" oli vastaukseni tyttöjen liikuntamaikalle kun hän kimpaantuneena kyseli päätökselleni perusteluita, kun muutenkin tyttöjä oli "liikaa".

Ja niinhän siinä sitten kävi, että Haminan vallien tienoilla tuli ilakoitua & irstailtuakin, kun kesäkurssi oli.

Vierailija
11/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tästä on nyt tulossa ilmeisesti amerikkalaistyylinen "Prom night" limusiineineen ja pukuleikkeineen?

Vierailija
12/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla aivoillaan ajatteleva? Onhan se nyt ihan naurettava performanssi....

Vierailija
13/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei myöskään tykkää esilläolosta, esiintymisestä ja koko varusterumbasta.

Vierailija
14/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tanssinut, koskä menin amikseen.

Vierailija
15/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat äijät ei tanssi - niin se vain on!

Vierailija
16/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa tuollaiset prinsessaleikit. Jos olisikin ollut sellaista kuin joskus vuosikymmeniä sitten, että voi jostain teatterista hakea vanhoja vaatteita ja pukeutua vanhaksi, olisin voinut harkita. Mutta nykyinen amerikkalaistyylinen prom-leikki - ei missään nimessä. Ei.

Vierailija
17/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elitismi.

En saanut lupaa tanssia hupparissa ja farkuissa, niin haistattelin pitkät ja dumppasin tytön. M28

Vierailija
18/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aikanani olisi niin halunnut mukaan, mutta en osannut/ uskaltanut kieltäytyä.

Vierailija
19/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka fägäri. Ei moni fägge kehtaa.

Vierailija
20/145 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä, itsenäisesti ajatteleva nuori ei mene mukaan kaikkiin hömpötyksiin. Miksi ei saisi itse päättää, haluaako tuohon kilpavarusteluun mukaan vai ei? Irvokasta on tyttösten tälläytyä muka prinsessaksi. Linnan juhlat ovat erikseen.

Kirkkoonkaan ei muuten ole pakko kuulua, vaikkei se noihin tansseihin liitykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi