Miksi koirista kuuluu tykätä?
En pidä koirista, ne nuuskii haaroväliä, tuijottaa, kuolaa, haisee ja piereskelee.
Jotkut ystäväni ovat sanoneet etteivät ymmärtä minua. Ei heidän toki tarvitsekaan mutta tuntuu etteivät edes hyväksy.
Miksi niin monet ihmiset olettavat kaikkien pitävän koirista?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään koirista mutta en halua silti sellaista itselleni.
Näinhän monet sanoo lapsista.
Miksi lapsista kuuluu tykätä? Itse en tykkää, koirista sen sijaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin koirista kuuluu tykätä? Kuka tämän on määrittänyt ja missä?
Meillä on pieni koira, joka on aivan oleellinen ja tärkeä osa perhettämme. Hän on minun kumppanini, äärimmäisen tärkeä. En kuitenkaan mitenkään yleisesti pidä kaikista koirista. Mitä isompi ja villimpi, sitä vähemmän pidän. Ja tämä on ihan ok!
Ymmärrän myös ihmisiä, jotka pitävät erityisesti suurikokoisista käyttölinjan koirista. Niiden kasvattaminen ja kouluttaminen on varmasti palkitsevaa. Oma koirani on itsepäinen ja huumorintajuinen, jolle on ollut tarve opettaa vain komennot "paikka", "tänne" ja "irti". Muutoin elämme yhteistyössä, vähän kuin kissan kanssa.
Tässä hyvä esimerkki siitä mikä koiranomistajissa mättää. Huumorintajuinen koira. :D
Jos sä et ymmärrä että on eriluonteisia koiria niin se tarkoittaa että niitä ei ole? Minkäs alan koira-asiantuntija olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin koirista kuuluu tykätä? Kuka tämän on määrittänyt ja missä?
Meillä on pieni koira, joka on aivan oleellinen ja tärkeä osa perhettämme. Hän on minun kumppanini, äärimmäisen tärkeä. En kuitenkaan mitenkään yleisesti pidä kaikista koirista. Mitä isompi ja villimpi, sitä vähemmän pidän. Ja tämä on ihan ok!
Ymmärrän myös ihmisiä, jotka pitävät erityisesti suurikokoisista käyttölinjan koirista. Niiden kasvattaminen ja kouluttaminen on varmasti palkitsevaa. Oma koirani on itsepäinen ja huumorintajuinen, jolle on ollut tarve opettaa vain komennot "paikka", "tänne" ja "irti". Muutoin elämme yhteistyössä, vähän kuin kissan kanssa.
Tässä hyvä esimerkki siitä mikä koiranomistajissa mättää. Huumorintajuinen koira. :D
Jos sä et ymmärrä että on eriluonteisia koiria niin se tarkoittaa että niitä ei ole? Minkäs alan koira-asiantuntija olet?
Totta kai on eriluonteisia mutta ei sentään huumorintajuisia. :D