Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt
Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.
Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.
Kommentit (1596)
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen työpaikka. Uudet työkaverit heti kaivetaan facebookista esiin ennen kuin on edes ihmistä tavannut. Kauheasti juoruilua ihan miesten että naisten kesken.
Noloja ovat.
Miesvaltaisilla aloilla olen kokenut ahdistelua ja naisten kanssa aina on porukassa muutama jotka valittaa koko ajan kaikesta, juoruaa, puhuu paskaa toisista. Sattunut huonoja paikkoja ja vielä huonompia esimiehiä niin en vaan enää pysty työskentelemään paikoissa joissa vähänkään tiimityöskentelyä. Aloin siivoojaksi niin saa yksin tehdä töitä, omassa hyvässä seurassa.
Korkeasaaren apinatalon siivooja .
Työllisyyspalvelut ja Dressmann (pomo yritti iskeä jne).
Perheyritys, jossa aviopari työantajina.
Samaa mieltä. Ehdottomasti Antell!
Vierailija kirjoitti:
Antell henkilöstöravintola
Tämä! Järkyttävä työpaikkakiusaamisen paratiisi, jossa työsuojelu ajaa vain työnantajan asiaa. Kaikenlaisia korulauseita työhyvinvoinnista piisaa ylimmän johdon taholta, mutta mikään niistä ei ole totta. Ravintolapääliköt ja aluepäälliköt kieroilevat, alentavat, savustavat, valehtelevat ja kiusaavat kaikin tavoin, niin että työntekijät sairastuvat henkisesti. Sitten otetaan uusi tilalle ja alkaa uusi rääkki. Kukaan ei puutu mihinkään, koska pelko on koko ajan perseessä. Ihan käsittämättömän sairasta. Toivottavasti kaatuu koko konserni ja pian!
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen avustaja. Työnantajamallin mukaisesti työnantajani oli itse avustettava, melko vaikeasti älyllisesti kehitysvammainen henkilö. Kuvittele, että pomosi vaatii sinua kuuntelemaan kun joka päivä luettelee roskapussinsa sisältöä ja vaatii vielä tarkistamaan että lista pitää paikkansa.
Koskaan ei kannata suostua avustajaksi henkilölle joka on työnantajan asemassa. Avustuspalvelun kautta työkeikat aina!
Suuri laivayhtiö. Siellä pärjää nuoleskelulla, jokaisella pomolla on oma suosikkinsa. Kohtelu on epäreilua, pomot tekevät päätöksiä, joiden takana eivät pysty seisomaan.
Me-Group, nistit ja luuserit avainasemassa ja kostamassa muille sitä, että tavoitteet olivat sitä korkeamalla. Toksisen työympäristön multihuipentuma, jossa pomoksi nostetut etsivät tukea uusilta työntekijöiltä, koska pelkäsivät niitä vanhoja. Kaiken pahan takana siellä vanha ja lihava Helena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen työpaikka. Uudet työkaverit heti kaivetaan facebookista esiin ennen kuin on edes ihmistä tavannut. Kauheasti juoruilua ihan miesten että naisten kesken.
Noloja ovat.
😶minultakin kyseltiin ensimmäisenä työpäivänä mikä minun oikea nimi on, kun minua ei ollut löytynyt naamakirjasta😂.
Lukematon määrä väkeä