Toksisin työpaikka, jossa olet työkennellyt
Omalla kohdallani on kyseessä eräs Savolainen ravintolaketju, jossa koin itselleni hyvin epämieluisaa lähentelyä sekä muutoinkin kyseisessä lafkassa oli/on kuulemma nykyäänkin ollut hyvin narsistinen työilmapiiri.
Sijaitsee Mikkelissä tämä firma ja on ihan Suomalaisten pitämä.
Kommentit (1553)
Muurausliike, kuspää porukkaa. Kiusantekijää, työpaikoille🤮s.v.
Yksityinen suuri kotihoitoketju, en nyt nimeä tässä mainitse. Toimitusjohtaja ja silloinen omistaja narsisteja. Olin vastuuhoitaja, työhöni kuuluu myös hallinnollista. Liukkaalla kelillä asiakkaalle mennessäni kaaduin ja mursin käteni ja jouduin sairaslomalle. Myöhemmin minut kutsuttiin tiimipalaveriin jossa muun henkilökunnan kuullen kylmästi ilmoitettiin minun siirtyvän kenttätöihin ja minua sairaslomalla sijaistava nuori tyttönen nostetaan vastuuhoitajaksi koska hän tekee niin paljon parempaa tulosta. Sanoin itseni irti, tietysti.
Työn piti muutenkin olla itsenäistä, mutta omistajan suosikki, maisterinainen kyyläsi ja kiusasi. Hän joutui pois, kun omistaja jäi eläkkeelle ja uusi aloitti.
Kuulin, että sama meno jatkui, esihenkilöitä nöyryytettiin alentamalla muun henkilökunnan kuullen, yksi toisensa jälkeen.
Kyseinen toimitusjohtaja sai sitten myöhemmin potkut itsekin. Ei aikaakaan kun hän kätyreineen perusti uuden samaan konseptiin perustuvan suomalaisuutta hehkuttavan kotihoitoketjun. Varmaan sama meno jatkuu, ainakin jatkuvasti etsitään työntekijöitä.
Karttakaa näitä yksityisiä ketjuja.
Kyllä. Tälläkin hetkellä kyseisellä firmalla töissä ja työpaikka kiusaaminen on arkipäivää, palkka on huono ja ainoa palaute mitä saat on paskaa, ja kuinka olet helposti korvattavissa. Laittomia irtisanomisia ja kirjallisia varoituksia annetaan ihan kaikesta. Ja muutenkin yhden turva/aluapalvelu puolen esihenkilön toiminta enemmän kuin kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Koskihoiva
Kauheaa menoa!!!
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen suuri kotihoitoketju, en nyt nimeä tässä mainitse. Toimitusjohtaja ja silloinen omistaja narsisteja. Olin vastuuhoitaja, työhöni kuuluu myös hallinnollista. Liukkaalla kelillä asiakkaalle mennessäni kaaduin ja mursin käteni ja jouduin sairaslomalle. Myöhemmin minut kutsuttiin tiimipalaveriin jossa muun henkilökunnan kuullen kylmästi ilmoitettiin minun siirtyvän kenttätöihin ja minua sairaslomalla sijaistava nuori tyttönen nostetaan vastuuhoitajaksi koska hän tekee niin paljon parempaa tulosta. Sanoin itseni irti, tietysti.
Työn piti muutenkin olla itsenäistä, mutta omistajan suosikki, maisterinainen kyyläsi ja kiusasi. Hän joutui pois, kun omistaja jäi eläkkeelle ja uusi aloitti.Kuulin, että sama meno jatkui, esihenkilöitä nöyryytettiin alentamalla muun henkilökunnan kuullen, yksi toisensa jälkeen.
Kyseinen toimitusjohtaja sai sitten myöhemmin potkut itsekin. Ei aikaakaan kun hän kätyreine
Melkein arvaan mikä pulju kyseessä..🤤
Vierailija kirjoitti:
Työn piti muutenkin olla itsenäistä, mutta omistajan suosikki, maisterinainen kyyläsi ja kiusasi. Hän joutui pois, kun omistaja jäi eläkkeelle ja uusi aloitti.Kuulin, että sama meno jatkui, esihenkilöitä nöyryytettiin alentamalla muun henkilökunnan kuullen, yksi toisensa jälkeen.
Kyseinen toimitusjohtaja sai sitten myöhemmin potkut itsekin. Ei aikaakaan kun hän kätyreine
Viitsitkö kertoa yrityksien vaikkapa alkukirjaimet, loput arvaan itse :)
Mietin vain, että väistinköhän taas luodin.
Ihan mielipuolista menoa joka koskee vaan yhtä osaa toimistosta. Narsisti esimies luultavasti, muut johtaja eivät halua nähdä asiaa tai eivät ymmärrä. Ihankuin ihmiskoetta pidetään kun muutama ihminen laitetaan lähekkäin kilpailemaan ja kyttäämään toisiaan ja samalla luodaan painetta lisää esimiehen puolelta ja samalla vieressä kontrolloidaan ja seurataan lukuja, prosentteja, tuloksia ja kaikkea ja kuunnellaan, kytätään jne. Kaikkea ahdistunutta stressipurkautumista näkyy ja epäluuloisuutta toisia kohtaan ajoittain. Olen yksi näistä. Loput saa tehdä töitä rauhassa muualla toimistossa.
Eräs puunjalostus teollisuuden suunnittelu toimisto..
Esimies toiminta oli yhtä helvettiä
Naisvaltaiset. Se maine ei ole aivan hatusta vedetty.
Niin. Voisivat päästä vaikka MOT:hen.