Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa elää yksin

Vierailija
09.02.2023 |

Mies haluaa ehkä erota. Minulla ei ole ystäviä ja olen tällä hetkellä vähän päämäärätön, joten pelkään hajoavani. Miten päästä tasapainoon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään nopeasti vaan päivä kerallaan hitaasti. Rippuu tietysti onko mies rakas, että kuinka kovaa ero saattaa tuntua. Muilla asioilla on tapana järjestyä pikkuhiljaa.

Itse varmaan tekisin jo taulukkoa, että miten tästä eteenpäin. Pitääkö hommata oma kämppä jne. käytännönjuttuja. Sitten kun pahin toiminallinen kaaos olisi ohi niin sitten varmaan olisi aika levitä "päästä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään nopeasti vaan päivä kerallaan hitaasti. Rippuu tietysti onko mies rakas, että kuinka kovaa ero saattaa tuntua. Muilla asioilla on tapana järjestyä pikkuhiljaa.

Itse varmaan tekisin jo taulukkoa, että miten tästä eteenpäin. Pitääkö hommata oma kämppä jne. käytännönjuttuja. Sitten kun pahin toiminallinen kaaos olisi ohi niin sitten varmaan olisi aika levitä "päästä".

Emme ole asuneet yhdessä, mutta olemme tunteneet 20 vuotta. Tuntuu, että tulen hulluksi kököttäessäni omassa kämpässä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan